Dat is dus wat ik ook ervaren heb, hopelijk ga ik dan ook ervaren dat dat thuis anders is, bedankt nog even voor deze bevestiging.
Ik heb de Panasonic P42G20ES besteld, jawel, een Plasma! :b: Hij wordt pas maandag bezorgd dus ik moet nog even geduld oefenen. Mocht hij niet bevallen dan kan ik hem op laten halen en kan ik een LED bestellen als ik dat wil.
Dat wat op de site stond over ongeopend terugsturen klopt niet. Ik heb contact gezocht met de winkel en ik mag hem gewoon openen, aanzetten en uitproberen, enkel als hij beschadigd raakt nemen ze hem niet terug. Ik mocht zelfs beide tv's tegelijk bestellen en er dan 1 terugsturen, maar dat werd mij een te groot bedrag om in 1x voor te schieten.
Het terugsturen kost geen geld, ik betaal alleen 1 of 2x de verzendkosten, hangt er vanaf of ik nog een 2e tv bestel.
Ik ben erg benieuwd en ik hoop echt dat jullie gelijk krijgen over de kwaliteit van Plasma's in thuissituaties en dat ik heel tevreden ga zijn met deze Plasma. Ik moet dan alleen nog een home cinema set, maar dat zal een goedkoop setje moeten worden ben ik bang
En ik moet dus nog mn kamer gaan verduisteren op de een of andere manier, want die is zonovergoten op het moment, en dat zal de Plasma geen goed doen.
Klik om te vergroten...