1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 19]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 25 aug 2008.

?

Is van Gaal nog altijd de juiste man voor AZ?

  1. Ja, hij is nog altijd de juiste man voor AZ

    10 stem(men)
    10,6%
  2. Ja, AZ zal weer goed presteren dit seizoen

    9 stem(men)
    9,6%
  3. Nee, hij kan het niet meer waarmaken

    8 stem(men)
    8,5%
  4. Nee, AZ is weer eens toe aan iets nieuws

    12 stem(men)
    12,8%
  5. Maakt me niet uit, zolang ADO maar degradeert

    24 stem(men)
    25,5%
  6. Met deze AZ selectie zullen de prestaties beperkt blijven

    13 stem(men)
    13,8%
  7. Zolang Feyenoord maar degradeert is alles goed

    18 stem(men)
    19,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Welkom in deeltje 19 alweer van 'De Grote Voetbaldraad'!
    [​IMG]

    Inderdaad. Het is alweer het 19e deel van 'De Grote Voetbaldraad'. Deze thread is bedoeld voor alles wat met en rondom voetbal te maken heeft. Behalve voor uitslagen en tussenstanden. Hiervoor hebben we:
    De grote voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 11]
    Dus gelieve daar posten als het om uitslagen en tussenstanden gaat.

    Vorige Deeltje

    Genoeg discussie dus om een hele nieuwe thread mee te vullen.

    Voor Voetbalnieuws:
    Voetbalheadliner
    FC Update
    V-Bal
    Elf
    Voetbalzone
    Voetbal International
    Voetbalprimeur
    Goal[Engelstalig]
    KNVB
    Sportone
    Feyenoord Site
    www.voetbalonline.nl
    Ajax.nl
    Feyenoord.nl
    Ajax Foto Side
    www.psv.nl
    www.bsiderats.nl (NAC nieuws)

    Als er nog links bij moeten, PM maar.

    Nog even wat wijze woorden van Goiz:
    Startpost overgenomen uit vorige delen. Schijn ik ooit te hebben gemaakt:b:
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2008
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Mooi, een nieuw deel. Leuk voor Nijland dat hij naar PSV is, nu maar hopen dat het wat gaat worden.
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Mooi startpost, volksvoetbalheld nummer 1 op het moment wat mij betreft:)
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind ik ook.

     
  5. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Jeeeuh, mini-klassieker is voor ons!

    [​IMG]
     
  6. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Het is gewoon zo dat Feyenoord nu eindelijk weer eens wat talenten uit de eigen opleiding heeft rondlopen. Denk nog steeds dat Feyenoord (door de afgelopen seizoenen en de slechte voorbereiding) onderschat wordt. Als de "ouderen" weer fit zijn heeft Feyenoord samen met de jonkies een goede selectie.
     
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Goossens - Kobussen 1-0

    ik vraag me af of Blind al bijna klaar is voor het eerste
     
  8. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Wat een vreselijke kleur feyenoord shirts!:eek:
     
  9. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Feyenoord ligt wakker van Heracles. Die Dersken toch, hahaha...
     
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    De kleuren van Rotterdam hè ;) Ik ben er ook niet kapot van. Maar dat ben ik ook niet van Feyenoord en Rotterdam, dus dat kan kloppen.
     
  11. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind het wel een mooi shirt. Had 'm bijna gekocht, maar ging uiteindelijk toch voor het thuisshirt. Dat vind ik passender bij een 100-jarig bestaan.
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Hmm...

    'Everton ziet De Guzman zitten'
    Geschreven op dinsdag, 26 augustus om 08:04

    Feyenoord houdt ernstig rekening met een snel afscheid van Jonathan de Guzman. De middenvelder met Canadese roots staat volgens De Telegraaf in de belangstelling van Everton, dat versterking zoekt voor de middenlinie. Daarbij volgt Arsenal de ontwikkeling van de getalenteerde middenvelder al jaren op de voet. Zaakwaarnemer Jan de Visser liet eerder deze week optekenen dat nog niemand zich gemeld voor de twintigjarige middenvelder. "Het kan nog steeds. Vooral Engelse clubs hebben er een handje van om op het laatste moment nog spelers te halen."

