1. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
    !?
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2005
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik heb tot nu toe nog niets gegeven, maar ik denk dat ik binnenkort ook ongeveer €20 overmaak
     
  3. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 25euro overgemaakt, kon het eigenlijk niet missen. Maar ik deel het toch liever.
     
  4. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb eigenlijk niks gegeven, m'n moeder zei dat ze het in naam van ''het gezin'' zeg maar iets zou overmaken. En ze heeft dit ook gedaan.
    Beetje gierig misschien van mijn kant, maar goed ben 16 jaar en heb ook - hoe hard het ook klinkt - wel ''betere'' bestemmingen voor het weinige geld dat ik verdien. En er zijn wel meer rampen waar heel veel mensen aan overlijden (aardbeving marrokko - 30.000+ overledenen).. je kunt niet aan alles geven.

    *edit* Ik hoef niet in een bepaalde lijst, ook aangezien ik zelf niks heb overgemaakt. en het geen competitie is hoeveel geld je overmaakt. Ik heb het bedrag weggehaald.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2005
  5. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop niet dat dit een topic wordt met kijk ik hem meer gegeven dan hem hahaha.
    of mensen die moeten patsen omdat ze geld geven.
    ik stort niks want kan het geld niet missen.
    wel heb ik een euro gegeven aan een giro 555 collectant
     
  6. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
    Venom als dat gebeurt report ik meteen! want dat is niet de bedoeling van deze thread! (van dat meer geld dan jou!) het gaat erom dat je iets geeft hoeveel maakt eigenlijk niet zoveel uit, het gaat om het gebaar. Heel veel mensen daar hebben NIKS meer! Maar mij leek het wel leuk om te weten hoeveel de XBW member in totaal heeft overgemaakt!
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2005
  7. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Vind het maar raar om met je overgemaakte geld te patsen, als je wat overmaakt doet het dan vooral! Maar hou het voor jezelf :{
     
  8. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Voordat ik ook maar een cent overmaak wil ik eerst wel eens weten hoeveel geld de getroffen landen er zelf insteken, en ik vind ook dat we niet aan alles geld kunnen geven, nederland staat in de top 10 van meest gevende landen maar hebben we er ooit iets voor terug gekregen? en onze economie is al niet zo sprankelend.

    mijn bijdrage: 0,00 euro (tot nu toe)
     
  9. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat er in januari en februari bijna geen games uitkomen gaat mijn gamebutged voor die twee maanden er zoiezo naar toe 2 maal 110 euro.
     
  10. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft niks met patsen te maken :mad: Het is toch goed om te weten hoeveel we met zijn allen hebben overgemaakt?
     
  11. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    ik heb ook 15 euro gedoneerd, wou er eerst eten van kopen :)

    voel me nu best wel gul :p

    weet ik ook hoe dat voelt :)
     
  12. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Meest egoïtische post van de dag.... maakt het wat uit óf wij er iets voor terug krijgen? Moet je medemens helpen perse commercieel en economisch verantwoord zijn? Waren wij niet blij toen de wereld ons hielp na de watersnoodramp in de jaren vijftig? Betekent het, omdat wij in de top 10 van meest gevende landen staan, dat wij nu niets moeten geven? NEE! Natuurlijk niet, de mensen in Azie en mensen in landen als Darfur en Uganda verdienen alle mogelijke hulp.... en blijkbaar ben je nog nooit in een arm land geweest want anders zou je niet durven om onze economie met die van hun te vergelijken :mad: :{

    Bovendien vind ik deze thread onzin imho, iedereen moet geld naar draagkracht geven en het is geen competitie wie het meeste geeft. Een kind die 10 euro van zijn eigen geld geeft doet mij persoonlijk méér dan een zakeman die 100 geeft (ook al hebben de mensen in Azie daar meer aan...)
     
  13. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn pa heeft 1000 euro gegeven maar dan wel aan een belgische rekening. Elke bijdrage telt...
    Daar moet je trots op zijn!

    Dat zal dan niet door jou komen...

    Laten we nu maar hopen dat jou familie sterft, jou huis kapot gaat en niemand jou geld geeft voor een beetje eten en water. :{

    Kheb gistere gehoord dat M. Schumacher 8 miljoen euro heeft geschonken. _O_
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2005
  14. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Wil jou wel eens horen als nederland overstroomt en er word vervolgens van alle kanten hulp aangeboden. De keuze tussen óf een verschil maken door te helpen door iets te doneren óf te zeiken dat het slecht gaat met de economie terwijl er mensen sterven aan cholera ver ver weg lijkt me makkelijk. Maar blijkbaar wil jij eerst uitgeschreven hebben waar dat geld naartoe gaat. Alsof je het zou lezen.... |:-
     
  15. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 25 euro overgemaakt.

    Er kan ook ooit een Nederland een grote ramp komen, dan komt er ook zoiets, maar dan voor Nederland.
     
  16. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee idd, ik ben nog nooit in een arm land geweest en ik zeg ook niet dat wij niks moeten geven en ik trek al helemaal geen vergelijking tussen onze econmoe en die van hun ik zeg alleen dat nederland het geld zelf ook goed kan gebruiken, ik vind het alleen een beetje overdreven dat wij het altijd maar moeten doen als bevolking, wij geven meer dan de regering, veel meer. En wat darfur en andere Afrikaanse landen betreft, als ze nou eerst eens een minder corrupte 'regering' samenstellen met hulp van de VN hebben ze al veel meer geld over voor hulpdiensten, ik zie ook wel dat ze hulp nodig hebben maar het is niet alleen aan de westerse wereld om dit te doen.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2005
  17. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, de een zegt 10 miljoen, de ander 7. Maar het zal er wel ergens tussenin zitten ja.
    Zelf heb ik 5 euro overgemaakt.
     
  18. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Aah, jij bent er zo eentje die winst wil maken uit een situatie als deze. Bekommer je nou eerst eens om de doden, gewonden en ontheemden alvorens met dat economische-niet-rendabel gezeik aan te komen _0/
     
  19. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat je op de bijdehandte toer gaat, er staat alleen bij dat ik 0 euro gegeven heb omdat dat de bedoeling is van deze thread(je bedrag noemen) en als je niks geeft waarom niet, dat doe ik in mij post.
     
  20. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    zie je wel daar begint het al.

    jah wij hebben lekker 1000 euro gegeven en jij helemaal niks
    ik hoop dat als jij het nodig heb, je ook niks krijgt.


    en bij te way staat er tot nu toe achter.

    /edit hij was me net voor :p
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2005

Deel Deze Pagina