1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tips voor ouderwetse lekker op de bank met vrienden multiplayers ;)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tha real gamerr, 28 apr 2010.

  1. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hier ook nog wel fuzion frenzy 2 liggen, zeer leuk met 3 of 4 vrienden op de bank, echt lachen, maar ik speel nu veel shooters met vrienden. als je wil wil ik m wel met je ruilen ofzo
     
  2. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Neh :+ Wij hebben zoveel Goldeneye gespeeld, en iedereen was bloedfanatiek dan. Verslaat voorlopig alles wat ik op de 360 heb gespeeld.

    :+

    Mwaah, als je er een krat bier bij neemt is het prima te doen hoor ;)
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2010
  3. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Wij vonden Lego batman nog steeds zwaar bout, zelfs met ieder een bijna-alcohol vergiftiging :+

    Dat fuzion frenzy gaat ik wel ff aanschaffen dus :+ echt zo'n bullshit game die leuk is met z'n vieren.
    Wat zit er tussen de games in? Of krijg je gewoon allerlei minigames voorgeschoteld en de winnaar is wie de meeste games gewonnen heeft?
     
  4. LeGerman

    LeGerman Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond southpark tower defense erg vermakelijk en die kan je zonder probleem met 4 mensen tegelijk spelen maar wel op 1 scherm dus niet split screen!
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Perfect Dark, altijd al een geweldig spel gevonden. Speelden het vroeger al op de N64.

    Splitscreen'en.
     
  6. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je Worms koopt, dan wel die nieuwere versie (Armageddon ofzo), die ander heeft echt lack aan wapens. Zelf was ik helaas snel op uit gekeken :mad:
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  8. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt een heel irritante presentator tussendoor die je zo snel mogelijk moet skippen :lol: en je krijgt multipliers en dingen die je in kan zetten per potje, zo kan je bijv de kaart halveren inzetten zodat de score van je tegenstanders halveert, of een x2, x4 inzetten zodat je score hoger word. vooral de zo snel mogelijk knoppen rammen, knoppencombo's en het trail blazer spelletje heb ik zo ontzettend veel lol mee gehad :thumbs:
     
  9. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat de Wii beter geschikt is voor dit soort spellen. Denk aan Mario Kart, super smash brothers, die nieuwe mario game en zo kan ik er nog wel een paar noemen. :thumbs:
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Op de sites die ik heb aangegeven staan uitgebreide lijsten waar je in een oog opslag zien welke feautures ze hebben:

    Xbox Live Arcade
    2 player
    http://www.co-optimus.com/system.ph...omp=>=&playerNum=2&couch=on&esrb=%&released=Y

    4 player
    http://www.co-optimus.com/system.php?id=11&page=1&couch=on&released=Y

    Xbox 360

    2 player
    http://www.co-optimus.com/system.ph...omp=>=&playerNum=2&couch=on&esrb=%&released=Y

    4 player
    http://www.co-optimus.com/system.ph...omp=>=&playerNum=4&couch=on&esrb=%&released=Y

    Split screen staat aangegeven met dit icoon

    [​IMG]

    www.xboxmp.com heeft meerdere opties :)
     
  11. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    true, maar toch is het weer een drempel.
    Ik ben A-technisch als de tering en alleen al die voorbereidingen en shit om on-line te gaan..totaal geen zin in, dit komt ook omdat ik geen draadloos netwerk thuis heb..
    alleen maar aan gaan leggen om een spel te kunnen downloaden zeker ;)
    kost me dan toch iets meer moeite dan het te downloaden bij een vriend :p

    maar toch..er komen gave games uit die je kan downloaden zoals worms bv. dan vraag ik me af; waarom niet in de winkels brengen, wedden dat die games nog genoeg verkocht worden..hebben ze met die gta uitbreidingspack ook gedaan en dat heeft ze ook geen windeieren gelegd volgens mij ;)
     
  12. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Zonder draadloos i-net is het trouwens makkelijker.

    Koop een internetkabel, stop hem van je router naar je xbox en klaar is kees. Je bent online.

    Daarnaast is de 360 ook geen ideale console voor dit soort games. Zoals iemand eerder al aangaf is de Wii hier veel geschikter voor.
     
  13. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    slimme truc om van die game af te komen :emo: heb hem zelf gehaald voor €10,- tijdje terug..voor ik hem wou spelen hoorde ik van iedereen dat het zo'n ongelofelijke boutgame was..
    toen recensies gelezen (was toen ik niet thuis was en vantevoren even info over de game opgezocht) maar recensies en reacties waren zo negatief waardoor de moed me zo in mijn schoenen zakte dat ik de game geruild heb zonder te spelen..dat wordt hem dus niet :D maar is er niet iets soortgelijks zoals die game dan? en ik hoorde hier iemand zeggen dat een spel vet was maar dat het geen splitscreen bevatte maar
    games zonder splitscreen zijn bij mij juist extra welkom!!
    games worden toch vaak wat lelijker/actie is minder te zien bij de meeste shooters dus ik ben meer van de partygames die zich op een scherm afspelen, of je om de beurt acties laten uitvoeren! overige multiplayer games hoor ik nu plenty van dus bedankt daarvoor gozers :b: maar die specifieke ''one screen games'' zal ik ze maar noemen8) kunnen jullie daar een paar gave titels van noemen?
     
  14. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Een leuke one screen 2-player game is Fable II. Al vind ik dat de 2e player weinig toegevoegde waarde heeft.
     
  15. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    @ fardo overigens bedankt voor je links! aan splitscreen games heb ik nu keuze genoeg maar weet je ook titels/heb je ook links waar de soort games bijstaan die ik bedoel? vrij zeldzaam denk ik maar er zullen toch wel wat games van zijn?

    @ John petruci: mischien ligt de drempel gewoon een beetje hoog voor mij. ben totaal ook niet op de hoogte van live, dacht dat het allemaal moeilijker zou gaan en het geld zou kosten, maar silver gratis tja..des te meer reden om me wat meer in te gaan lezen want dat wist ik niet eens. De xbox 360 is hier niet het geschikte platform voor dat weet ik. Maar het oog wil ook wat daarom ben ik destijds voor de 360 gegaan. de graphics van de Wii vind ik spuuglelijk en de controllers vind ik niks ;) daar komt bij dat ik ook veel singleplayers speel en hooguit een keer in de maand een multiplayer avondje heb..als ik nou iedere week alleen partygames wou spelen..oke ;)
     
  16. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    fable 2 is niet mijn soort spel..bedankt voor de tip anyway!
     
  17. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Halo 3? Of Firefight ( 2-player)?
    [Geen idee of deze al zijn gezegd]
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik zal straks een lijstje maken van welke games allemaal speelbaar zijn zonder splitsreen ;)

    www.xboxmp.com kiezen -->System Xbox 360 --> Has Split/Shared Screen (aanvinken) --> sharedscreen aanvinken en je hebt je lijst :)
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2010
  19. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Houd je misschien van Bomberman? Da's shared screen met 4 en de game krijgt 'n 85 op Gamerankings. Te downloaden via de Marketplace (zoals alle andere Arcade games).

    Marketplace
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2010
  20. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je nog een 'oude' Xbox hebt, dan zou ik voor 'Mashed' gaan... Wat een heerlijke game is dat met 3 vrienden op de bank zeg :D

    [​IMG]

    Jammer dat deze het niet op de 360 doet zeg... En jammer dat er niet meer soortgelijke games zijn...
     

Deel Deze Pagina