"Is het aftellen voor President Obama begonnen?"

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Doelie, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Dames en Heren,

Zoals jullie weten is Obama zojuist officieel President geworden! Wow, ja echt waar! \o/

Hij is ook de eerste zwarte President van Amerika wat natuurlijk de KKK en andere organisatie/groepen/personen triggered.

We weten allemaal wat er met Kennedy is gebeurd en hoe dat is afgelopen.
    Maar ook in Nederland gebeuren dit soort dingen, ik neem een Pim Fortuyn en een Theo van Gogh.

Denken jullie dat het aftellen voor President Obama is begonnen en dat verschilende verschillende groeperingen al bezig zijn met het plannen van een aanslag?

Ook vraag ik mezelf af wat jullie vinden van al die veiligheidsmaatregelen die worden getroffen (overal telkens die ramen)? Hoelang kan een aanslag worden voorkomen? Kan je zo normaal leven/President zijn?

2. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ik zat net bij de gehele speech van Obama al met de billen geknepen en wachtend op een schoot of iets dergelijks.

3. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

ja alsof iemand dat doet met 2 miljoen mensen in de buurt...|:-

denk eens na, dat doen ze gewoon op straat wanneer er weinig bijzonders is.

4. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Overdreven.. Als President van de USA heb je ik weet niet hoeveel bodyguards en allerlei beveiliging..

En ik denk misschien wel dat een aanslag kan komen, maar ik schat de kans klein in dat Obama zelf iets overkomt daardoor ofzo.

5. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Dat roep je nu, maar was het met kennedy niet hetzelfde? Waren ook genoeg mensen op straat en gewoon op klaarlichte dag. Toegegeven het lijkt mij ook stug dat er een aanlsag gepleegd wordt met 2 miljoen mensen aanwezig, maar de gekste dingen gebeuren dagelijks.

6. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

ja klopt ook wel.

wat zon vent trouwens zei, bodyguard weet ik veel wat het was.
    dat het goed bewaakt was enzo. maar ze waren zelfs op luchtaanvallen beschermd :9, alsof ze het met een net opvangen ofzo wanneer er een raket of een bom naar beneden komt scheuren 8)

7. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Weet jij wat een andermans gedachtegangen zijn? Ik hoop het heel erg voor hem dat hij Amerika kan verbeteren, dan zijn huidige staat met al die crisissen. En hoop al helemaal dat hij die 4 jaren overleeft. :x

8. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Het hoeft ook niet perse nu en op iets groots te gebeuren maar denk er eens aan, over 2 jaar als hij terug komt van een reis.

Er hoeft maar 1 malloot op het dak te zitten van het vliegveld/omgeving. Tuurlijk word de omgeving nagekeken etc maar er zijn altijd plekken waar ze je niet kunnen zien
    En aangezien de wapenwet er niet is in amerika, laatst nog iemand die in de GM fotos postte van zn Sniper.

Laatst bewerkt: 20 jan 2009
  9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Daarnaast denk ik overigens wel dat groepen waar dergelijke plannen uit voortkomen, altijd wel één of andere jong extremistje kunnen vinden die gek genoeg is dit te doen temidden veel volk.

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Als Obama wordt vermoord zal het iig dit jaar zijn, na 1 jaar presidentschap verwacht ik niet dat de rednecks hem nog steeds willen vermoorden..
    Toch is de kans groot dat hij niet lang zal leven, de eerste 2 maanden ofzo zal hij onder heavy security zitten, de 2 maande daarna onder big security, de 2 maanden daarna onder security en dan BAM.
    De security is te min en Obama wordt vrij simpel vermoord.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vind het persoonlijk een wagelijk topic.

12. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Het is toch de actualiteit, en er is al heel veel over besproken etc. Dus vraag me af wat er zo walgelijk aan is er is niks mis met een discussie over een actueel onderwerp? ALS hij word geschoten 100% zeker dat er dan ook een topic verschijnt, is dat dan ook walgelijk?

Op CNN hebben ze het ook de heletijd over "Fear"

13. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat eerst de terroristen hem willen 'testen' op een of andere manier.

Alsof hij het al niet zwaar genoegt heeft (vrijwel onmogelijk) met de economische crisis, oorlog in Irak/Afghanistan, milieu... noem maar op.

Laten we in ieder geval maar hopen dat er niks gebeurd.

14. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Waar is dit nou weer voor nodig? Ik ben het volledig met Hybrid eens.

Ik vind dit ook maar weer een typisch voorbeeld hoe het ervoor staat met de instelling van de mensen. En dat is ook precies wat Obama zegt: We moeten stoppen met bang zijn en beginnen met hopen.

15. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is gewoon de realiteit niks meer, niks minder. Dit heeft niks te maken met de instelling van mensen.

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Precies :thumbs:

Ik ben ook niet bepaald een voorstander van dit topic. Maar goed, nu ik mijn mening gezegd heb laat ik dit topic lekker voortkabbelen.
    Ik merk wel wat er van komt.

17. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Je kan zeggen "We moeten stoppen met bang zijn en beginnen met hopen"

Maar ik durf te wedden dat als Obama daar staat te speechen dat er echt wel iets door zn hoofd gaat misschien word ik geschoten. Vind het ook raar dat mensen nu zeggen dat dit topic niet nodig is, het is weldegelijk realiteit en het gaat over de hele wereld rond dus waarom zou je iets ontwijken waar een grote kans inzit dat het de realiteit word?

Discusieren kan geen kwaad

18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn 23.000 mensen gemoeid met de werkzaamheden op en rond het hele gebeuren vandaag.. Ik denk dat Obama wel veilig is.. :+

Ik denk dat de kans groter is dat ik neergeschoten wordt, dan hij.

19. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Sluit me aan bij de bengel en Hybrid, het heeft weldegelijk met de instelling van mensen te maken. We worden vooral door de media opgejut van dit en dat kan gebeuren, dit topic lijkt dan ook meer te gaan van 'hoelang heeft Obama nog? voordat hij om wordt gebracht... walgelijk idd vooral dat Aftellen in de topic titel.

20. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Het is toch een stelling het staat niet voor niets tussen ".."

Maar ik verwijs naar me vorige post

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina