1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 16 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092


    [​IMG]

    [gb]Forza Motorsport 3[/gb]
    Ontwikkelaar: Turn 10
    Uitgever: Microsoft
    Genre: Simulatie Racer
    Platform(s): Xbox 360
    Spelers: -
    Opties: -
    Releasedatum: Oktober 2009
    Officiële Website: Klik
    XBW Gamepage: Klik
    Games uit de serie Forza Motorsport:
    Forza Motorsport 1
    Forza Motorsport 2

    [gb]Informatie=(/gb]
    [​IMG]

    Forza Motorsport 3 doet alles grootser en beter dan het vorige deel in de serie. Ook moet de race-simulatietitel toegankelijker worden voor jong en oud. Dit wordt gedaan door een 400 verschillende bekende en minder bekende auto’s van 50 automakers aan te bieden die in 100 verschillende echte, waaronder de Suzuka, Nürburgring Nordschleife en de Sebring International Raceway, maar ook exotische verzonnen locaties zullen racen. In totaal zullen spelers een 200 verschillende evenementen moeten proberen, zoals Circuit, Oval, Drag, Drift, en Timed Events. De mogelijkheden om het spel aan te passen aan je eigen voorkeuren zijn eindeloos. Zo kun je kiezen om verschillende gameplay-hulpjes aan of uit te zetten en met de ‘gameplay-rewind’ features terug te gaan naar een punt waarop je een fout maakte. Ook kun je met auto-tuning je machine automatische aan laten passen, of je kunt zelf alle details bepalen van bandenspanning tot welke bumper je gebruikt. Elke aanpassing heeft effect op je wegligging met het nieuwe en hyper-geavanceerde zwaartekracht-simulatiesysteem.

    De auto’s hebben tien keer zo veel detail als de auto’s in Forza Motorsport 2 en het spel belooft op een strakke 60 frames per seconde te draaien. Spelers kunnen natuurlijk weer zelf hun auto’s beschilderen met de Livery Editor of aanpassen in de Deep Tuning Garage en hun creaties verkopen in de Auction House. In de nieuwe leaderboards zijn niet alleen tijden te zien, maar ook de beste schilder en autotuner. De single-player spelmodus zal een gepersonaliseerde kalender voor je maken uit alle evenementen zodat er geen twee races de zelfde zijn en je vooral racet in de auto’s en op de banen die jij het leukste vindt. Online zul je je eigen races kunnen maken met de Rules Editor en stoere races kun je opslaan om vervolgens een stoere video in elkaar te zetten die je met vrienden kunt delen.​

    [gb]Nieuwtjes[/gb]
    Forza Motorsport 3 op twee discs
    Forza Motorsport 3 wordt dusdanig groot dat hij geleverd zal worden op twee discs. Dit is duidelijk geworden uit een interview dat de Amerikaanse website Joystiq had met de content director John Wendl van Turn 10. Wendl zegt over de verdeling van de content op de discs het volgende:



    Nadat er gevraagd werd of de content van de tweede disc kon samenwerken met de content van de eerste disc, werd dit door Wendl bevestigd. Dit komt er dus op neer dat de data op de harde schijf van de Xbox 360 geïnstalleerd moet worden, wil je alles uit de game kunnen halen. Forza Motorsport 3 staat gepland voor een release later dit jaar.

    Getipt door - apjekills

    [gb]Screenshots=(/gb]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [gb]Filmpjes=(/gb]
    [gt]50145[/gt]

    [gt]50004[/gt]

    [gt]50000[/gt]​

    [gb]Vorige delen=(/gb]

     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2009
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Mooie startpost! Je had die M3 erin moeten zetten _O_
    Anyway, waar waren we gebleven? :+
     
  3. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Over de Le Mans, waarbij er toch nog wat enkele foutjes in zitten.
     
  4. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    gruwelijk :) weer een nieuwe threat, moet ik weer even omlaag scrollen, kom ik langs al die plaatjes, jummie :p
     
  5. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had precies hetzelfde gevoel :). Als ik de screenshots en filmpjes zie, krijg ik al echt zin in het spel. Hopen dat er niet teveel alsnog uitgesloopt gaat worden..
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Centreren!? ;):b:
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Gecentreerde startposts FTL! Dit ziet er keu-rig uit. :)

    Ik ben voor het eerst sinds PGR weer een beetje nieuwsgierig naar een racetitel. Voornamelijk vanwege de grote hoeveelheid content, want daar moet je het als racer toch eigenlijk wel van hebben!
     
  8. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    bij dat filmpje van le mans zie je dat hij bij de indianapolis veel te hard rijd. In het echt kan dit niet. Dat was wel te zien bij de audi aan het begin van de race.

    http://www.youtube.com/watch?v=gECNPbUUsrs
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vind startpost centreren ook 10x niks, dit is veel beter zo.
    Deel 2 alweer, gaat hard. Genoeg mensen die naar FM3 uitkijken blijkbaar. :D
     
  10. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    In veel racegames word er al vaak harder gereden dan werkelijk mogenlijk is op een circuit, in mijn snelheids maniak topic heb ik ooit eens een filmpje geplaats van Tom Coronel op de Nurburgring wat toch wel even andere koek was. Maar ik vind als je daarop gaat letten kun je de meeste race spellen al weg gooien, hoewel het eens mooi zou zijn als er ooit eens een race sim komt die dat perfect na bootsen kan.
     
  11. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je opzich wel gelijk in en ik hoop ook dat er een keer een game uitkomt waar dat gebeurt. Maar opzich zou het niet zo heel moeilijk moeten zijn. Tegenwoordig ligt in heel veel bochten een sensor die de apex speed meet. Op die manier kun je in een spel ook simuleren als je bijv 5 km harder rijd dan dat ze in het echt doen dat je er gewoon afvliegt. Al vind ik forza toch wel realistisch vergeleken met andere games waar je bijv je banden niet hoort piepen enzo. moet je zelf maar eens flink gas geven in een bocht hoort je hetzelfde geluid:D
     
  12. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    nou inderdaad dat viel mij ook al op, beetje jammer, hopelijk kunnen ze dat nog aanpassen

    Het zou ook wel leuk zijn als je bijvoorbeeld een rondje lemans doet met die Audi LeMans bak dat je dan wel een beetje realistische ronde tijden krijgt
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2009
  13. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Houd er wel rekening mee dat hij in dat le mans filmpje op easy aan het spelen was.
    Hij had dan wel dat auto brak uitgezet maar de rest van de aid's stonden nog aan.

    Omdat ze met de toevoeging van autobrake een nieuw publiek willen aanspreken lijkt het mij dat de easy mode gewoon super easy is waarbij je idd te laat kunt remmen en harder door de bochten kan.

    Toen hij het erover had dat de peugot drivers zeer onder de indruk waren van het spel, ga ik er maar even vanuit dat hun wel op hard speelden.

    Ik hoop dan toch ook dat wanneer wij eind dit jaar met heel veel aid's uit online aan het rijden zijn, dat het dan allemaal een stuk realistischer overkomt.
     
  14. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Voor mij mogen ze ook wel de nieuwe LeMans bakken erin gooien van dit jaar. Op de screenshots die ik allemaal heb gezien zijn het de liveries van 2008 en niet van dit jaar
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Verwacht niet dat de wagens van dit jaar erin komen. Ze zijn al lange tijd met de wagens bezig en denk niet dat ze nog nieuwe wagens erin gaan doen. Misschien als DLC.
     
  16. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik was enthousiast over deze game, totdat ik las dat er geen weerseffecten en dag/nacht cyclus in gaat komen. Een grote misser als je het mij vraagt. Ik had het niet eens zo erg gevonden als die gasten van Turn 10 maar niet steeds van de daken lopen te schreeuwen dat ze de beste zijn.

    Het stomste vond ik nog wel dat ze op een gegeven moment zeiden dat ze echt moesten zoeken naar nog meer features, omdat alles er al in zou zitten. Waar zijn die dag/nacht cyclus, de pitstops en weerseffecten dan? :confused: =(

    Hoe bedoel je, ik zet mezelf als ontwikkelstudio voor l*l op deze manier?
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2009
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    In oude 24h van le mans races gebeurde dit twee keer:





    Ik geloof, maar ben niet zeker, dat dit op het 'oude', snellere circuit was, zonder de chicanes, maar zouden we dit na kunnen doen in FM3, wanneer we een beetje gaan klooien met de aerodynamics en supsension van de auto's, (aangezien auto's in FM3 over de kop kunnen vliegen), of ligt de snelheid te laag?
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het oude circuit was een stuk sneller, die chicane op het lange rechte stuk was er niet. En ze gingen daar bij 380. Volgens mij heeft die Nederlander nog steeds het ronde record uit 1977.






    Denk dat het niet kan in FM 3. Snelheid ligt lager en de aero is een stuk beter, maar ga het wel proberen. ;)
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2009
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Zijn al genoeg games die realistische snelheden halen. En dat gepiep is irritant. En nep. Als je beetje goed merk banden onder je auto hebt dan piepen ze echt niet zo snel. En sowieso, al piepen ze, dan zou bij die dikke bakken het motorgeluid daar met gemak overheen moeten gaan.

    En over die twee filmpjes hierboven:
    Beide crashes gebeurde niet op het Mulsanne straight. Sterker nog, dat eerste filmpje is niet eens op Le Mans. Die tweede crash gebeurde op weg naar Indianapolis.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 jun 2009
  20. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Aangezien je in de vorige delen van Forza al sommige wagens kon laten steigeren, zou dat best nu mogenlijk kunnen zijn. Maar ik betwijfel het, al zou dat zeker spektaculair zijn.:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina