1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Auto's] Welke auto('s) heb/ben jij of je ouders!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bl0kkie, 15 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Het leek me opzicht wel leuk om eens te kijken waar de xbw users (of hun ouders) in rijden. Evt. Ook nog foto's o.i.d toevoegen! Er is ook nog niet zo'n topic of iets dat er op lijkt, en omdat ik door wouter op het beleid werd gewezen ging ik dat nog maar een keer lezen, en kwam ik erachter dat zo'n topic WEL mag!!

    Ik begin met mijzelf (mijn ouders dan..:cool:)

    Mijn moeder rijdt in een Peugeot 206 CC 2.0

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Mijn vader rijd een Opel Omega 2,6 V6 (maandje oud)

    [​IMG]
    [​IMG]

    p.s: Dit gaat om voertuigen met 4 wielen!! anders moet je naar beuker's grote motor,brommer,scooter thread gaan!

    /edit: kan een mod bij de naam ff die ben tussen haakjes zetten, thx!!
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2003
  2. Neom

    Neom Crazy Gamer.........

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt waar ongelogen een FIAT MULTIPLA, wel Xbox groen maar ja........
     
  3. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Me pa rijd een Volvo V70:)

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat heb je in godsnaam aan die klomp Peugot 206-vorm? Je hebt binnenin totaal geen ruimte, je rijd met een soort vage 'kont' achter je en het is gewoon geen gezicht. Duidelijk dat je moeder dat karretje uitgekozen heeft :cool:

    Ok, niet dat ik met iets 'leuks' kan terugkomen hoor.. Volkswagen Passat Station uit '92 :cool:
     
  5. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    mijn pa rijd ook in een V70 (plaatjes hierboven) een bordeaux rode, met navigatie systeem, 4CDspeler, radio, cruisecontrol....iig, hij gaat hard:D
     
  6. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    haha klomp 206-vorm is wel een leuk autotje, oké de ruimte is beprekt. maar ik en mijn vader waren 4 jaar geleden ofzo helemaal verlieft op deze auto toen die op de auto rai kwam. (protype naam :20(6)hartje)Toen kregen we in 2000 ook nog de mogelijkheid om een gecancelde versie van iemand anders te kopen. Dus deden wij dat.

    Toen waren we nog de 1e trotse eigenaar van deze auto in Assen:cool:.

    /edit Over hard gesproken, we (ik ouders 2 zussen) reden terug van wintersport in duitsland, mooi recht stuk dus ff hard rijden, we waren wel helemaal vol dus het wilde niet zo goed. We kwamen maar tot de 225km/h. We hadden ondertussen ook een dikke mercedes sl 560 (5,6 L wij 2,6 L) ingehaald. Dat was weer zo'n typische duitser, dus die kon dat niet hebben, scheurde die ons met een slordige 50 km harder voorbij...vaders helemaal boos want was net zo trots op zijn nieuwe auto :D
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2003
  7. Raymond

    Raymond Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    wij rijden in een renault safrane 3.0 v6 biturbo!
    vet luxe en heeft 230 pk dus gaat wel voorruit! :)
     
  8. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ok, grappig topic (wel een beetje opsomtopic maar ja...)

    Mijn moeder rijd:
    - Seat Ibiza

    [​IMG]

    [​IMG]


    Mijn vader rijd:
    - Seat Leon Cupra 2.8 V6

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  9. jordy

    jordy Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    hey Xbox fans,

    hier m'n aller eerste reactie via zo'n forum gebeuren

    Niet echt schokkend, m'n pa rijdt in een Opel Vectra en m'n ma in een Opel Kadett :|

    Maar wel leuk, over een paar maandjes wanneer ik de magische leeftijd 18 bereik ruilt m'n ma d'r karretje in voor een Tigra. Voor haar maar ook voor mij!

    Jordy
     
  10. Alfa V6 Man

    Alfa V6 Man Don Corleone

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Donkerblauw Metallic, leer, hout, navigatie, cc, enz...


    [​IMG] :9


    VOLGEND JAAR VAN MIJ 8)
     
  11. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    En dat voor een opel... :p
    HEt enige wat ik weet is dat ik een keer met mijn broer in mijn vaders auto 230 km per uur over de autobahn gereden hebben, en hij had nog ruimte over! MAar ik vertel je wel ff 1 ding, het is absoluut NIET relaxed om zo hard te rijden!
     
  12. Alfa V6 Man

    Alfa V6 Man Don Corleone

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee precies, bij ''mijn'' :) Alfa 166, is het geluid van de motor gewoon ZOOO vet, vind het al een feest als ie rustig optrekt.
    Mijn broer is helemaal gek van de ferrari, das dan een V8, ook leuk ofcourse 8)
     
  13. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Maar we kunnen wel harder hoor maar, We waren helemaal vol geladen en we zaten nog half in de "inrij fase" maar ja, tis niet veel kweet het. Ik vond het juist net lijken alsof we 140 ofzo reden, maar dat komt omdat we bijna de hele weg constant 150/160 hebben kunnen rijden, dan merk je op ene gegeven moment niet dat je zo hard rijd. Het gaf wel een kick!! :D

    /edit: Er was een keer een italiaanse dag op het TT cirquit (zie locatie). En toen stond er ergens ineens zo'n mooie fel gele Lamborghini Diablo, aahw...wat is dat een mooi ding zeg, het was wel een paar jaar geleden, maar die auto is echt zo laag. En toen ging ie ff weg rijden (V12). DAMN dacht ik!! Wat een geluid, je hele lichaam bonste gewoon, wat een pracht geluid kwam daar uit!!

    *heeft elke dag een (natte) droom over die auto...
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2003
  14. Alfa V6 Man

    Alfa V6 Man Don Corleone

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Fotootje van nog een wagentje van ons
    Maserati Quattroporte V8 evo

    [​IMG]
     
  15. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Hard rijden is verslavend...

    Met mijn oude Opel Corsa (zo'n vierkante weet je wel) kon ik van Helmond naar Eindhoven halen in 5 minuten. Dat met een snelheid van 230km/u.
    Echt verslavend :cool:
    Alleen vind ik het altijd irritant als je dan ergens komt nadat je zo'n snelheid hebt gereden dat je ineens 50 moet gaan rijden, het lijkt net of je met zo'n slakkegangetje vooruit komt.

    Trouwens, mijn moeder heeft een VW Polo.
     
  16. Alfa V6 Man

    Alfa V6 Man Don Corleone

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    En deze staat er ook nog

    [​IMG]
     
  17. Alfa V6 Man

    Alfa V6 Man Don Corleone

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor ik het vergeet.....
    Dees helaas ook |:-

    [​IMG]
     
  18. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Alfa V6 Man
    Heet jij Gates ofzo met je achternaam ?

    Waar halen je ouders al dat geld vandaan man :confused:
     
  19. Alfa V6 Man

    Alfa V6 Man Don Corleone

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor ik het vergeet, mijn broers trots, gekregen van mijn ouders nadat hij zijn 33 in de prak had gereden.

    155 V6 met 240 Pk, andere nokkenassen --->>> 9000 toeren :9

    [​IMG]
     
  20. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Jij hebt veel fantasie Alf V6 Manneke...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina