1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XboxWorld.nl Challenge #04

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 31 okt 2008.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Title: XboxWorld.nl Challenge #04

    Winner's Reward: Bragging rights!

    Duration: 7 days

    Start: Vrijdag 7/11/08

    Link: http://www.360voice.com/challenge/23402


    Zoals gewoonlijk, elke eerste vrijdag van de maand een nieuwe XboxWorld.nl Challenge \o/!

    Aangezien het een XboxWorld.nl Challenge is, is het logisch dat je lid moet zijn van XBW om mee te mogen doen! Ook moet je minstens een week lid zijn op de datum van deze post! Als je mee doet, graag hier posten zodat we kunnen zien dat je (lang genoeg) lid bent!

    Verder heb je een 360Voice Full membership (registratie is gratis) en een Xbox Live Gold membership nodig! Als je dit (al) hebt, klik je simpelweg op bovenstaande link! Daarna moet je gewoon zorgen dat je veel achievements haalt zodra de challenge begint :)!

    Uitleg en paar regels (lezen aub):
    1. Als het minimum aantal gamers voor de challenge bereikt of overschreden is, mag degene die de challenge gemaakt heeft deze starten.
    2. Degene die de challenge gemaakt heeft, moet deze handmatig “launchen” om hem te starten.
    3. De start is de eerste middernacht (12am PST = 08.00 uur) nadat de challenge is gelaunched. De eind datum wordt bepaald door de geselecteerde duur.
    4. Als de challenge gestart is verdienen de deelnemers punten door achievements te halen bij het spelen van Xbox 360 of Windows PC Live-enabled spellen.
    5. Alle scores worden elke nacht tussen 00.00am en 01.00am Pacific Time vastgelegd. (Dit is tussen 08.00 en 09.00 uur!)
    6. OM ER ZEKER VAN TE ZIJN DAT JE PUNTEN NIET GEMIST WORDEN, HAAL JE GEEN ACHIEVEMENTS IN DE PERIODE VAN 00.00AM EN 01.00AM PACIFIC TIME! (TUSSEN 08.00 EN 09.00 UUR!)

    Verder nog drie opmerking:

    Het spelen van games die nog niet zijn gereleased (en het halen van achievements in die games) op een omgebouwde xbox is absoluut niet toegestaan!

    Het gebruiken van gamesaves is ook absoluut niet toegestaan!!

    Offline gamen wordt niet op prijs gesteld! Op die manier kan namelijk niemand zien hoeveel punten je gehaald hebt/aan het halen bent en weet dus niemand of ze voor of achter staan!
    Zorg dus dat je altijd bij Live ingelogd bent als je gaat gamen en achievements gaat halen!
    Mocht je om de een of andere reden niet kunnen inloggen (internet ligt eruit, kabeltje is kapot, enz), geef dit dan aan in het topic! Vermeld er ook bij wanneer je verwacht wel weer online te kunnen en hoeveel achievements je ongeveer in de tussentijd zult gaan halen!


    De challenge zal DONDERDAG 6/11/08 's avonds gelaunched worden, zodat we vrijdagochtend kunnen beginnen, dus ben er op tijd bij!!

    IEDEREEN KAN EN MAG MEEDOEN!! Er valt niks te winnen, het is enkel voor de fun en de bragging rights! Dus iedereen, doe gewoon mee, want meer dan inschrijven en gewoon gamen hoef je er niet voor te doen *)!!

    DE CHALLENGE IS GELAUNCHT!!
    Meedoen kan dus helaas niet meer! Maar niet getreurd, er komt een vervolg :thumbs:!​


    Bij deze challenge is er weer een puntentelling. Deze is als volgt:

    Eerst neem je het aantal mensen die meedoen aan de challenge, elke persoon is 10 punten waard. Als je dus 5 mensen hebt is dat 50 punten, bij 22 is het 220. Dat is de basis score.

    De duur van de challenge voegt een multiplier aan de score toe, zie onderstaand:
    • 3 daagse challenge: .5x multiplier
    • 5 daagse challenge: 1x multiplier
    • 7 daagse challenge: 1x multiplier
    • 14 daagse challenge: 2x multiplier
    • 30 daagse challenge: 5x multiplier
    • 60 daagse challenge: 10x multiplier
    Een voorbeeld van de uiteindelijke score:
    • Een 3 daagse challenge met 5 personen: (50 x .5) = 25 punten voor de winnaar
    • Een 7 daagse challenge met 3 personen: (30 x 1) = 30 punten voor de winnaar
    • Een 30 daagse challenge met 10 personen: (100 x 5) = 500 punten voor de winnaar
    Afhankelijk van het aantal mensen in de challengen, worden er ook punten aan de tweede en derde plek gegeven:
    • 1-4 personen: Geen punten voor de 2de en 3de plek
    • 5-9 personen: 2de plek krijgt 25% van de bounty
    • 10+ personen: 2de plek krijgt 50% van de bounty, 3de plek krijgt 25% van de bounty
    Halve punten worden naar boven afgerond.

    Tenslotte krijgt iedereen sowieso één punt alleen al voor het meedoen!


    Ook gaan we weer verder met het leaderboard van vorige keer, dat er nu zo uit ziet:

    1. Xerofox 220pts
    2. SjaccoPopino 203pts.
    3. NL Appelmoes 112pts.
    4. Xboxgamernr1 49pts.
    5. DulleNL 28pts.
    6. Probydoby 14pts.
    7. Ypuh 3pts.
    7. Atmaxar 3pts.
    7. Mr Xen0 3pts.
    8. Melted Forest 2pt.
    8. Shad0w NL 2pt.
    9. Nukeshell NL 1pt.
    9. Spaulding ST 1pt.
    9. OpticonNL 1pt.
    9. CrispyMule 1pt.
    9. Alizor TR 1pt.
    9. Mr Skargan 1pt.
    9. jansen007 1pt.
    9. Little TommyV 1pt.
    9. Valentiney3 1pt.
    9. Dazlindragon 1pt.
    9. Nathanael H4L 1pt.
    9. Ryd4n 1pt.
    9. HybridTheory85 1pt.
    9. Sjalevaeger 1pt.
    9. XFNL Zyklon 1pt.

    Dus zorg allemaal dat je meedoet en die eerste plek verovert!!

    Kijk hier voor het topic van de eerste keer.
    Kijk hier voor het topic van de tweede keer.
    Kijk hier voor het topic van de derde keer.

    -----------------------------------------------

    Zoals jullie wel zien ben ik niet Sjaccopopino. Ik neem deze keer dit topic over omdat hij het een beetje druk heeft met tentamens enzo. Voor de rest verandert er dus niks aan de challenge! :)

    Denk eraan; neem dit niet te serieus; het is gewoon allemaal voor de lol.
    Alvast veel plezier namens mij en die andere dude.

    Nu nog maar hopen dat ik uitgevogeld krijg hoe die puntentelling werkt. :+
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2008
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik wil best meedoen :+

    Er is ook een telling per challenge neem ik aan?

    edit: over die telling (voor het geval dat je dit niet wist): als je mod bent GS x 2 :)
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Dit keer doe ik niet mee, ik zal geen achievements halen volgende week/die week erop lijkt mij zeker. ^^
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    (ex-) star members x5 natuurlijk. :+

    Winnaar Challenge #3: http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=2983048&postcount=113 (Xerofox)
    Winnaar Challenge #2: http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=2948451&postcount=119 (Appelsap)
    Winnaar Challenge #1: http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=2857688&postcount=82 (SjaccoPopino)

    Dus ja, er is ook per challenge een telling. Uiteraard krijgen jullie dagelijkse updates.;)

    Pff... Fiasco; gewoon meedoen. Misschien heb je je 360 nog mooi op tijd terug. Had ik ook gedaan.
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Count me in!
    Tss, laat Sjacco het afweten als organisator? :+
     
  6. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Zoals DulleNL al zei heb ik het komende weken erg druk met tentamens! Ik ben inmiddels 5de jaars aan mijn opleiding en daar wil ik zo snel mogelijk van af zijn! Ik MOET deze tentamens dus halen, anders ben ik nóg een semester 5de jaars! En dat is niet alleen niet leuk voor mij, maar ook niet voor mijn portemonee ;)!
    Vandaar dus ook dat mijn xbox ff twee weekjes de deur uit gaat en ik ook niet de tijd heb om me met de challenge bezig te houden! Maar ik weet zeker dat DulleNL dit prima zal doen :)!
    Ik wens bij deze dus alvast iedereen heel veel plezier :thumbs:! En laat het een spannende strijd worden, want ik zal m wel af en toe volgen!!
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2008
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    trimester? dan heb je nu geen tentamens jongeman :+ semester bedoel je misschien wel..
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Zo, toch maar mee gedaan. ^^
    Hij start toch pas 7 November, is pas volgende week.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2008
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    No time for me, toetsweek. Succes aan allen die meedoen. ;)
     
  10. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik doe mee, denk niet dat ik veel zal halen maar wat maakt het uit.
     
  11. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik doe wel een keertje mee. Verwacht maar niets speciaals van mij aangezien ik altijd tegen de 100% completion aan zit.
     
  12. hahiha1

    hahiha1 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik me ook maar is laten horen op deze forum. Dit is gelijk wel een leuk iets om mee te doen dus schrijf me er maar bij :)
     
  13. Valentiney

    Valentiney LE Collector

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom telde de herfstvakantie challange niet mee? Zo hard mijn best voor gedaan :'-(:'-(
     
  14. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    I'm in! Zal wel weer weinig punten halen zoals gewoonlijk:p
     
  15. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Laat ik m dan maar ff bumpen als DulleNL dat niet doet ;)! Al 11 mensen in de challenge! Maar tot nu toe bijna allemaal bekende gezichten, nog weinig nieuwe mensen!
    Iedereen heeft nog tot donderdag de tijd om zich te registreren!
     
  16. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik deze keer niet, komende 2 weken heel druk.

    Dulle, waarom eigenlijk nu opeens ex? :+
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ook maar weer ff mee gedaan, heb 2 nieuwe spellen liggen dus dat komt wel goed :cool:
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hey, wel een beetje geduld hebben! :+
    Stond in de planning om vandaag te bumpen.
    Omdat ik het nu niet meer ben. ;)
    Waarom ben ik het niet meer? Je bent maar 2 maanden starmember. (al was ik door mijn geweldigheid 3, bijna 4 maanden een ster :cool:)
     
  19. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Zal ik m nóg maar een keer bumpen dan :+!

    Jullie weten zelf ook dat hoe meer deelnemers, hoe meer punten er te verdienen zijn?!!

    (weet eigenlijk neit waarom ik dit nou zeg, dalijk ben ik mn 2de plek kwijt!)
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Vandaag is het je laatste kans om je in te schrijven! Schnell! :+
    Vraag me af waarom niet meer mensen zich gewoon inschrijven. Kost je niks; in principe hoef je er niet eens naar om te kijken. Game gewoon zoals je altijd doet en wie weet... ;)
     

Deel Deze Pagina