Ondanks de populariteit van Street Fighter 4, wat ook terecht is, zijn er zo hier en daar ook een aantal members die deze game (SSS2THDR, dus) nog altijd met veel liefde omarmen. Ikzelf ben 1 van deze members. Deze versie speelt lekker oldschool, zoals het vroeger ook op de snes e.d was, maar ziet er wel strak uit en loopt online werkelijk als een trein. Omdat er bij dit spel een leuke tournament-mode is toegevoegd, wat eigenlijk gewoon inhoud dat de winnaar telkens door gaat. Kunnen we hier gewoon afspreken om een avondje te streetfighter-en ipv een heel toernooi opzetten wat een maand moet gaan duren en waarbij je 1 match per week speelt ofzo. Niet dat ik daar wat op tegen heb, maar ik vind dat dat dan allemaal een beetje te lang duurt en te veel moeite kost. Laat je maar horen als je hier intresse in hebt!
Dit lijkt me een tof plan, het zou vooral tof zijn als deze thread regelmatig een datum prikt waarop dit sf2hd remix toernooitje plaatsvindt. Als je het teveel aan de mensen over laat, komt er niet veel van vrees ik.
Super, ik heb je volgens mij nog altijd in mijn friends-list staan. Laat ik aanstaande vrijdagavond als eerste avond aanhouden.
Ik zag het. Maak ook gelijk een beetje sluik-reclame voor dit topic in je SF4 tourney. Het is natuurlijk niet leuk als ik daar ineens post 'jongens, jullie moeten lekker allemaal sf2hd gaan spelen'
Blep! Ik begreep je berichtje verkeerd denk ik, je bedoelt gewoon dat je niet zelf reclame wilt maken in het sf4 tourney topic. Ik dacht dat je boos was omdat ik het had over sf4 in dit topic
Nee joh, in dit topic mag je van mij over alle sf-gerelateerde zaken praten. Wil idd zelf geen reclame maken, want dan komt het zo kinderachtig over. BAAS!
Waneer gaan we het dan doen? En anders doen het toch net als SF 4? Want niet iedereen kan op de zelfde tijd namelijk..