1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tips voor ouderwetse lekker op de bank met vrienden multiplayers ;)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tha real gamerr, 28 apr 2010.

  1. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    Beste mensen,

    Ben de laatste tijd niet echt de meest fanatieke gamer, maar vind het spelen van een spelletje af en toe wel leuk. Dat hele xbox live gedoe kan me echter gestolen worden, omdat er soms weken overeen gaan dat ik geen tijd hem om te spelen en heel dat live dus ook echt niet aan ga schaffen :eek:
    Maar we dwalen af want ik heb een andere vraag..het komt geregeld voor dat ik met wat maten een spelletje op de bank wil spelen. Nu valt mij op dat dit soort games praktisch niet meer te vinden zijn. Oke, het stikt van de games die on-line kunnen ja maar dat zoek ik dus niet..ik zoek een game met een sterke splitscreen multiplayer naast halo, en dan gaat de voorkeur zelfs nog uit waarbij je na een scherm kan kijken of omstebeurt kan spelen.
    Ik noem nu titels zoals DOA, Flat out, Burnout (bij die laatste 2 moet je om de beurt spelen) maar ook veel titels op de oude xbox zoals Kung fu chaos, fuzion frenzy etc. Er was tevens een racetitel die ik had waarbij je met zijn allen op een scherm racete en je elkaar af kon knallen. Als je te langzaam of iets dergelijks was en uit beeld verscheen was je uit de race. Geweldige game om te spelen, zoiets zou ik ook leuk vinden om op de 360 te spelen.. echter ben ik al een beetje aan het zoeken maar vind ik niet echt oude toppers zoals fuzion en kung fu chaos terug. (fuzion frenzy 2 ja, maar gezien de reacties wil ik die niet eens proberen)

    Dus wie weet er nog een andere rasechte multiplayer die je met vrienden op de bank kan spelen? met voorkeur games waarbij je geen splitscreen hebt of omstebeurt kan spelen.
     
  2. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel fifa en call of duty (wel splitscreen) met heel veel plezier tegen vrienden, 2vs2. Voor de rest ben ik ook nog opzoek naar dit soort games, ik had gehoord dat beijing 2008/vancouver 2010 wel leuk was om multiplayer te doen. Andere mensen nog tips??
     
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
  4. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Sowieso spelen wij vaak FIFA. En als je toevallig nog een N64 hebt staan moet je Goldeneye op 4-splitscreen doen. Dat heerst.
     
  5. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    PES en FIFA10/World cup. :)
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Borderlands is ook een optie. (wel 2 player helaas)

    Of misschien super street fighter IV.
     
  7. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    worms op de 360 ja? :eek: fuck die moet ik echt hebben! wat dan weer leuk is is dat het waarschijnlijk weer alleen via live is te verkrijgen zeker :mad:
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2010
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Castle Crashers _O_
    Van Worms zijn al twee delen op de Xbox360 uitgekomen trouwens. En om het te downloaden heb je aan Xbox Live Silver al genoeg.
     
  9. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    is het mogelijk om die game bij een maat te laten downloaden en op memory stick te zetten o.i.d? dat zou een optie zijn..schandelijk en zwaar irritant dat sommige games alleen via live te verkrijgen zijn, stoor ik me echt aan
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    1. ENTERS!

    2. Ik zou eens zoeken op co-op (titels) of in die richting. Wel eens vaker een vraag over multiplayer games geweest. Moet genoeg in staan.
     
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Jap dat kan :)

    Hier is trouwens nog een lijst met games die je kunt Cop-oppen/Split-Screenen op volgorde van beste Co-Op ervaring: Co-Optimus -Wel even opletten, sommige games kun je enkel online co-oppen.
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2010
  12. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    @ TCO klinkt als een prima optie ware het niet dat mijn voorkeur ligt bij games zonder spiltscreen..
    Zoals al eerder vermeld de echte partygames zoals kung fu chaos, burnout party (of hoe die MP versie ook moet heten) fuzion frenzy..
     
  13. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Lego Batman, kan alleen maar met z'n 2en.
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Marvel ultimate alliance is 4 player co-op met levels. (RPG)
     
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Viva Pinata : Party Animals , het is geen gigantisch grote game en vrij kinderlijk maar het is wel ok als party game, beetje Mario Party zonder bord en met meer racen.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    PES2008 _O_
     
  17. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Heavy Weapon!

    4 Player Co-op, spannend, vol actie, en nog leuker wanneer je beetje gedronken hebt.

    NUKEM!!!
     
  18. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    zijn er niet meer games ala burn out of flat out? korte minigames waarbij je omstebeurt moet spelen..(hoeft niet race te zijn) fuzion frenzy klinkt als het ultieme partygame concept..jammer dat de game zo ongelofelijk ruk is anders was ik daar ook wel voor gegaan ;) Marvel ultimate alliance ga ik eens wat info over opzoeken thanks nightbringer

    @ named warrior: ziet er ook goed uit, oldskool gaming rocks haha alleen weer live he en dat heb ik niet ..

    @jorri 010: spreekt me niet echt aan, lego indiana jones 2 was me ook aangeraden maar lijkt me veel te kinderlijk.
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2010
  19. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Ik snap je probleem met Live niet zo. Ok, als je het toch niet speelt snap ik dat je je niet alleen aanmeldt om alleen ff iets te downloaden. Maar als je het minder moeite vindt om een vriend een spel te laten downloaden, en dat via een memory card op je xbox te zetten, dan je ff snel aan te melden op Live wat toch gratis is met een silver account, denk ik toch dat een internetkabeltje der in en eruit minder moeite kost.
     
  20. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Perfect Dark > Goldeneye :cool:
     

Deel Deze Pagina