Echt erg, vooral dat de meeste slachtoffers kinderen en babytjes zijn, die konden zich niet vasthouden of veiligstellen door zich bijv ergens aan vast te houden of op dak te gaan staan.
Die beelden van die golf zijn echt eng, als je bedenkt dat dat ieder moment hier ook kan gebeuren, half nederland ligt onder zeespiegel en flevoland is zou dan meteen ondergestroomt zijn, hopelijk gebeurt zoiets niet dagelijks!
En ff= Mensen geen invloed op de natuur?, waarom denk je dat er de laatste 100 jaar 30maal zoveel tornado's zijn?, aarbevingen zijn met 20 keer verdubbeld de laatste 100 jaar en ze zijn ten opzichte van vroeger nog sterker geworden ook!, het klimaat heeft wel degelijk invloed op de bodem waardoor aardbevingen ontstaan!, en al hebben wij mischien geen invloed op de bodem zelf, wat ik eigenlijk ook al betwijfel, wij hebben wel degelijk invloed op het klimaat, die weer invloed heeft op de bodem waardoor aardbevingen ontstaan, je gaat mij niet vertellen dat het aantal aardbevingen "oppeens" zo erg is gestegen door dat de plateaus meer zijn gaan bewegen dan vroeger, ik denk dat je jezelf eerder voor de gek houdt!
Laatst bewerkt: 27 dec 2004