    Een struikelblok bij de transfer kan weleens de geringe internationale ervaring zijn van de Feyenoorder. "Jonno is natuurlijk geen A-international. Op de Olympische Spelen in Peking heeft hij het natuurlijk goed gedaan, maar ook weer niet zo goed dat clubs nu voor hem in de rij staan."

    De Guzman woont al sinds zijn twaalfde in Nederland. De middenvelder doorliep de jeugdopleiding van Feyenoord en speelde tot dusverre 94 competitieduels en maakte daarin twintig doelpunten. Door zijn dit jaar ontvangen Nederlandse paspoort is een belangrijke hindernis voor een geïnteresseerde buitenlandse club overwonnen.

    Voetbalzone.nl


    Lijkt me geen goed nieuws voor Feyenoord... Hun enige toptalent kwijt (Bruins voldoet voorlopig niet aan dat etiket) en erg kort dag om versterkingen te halen. Als het van de grond komt uiteraard.
     
  13. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Nou, mocht de prijs zo rond de twaalf miljoen uitkomen of zo, dan zeg ik ja...

    Wijnaldum de kans geven op zijn positie. Is weliswaar erg jong (zeventien), maar in mijn ogen ook een toptalent (in zijn leeftijdsklasse althans). Bovendien loopt er in de jeugd Janota nog rond (topscorer in de voorbereiding bij het eerste) en zo stroomt er ook wat door uit je eigen jeugd. Je kunt je elftal op meerdere posities versterken, maar het is wel bijzonder kort dag. Dat is wel een struikelpunt, alle marktwaardes gaan flink omhoog (of de club moet van je af willen). Een verdediger en aanvaller kunnen we wel gebruiken; middenvelders zat.

    Bovendien kun je ook met El Ahmadi-Landzaat-Van Bronckhorst en Bruins als aanvallende middenvelder spelen, met Wijnaldum als back-up voor Bruins.

    Maar vooralsnog is het slechts een gerucht van De Telegraaf.
     
  14. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Is Vayrinnen niks voor Feyenoord? Heb ik altijd een erg goeie voetballer gevonden. Snap niet dat ze hem bij PSV niet vaker gebruiken (ja, Afellay, maar toch) of dat hij naar een subtopper verkast.
     
  15. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Als Feyenoord nog enige kans wil hebben op een top 5 klassering mogen ze De Guzman nooit laten gaan. Ze hebben geen vervanger in eigen huis die op dit moment op het gewenste niveau zit. En gezien het feit Feyenoord geen cent te makken heeft...yea...
     
  16. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Väyrynen heeft de laatste jaren alleen amper op het hoogste niveau gespeeld. Kwam bij PSV zelden aan de bak, maar bij Heerenveen was hij geweldig en erg vaak beslissend.
    Bovendien is hij nogal blessuregevoelig en daar hebben we er momenteel wel genoeg van. :+
    Nicky Hofs is nu ook al twijfelachtig voor de seizoensopening (Heracles uit...). Je kunt haast niet verwachten dat daar zomaar even gewonnen wordt.
     
  17. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik 't me goed herinner speelde Feyenoord vorig jaar met een complete(re) selectie 3-3 tegen Heracles...Niet dat dat veel wil zeggen gezien Ajax 1-2 verloor van Excelsior.
     
  18. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Completer is niet zo heel bijzonder op dit moment. 8)
    Maar werd inderdaad 3-3. Bahia, Landzaat en Hofs scoorden voor ons. Lakix (2) en Everton voor Heracles.
     
  19. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Heracles uit altijd lastig :)

    Overigens ben ik altijd wel gecharmeerd van Vayrinnen.. Alleen heeft dit geen prioriteit.
     
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Wel als De Guzman vertrekt (lijkt mij).

    Maar inderdaad, ze kunnen beter eerst een verdediger en eventueel een extra aanvaller halen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina