Oh my god dat doet me denken aan school...we moesten toen een huis inrichting en dan op ware schaal! dus kregen een boek daar stond alles in schaal in en daarna moesten we het 3D uit werken...dat was echt zo'n k*t klus....
Ben ik nou de enige die badkamer echt kut vind neergezet? Ik had die echt in de hoek gedropt. Jammer dat die vast staat. Ik zou juist gebruik maken van de grote deuren naar buiten. Zorgen voor mooie licht inval (neem ik aan) en kan je kamer verlichten en zou dus bepaalde verlichtingen compleet overbodig maken.
Ik zou eerst zelf denken ok Wat wil ik er allemaal in hebben. En ik zou zelf kijken links de hoek kijken hoe groot zo'n hoek is voordat de deur komt want dan zou je anders de tv er schuin in kunnen plaatsen. Heb je niet meteen een halve wand in beslag en dan kun je de bank zo plaatsen dat je dan ook nog naar buiten kunt kijken. Daarna zou ik gewoon ook al kwa leidingen de keuken plaatsen aan de kant van de douche dat zorgt er ook zo voor dat wanneer je meteen binnen loopt niet meteen tegen de afwas aankijkt
Als appartement zou ik het bij mijn slaap kamer zetten gewoon een blad kopen waar van alles op kan zit je altijd goed. maargoed was ik op kamers was een laptop eigenlijk ideaal geweest.
Laatst bewerkt: 4 jan 2009