Complottheorieën

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door BigKabuto, 13 jan 2009.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    De laatste tijd ben ik een beetje bezig met dit onderwerp. Wat is er echt gebeurd tijdens 9/11? John F Kennedy? Robert Kennedy? Martin Luther King?
    Een hoop mensen bestempelen dit soort dingen vaak als onzin en vinden mensen die er echt ingeloven maar mafkezen.

En toegegeven, er zijn een hoop ongeloofwaardige dingen die beweerd worden door complot-theorists(noem je dat zo?) maar ook een hoop zeer geloofwaardige dingen. Bijvoorbeeld aan 11 september klopt er heel veel niet, dusdanig veel om echt serieus het hele gebeuren in twijfel te trekken.

Weten we allemaal nog die Amerikaan die onthoofd werd door 'arabieren'? Het filmpje kwam op internet, leek allemaal heel echt...er zijn echter een hoop dingen die totaal niet kloppen aan de zaak, en niet bepaald de kleinste dingen.

Who killed Nick Berg?

http://www.smh.com.au/articles/2004/05/28/1085641717320.html

Het is niks nieuws dat Amerika niet vies is van dingen verduisteren, zoals ik al eerder meldde, JFK,RFK etc...er is onderhand al aardig wat bewijsmateriaal weer wat aantoond dat de man die is gearresteerd (Sirhan Sirhan) voor de moord op Robert Kennedy wellicht de moord niet gepleegd heeft. Aangezien er kogels waren gevonden die niet uit zijn pistool kwamen.

Ik denk als we er ooit achter zouden komen wat Amerika allemaal stil houd, dat we dan niet echt vrolijk zouden worden.

Lees ook dit :

http://www.wanttoknow.nl/inspiratie...-juist-inspiratie-voor-positieve-verandering/

Zéér interessant, en waarom zou deze man liegen?

Één ding is zeker, we kunnen allang niet meer dingen als dit bestempelen als onzin, want dat zou pas echt onzin en dom zijn.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Voor al uw complottheorieën: www.abovetopsecret.com. Geweldige site, ze geloven niet alleen een hoop, maar ze denken ook rationeel na. Het zijn zeker geen domme mensen daar!

edit: Ik houd zelf ook van een goede complottheorie, maar... zolang het maar niks heeft te maken met 'doomsday' en einde van de wereld dingetjes. Dan ben ik snel weg. :+

edit2: Wist je dat Paul Mccartney dood is? :eek:
    http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=3029657&postcount=31

Laatst bewerkt: 13 jan 2009
  3. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
  4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Damn gek, ik dacht echt even dat ie dood was man.
    Maar thanks voor de links, ik ga ze zeker checken.

Inderdaad..sommige dingen zijn echt te zot voor worden...die vriend die mij dus Niburu.nl gaf , geeft ook steeds links over Chemtrails, tja....ik zelf heb er een beetje moeite mee dat gelijk te geloven, boeiend is het wel....ook gelooft hij volgens mij wel degelijk in die 'eind van de wereld' dingen.

Ik geloof echter absoluut dat er veel meer speelt tussen de moorden op JFK,RFK , en Martin Luther king. En ongetwijfeld vergeet ik nog mensen.

Je hebt ook nog sites als

www.alexjones.com
    www.infowars.net

Opzich ook goed, maar ze hebben er dan ook weer artikelen over bijvoorbeel Obama, hoe duister zijn verleden wel niet is en hoe gevaarlijk het kan worden met hem aan de macht..mjaaaa....

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Precies dezelfde artikelen zou je hebben gehad als McCain aan de macht was gekomen. :+

Maar het is btw niet zo dat ik per definitie niet geloof in die eind van de wereld theorieën; ik wil het gewoon niet weten.
    Dat zijn de theorieën die in mijn hoofd door blijven gaan, ook al zet ik mijn PC uit. Dus ik hoop dat die hier niet aan bod komen. :p

En nogmaals: Er is geen betere site als ATS. IEDER onderwerp komt daar aan bod, waarbij beide kampen hen argumenten hebben.
    Van Aliens to 9/11. Van JFK tot elfjes.
    Het is het enige forum buiten XBW waar ik ook kom (al ben ik daar geen member, ik kijk alleen maar)

Chemtrails moet ik me ook nog eens in gaan verdiepen. Ik ken het principe, maar ik ken de argumenten voor / tegen nog niet.

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja inderdaad, het is voornamelijk een forum he? Niet artikels zoals Wanttoknow.info/nl, of kijk ik verkeerd?

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Yup, en dat is juist het fijne vind ik. 1 persoon post bv. een artikel / filmpje / foto, of stelt een vraag, en de rest gaat er op in. Aangezien het niet bepaald domme mensen zijn werkt dat fijner dan een artikel waarbij je maar 1 kant van het verhaal ziet.
    Die mensen laten mij vaak genoeg mezelf dom vinden. :+

Ik zit vaak uren op die site.

8. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook wel interessant, alleen het is onmogelijk om te achterhalen of het nou wel of niet waar is. Je heb wel een speciale aflevering gehad met Peter r/de Vries over president John F Kennedy waar een onschuldig man werd op gepakt en later dood in ze cel werd gevonden. Maar de vraag was; Was het zelfmoord of is hij vermoord? want hij bleef het vol houden dat hij onschuldig was. Later bleek dat CIA ook achter de moord van John F Kennedy zat, maar dat werd keihard gezwegen in de media.

Later wou de FBI de zaak weer heropenen maar kreeg geen toestemming van de amerikaanse president, wat wel heel erg verdacht is natuurlijk. Dus het kan best dat sommige complot theories waar zijn.

9. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    yup, dat wist ik al ik heb me er ook nog aardig in verdiept :)

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    En wat denk je? Klopt het?

11. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Hier is een speech van John F Kennedy waar hij waarschuwt voor een complottheorie.

John F Kennedy warning of conspiracy- clip from Zeitgeist - The Movie.

12. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    ja ik geloof er heilig in de paul mccartney dood is een billy campbell (ofzo) hem heeft vervangen. in dat lied '''number 9'' hoor je de hele tijd een auto crashen zo is hij volgens mij dood gegaan.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    WTF, dus jullie zijn serieus over Paul?

14. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    JFK

Crossfire van Jim Marrs (ISBN 9780881846485).
    Een geniaal boek met alle feiten op een rijtje over de moord op JFK.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb eens gekeken naar die links over Paul, maar kweenie hoor.....vind het wel erg onwaarschijnlijk. Toegegeven, het is wel raar dat veel dingen niet kloppen.....maar waaraan of hoe zou hij dan dood gegaan zijn volgens hun?

Nah, niet dood --> http://www.youtube.com/watch?v=huNOsFQa_Ns&feature=related

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Hier heb je een complottheorie, inclusief Nederlandse ondertiteling :thumbs:

17. Andy01

Andy01 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wilde hem net gaan posten! Top docu!

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik heb em op mijn PC staan,maar elke keer als ik wilde gaan kijken viel ik in slaap.omdat ik gewoon te moe was. Ik moet de docu dus gewoon overdag een keer gaan kijken. Hoor er hele goeie dingen over.

19. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
  20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik lees ook op die Abovetopsecret site een artikel over iemand die voor het eerst 'contact' heeft gehad, tja....dat vind ik dan allemaal weer ongeloofwaardig. Maar dat zal je toch houden.

Deel Deze Pagina