Wat vinden jullie van BMXen?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Berrie, 23 dec 2004.

1. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Bmx

Jow, ik heb zelf een BMX en ik vind het een van m'n leukste hobby's. 's Avonds doe ik het vaak met m'n vrienden en we worden steeds beter. Nu wil ik dus graag jullie mening over het BMX gebeuren en/of welke style jullie het vetste vinden. Ik doe zelf veel aan street en flatland. Zelf heb ik een harobike ( F:cool: 275 euro. M'n geld vind ik het zeker wel waard. Wat vinden jullie er dus van?
    Mijn Haro,

Laatst bewerkt: 1 apr 2005
  2. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    hope ndat je niks breekt ik doe niet meer van die sporten ook skateborden niet meer omdat ik 1 keer me pols daar doro heb gebroken gehad :mad: en dat was echt niet leuk maar achetr af wel 25 gulden op gehaald met handtekeningen er op laten zetten 5 gulden per hand tekenning

Laatst bewerkt door een moderator: 25 dec 2004
  3. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jow gast. Ga anders onder bed zitten ofzo. Met alle sporten kunnen ongelukken gebeuren. Voetballers hebben vaak blessures aan de benen, basketballers, benen gebroken neuzen enz....en om over vechtsporten nog maar niet te spreken. Risico heb je altijd. Gewoon niet te grote risico's nemen. Pijn is fijn...... 8) . Je kunt natuurlijk ook gaan dammen. :+

4. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0

hey hey pas op he dammen in ook een hele gevaarlijke sport.
    RSI-blesures, chronische hoofdpijn en mentale overbelasting zijn aan de orde van de dag :+

maar met zo'n BMX, daar kan dat hele stuur toch draaien,
    hoe rem of schakel je dan?
    heb het zelf één keer geprobeert met een mountenbike op een ramp,
    maar dat was niet echt een succes :9

5. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb tot mijn veertiende zo'n fietsje gehad. Daarna knalde ik constant met mijn knieën het stuur of moest ik onmogelijke spreidingen maken met mijn benen. De jaren dat ik het deed heb ik veel fun en leed gehad, zo ben ik bijvoorbeeld een stukje tand verloren. Veel kon ik niet, deed vooral wat fietsen en maffe jumps maken.

6. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Je kan inderdaad het stuur 360° rond draaien. Je schakelt niet, zo'n BMX heeft geen versnellingen, en remmen, dat zit gewoon geintegreerd in de voorvork, kweet niet procies hoe het werkt, maar zoals je vaak genoeg ziet, het is er dus wel. Ik zelf vind BMX'en ook wel stoer, ik vind het persoonlijk veel cooler dan Skateboarden. Ik vind street/ramp wel ok, maar flatlanden vind ik echt saai, het is natuurlijk een kunst en het is prachtig als je het kunt, maar vreselijk boring om naar te kijken, kwestie van persoonlijke mening...

7. Gerben_S

Gerben_S Alias gerben

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij moet je behoorlijk klein voor zijn om te bmxe... want een zijn van die kleine rotfietsjes. Vind wel knap da je daar mee kan stunten.

8. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Nah, je hoeft niet klein te zijn...als je een proffesionele bmx'er bent laat je hem gewoon op maat maken, zo'n standaard fietsje is ook wel ok voor de meeste mensen, je moet gewoon weten hoe je je benen moet gebruiken terwijl je stuurt of spint...

9. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk zitten er wel remmen, hoe wil je anders een endo maken. Als je geen remmen zou hebben zou je ongeveer 75% van de tricks die er bestaan niet kunnen doen. Remmen heb je zeker nodig. Alleen bij dirtbikes zitten er soms geen remmen op das tog alleen maar over heuveltjes springen.

10. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    bmx... don't have it...
    no experience... I do have a opinion: Love To See It...
    Cus it's fun... to see...

11. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    kan je geen nederlands ofzo?

12. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    grapjas...

13. dutch_badass

dutch_badass New Member

Leuk Bevonden:
    2
    Deze mag echt genomineerd worden tot meest waardeloze post ooit

kerel je kunt er nog beter neerzetten "BMX is niks" dan dat je zo`n wannabee opmerking erneer zet

ik vind BMXen wel vet om te zien, zelf doen ?....nee
    Maar als ik op tv extreme sports: bmx ofzo tegenkom dan neem ik toch wel even de tijd om te kijken

14. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Jah idd, het is ook gaaf om naar te kijken, maar als je het zelf goed kan is het ook super vet jonge!

15. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Alles heeft inderdaad risico's.
    Jaren heb ik wekelijks zaalvoetbal gespeeld zonder enige blessure totdat op een gegeven moment een gozer als een rund komt aangestormd, waardoor ik vol op mijn schouder viel. Het gevolg een gebroken sleutelbeen en 6 weken volledige uitgeschakeling van alles wat ik deed. Ik had moeite met elke beweging. Zelfs rustig zitten of liggen ging moeilijk.
    Et grappige is dat ik de dag voor de incident mijn XBOX had gekocht, dus kon me lekker uitleven. Geloof me zelfs een disc stoppen in de XBOX was een hels karwei.
    Voor de rest moet je inderdaad gewoon je ding doen. Sporten met wielen zijn wel cool, maar niet voor mij.

16. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Das wel relaxed dat je dan net je xbox had. Maar inderdaad: Sporten op wielen zijn vaak gevaarlijk jah. vooral bmxen. Skateboarden, mwa, je kan daar niet zo hard vallen he. Bij bmxen kan ook nog je fiets op je vallen en dat is zwaar verrot. Ik heb van de zomer m'n pols gebroken (6 weken in het gips) en toen was ook nog m'n fiets op me gevallen doordat ik een wheelie van schuin muurtje wou maken klapte ik dus achterover. poef...gips.

17. Ijsblok

Ijsblok []

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind BMXen wel vet. ik kijk het namelijk wel is op Eurosport. Maar heb helaas alleen zelf geen BMX, ik heb het wel is bij een vriend gedaan en was wel cool.

18. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    ook een grapjas...

19. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel jammer dat het zo weinig op t.v. komt. Af en toe op Eurosport maar dat is het dan ook zo wel. Skateboarden zie je wel meer maar is ook wel een stukje populairder.

20. dutch_badass

dutch_badass New Member

Leuk Bevonden:
    2
    Neej die heb ik aan de kapstok gehangen....sorry

Deel Deze Pagina