1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog meer mensen die 24 kijken?
    Elke zondag om 21.00 op Yorin (zelfde tijd als Expeditie Robinson, maar daar is de videorecorder voor ;))
    dit is alweer het derde seizoen van deze geweldige serie, gisteren was alweer de tweede aflevering...

    voor degene die 24 niet kennen:
    24 is een verhaal dat zich afspeelt in één dag, de serie bestaat uit 24 afleveringen van 1 uur.


    op deze site is vind je alles over 24, ook de gebeurtenissen uit de eerste twee afleveringen voor degene die deze gemist heeft...
    24 website
     
  2. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik was een hele grote fan van de eerste serie, halverwege de tweede serie begon ik al iets minder enthousiast te worden en nu bij de derde heb ik eigenlijk niet die drang meer om het echt helemaal te volgen. Ik kijk er nog wel naar, maar ik ga ondertussen wel net zo makkelijk even het internet op om te zien of daar nog wat interessants op te vinden is en kijk dan af en toe weer eens op als er weer wat spannends lijkt te gebeuren. Het probleem is gewoon dat het allemaal weer van hetzelfde zal zijn. Een grote aanstaande aanslag, de president in de problemen, infiltranten in CTU, Kim die waarschijnlijk weer drie keer ontvoerd zal worden ofzo enzovoorts. Het blijft echter een serie van hoge kwaliteit, Kiefer Sutherland is zeer goed in zijn hoofdrol, Kim is en blijft een streling voor het oog, Jack Bauers drugsverslaving is een interessant gegeven voor het verhaal, maar echt boeien doet het me echter niet meer zo :)

    Mijn aandacht gaat echter meer uit naar de serie die daarop volgt Matroesjkas. Eindelijk eens een keer iets nieuws.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2004
  3. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de dvd box met alle 24 afleveringen :9 Heerlijk!
     
  4. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik kijk dit indd! Ik kijk daarom ook geen Robinson meer, tenminste niet helemaal, ik kijk alleen het eerste half uur. Ik moet wel zeggen dat ik deze serie tot nu toe nog niet echt geweldig vind, ik word vooral een beetje moe van Jack die telkens zo raar doet wegens afkicking enzo... Daar wordt ik moe van om lang naar te kijken 8) Maar ja ik vind het hele concept van 24 wel errug vet, dat het gewoon Real-Time verloopt _O_
     
  5. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    zit emt smart te wachtten op seizoen 4 :D
    ( 3 had ik al gezien)
     
  6. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    top serie!!!!
     
  7. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik wil het 3e seizoen echt zien ik wist niet eens dat het al begonnen was de vorige seizoen waren echt gaaf.
     
  8. martin100

    martin100 .....

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Supervette serie tot nu toe alle delen gezien. Ook dit deel wordt volgens mij weer net zo leuk
     
  9. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    w00t, ik had een keertje met een paar vrienden 24 uur lang de DVD box van de 1e season van 24 gekeken, en na 24 uur was het dan ook echt klaar :cool: 8)

    Was wel lache want je was in de film en in het echt een dag verder, echt vaag! (Season begon volgensmij bij 02:00, zo laat zijn wij ook begonnen te kijken)

    Was wel cool :cool:

    Jack is idd best vermoeiend! :{ De hele tijd aan het afkicken ed.. verveelt een beetje op lange termijn...
     
  10. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    een aflevering is maar iets van 45 minuten als ik me goed kan herinneren.... dus echt 24 uur heb je niet gekeken....

    Seizoen 3 heb ik al een tijdje geleden gezien. volgde de amerikaanse release.. in januarie begint seizoen 4 in de VS..... dat is al snel :)
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2004
  11. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist weer 24 gekeken. Met het de deadline voor chappelle, maar zijn volgende week nou de 2 laatste afleveringen? Maar ja zal hem toch al moeten opnemen...
     
  12. Sanderlagrande

    Sanderlagrande The master of gaming

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    de afgelopen aflevering was zo goed!!!!!! Vooral het 2e uur, met dat gebeuren met chappelle. Ik zat echt op het randje van mijn stoel. Echt super spannend. Ik vond het wel heel hard hoor dat chappelle neergeschoten werd door Jack. Dan ga je echt denken: wat zou ikzelf doen in zo een situatie. Er wordt echt met de gevoelens gespeeld. Geweldig!!! _O_
     
  13. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    @Banjy
    er komen nog 3 keer 2 afleveringen (6 dus) maar ik had niet verwacht dat jack, chapelle neer zou schieten.
     
  14. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik verwacht zelf dat Chapelle nog leeft op de 1 of andere manier, en ik hoop het ook een beetje :+
     
  15. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zou wel relaxt zijn dat jack naast heeft geschoten ofzo. ik zou er iig niet raar van opkijken al die plotwendingen en dingen die je niet verwacht zoals ik gister dacht dat ze saunders te pakken hadden.
     
  16. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou, gisteren lag het er wel een beetje te dik bovenop, dat ze Saunders niet zouden pakken.

    Dat van Chapelle was wel keihard. En die moet wel dood zijn, kan me niet voorstellen dat die nog leeft.
     
  17. Tom_Schreuder

    Tom_Schreuder Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    neej inderdaad

    k heb tot nu toe alle series gezien

    en k vin dees gewoon de beste ! _O_
     
  18. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij moet indd wel dood zijn want de mannen van saunders gaan ze lijk ook nog onderzoeken enzo... Dus ik neem aan dat je daar niet "onderruit" komt. Maar dat was indd echt erg... zo minder voor die chapelle...Maar ja gelukkig is het maar televisie ;)
     
  19. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0

    ik vind het derde seizoen voorlopig nog de slechtste.
    het is allemaal veel te overdreven ik hou van plotwendingen of als je als kijker misleid wordt, maar dit seizoen is gewoon te overdreven zoals in het begin dat gael bij de salazars werkte dat was gewoon te overdreven.
    ik vond het eigenlijk wel relaxt dat ze die chapelle hebben afgemaakt vond het maar een irritant mannetje }:]
     
  20. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan moet ik je helaas teleurstellen:

    Chapelle is morsdood :+
     

Deel Deze Pagina