1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door darkmaster_85, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darkmaster_85

    darkmaster_85 ...

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    AMSTERDAM - De namen van de volgende generatie gameconsoles lijken bekend te zijn geworden. De opvolger van de Xbox, zal Xbox 360 gaan heten. Dit in tegenstelling tot de eerdere namen 'Xenon' en 'Xbox 2'. Dit meldt de website Engadget.com . Volgens de website is Microsoft al volop bezig met de ontwikkeling van het verpakkingsmateriaal van de nieuwe console en prijkt daar de naam Xbox 360 op.

    Ook de naam van de opvolger van de Nintendo Gamecube is bekend; de Nintendo Revolution.

    Beide consoles worden in mei tijdens de E3 in Los Angeles gepresenteerd.

    Bron: nu.nl
     
  2. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had het hier al gemeld.:)
     
  3. Casperge

    Casperge Guest

    Wat een rare naam voor een xbox,ik had tog zeker een wat betere naam met een hoop X'en verwacht.360 klinkt niet zo
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Haha dat is net zoals bij skateboarden, een 180 is een half rondje (Xbox 1) en een 360 is een heel rondje (Nieuwe Xbox) en dat moet dan denk ik met mijn hersenen 8) betekenen dat de nieuwe xbox xbox 1 zal overtreffen in alle opzichten (denken hun dan he;))
     
  5. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je het uitspreekt zit er toch wel 3 X'en in: <Xbox 3sixty>.
    Ik vind het wel een grappig naam. Maar Xbox Next klinkt nog altijd het best vind ik.
     
  6. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Daar naast is het alles behalve en feit, en komt 't van een of andere obscure insider. Er waren meer namen die de rondte gingen, dus het is gewoon afwachten. Speculatie helpt niemand!
     
  7. Casperge

    Casperge Guest

    Jah zover was ik ook wel....maar het blijft een domme naam O-)
     
  8. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Totally Agree. Eigenlijk moet er een centrale draad komen voor de volgende Xbox, net zoals bij Halo2 het geval was. De volgende Xbox Geruchten (en Feiten). Want steeds nieuwe threads openen is zo rommelig.
     
  9. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Redelijk aso dat Nu.nl dit gewoon overneemt als feitelijk nieuws.
     
  10. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij doen ze dat wel met meer nieuwtjes. Ik denk dat we vanaf nu nu.nl niet meer als uitgangspunt van nieuwtjes e.d. moeten nemen.
    Iemand die het met mij eens is?
     
  11. StonecoldkillaH

    StonecoldkillaH Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    lol krijgen we dat mooie zwarte paard van ferari in het midde en een gratis ferari racegame (en ja dan mot ie wel rood worden) ferari spider 360 anyone ?
     
  12. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    sure :+

    Maar die naam slaat werkelijk nergens op
     
  13. Victor

    Victor Guest

    Die naam is wat mij betreft erg dom. Wie noemt er nou een console 360?
    Op de naam knap ik dus al af.;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 feb 2005
  14. evo alexan

    evo alexan evo alexan

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    kon ze geen betere naam kiezen?

    Konden ze geen beter naam geven dan xbox 360 het is zo inspiratie loos zoals de naam ferrari 360 spider ofzo het is echt wel geen vette naam ze vind ik e jullie hebben een andere idee over ofzo k vind de naam van Nintendo beter dan die van xbox Nintendo revolutions dat vertelt iets meer dan xbox 360 ofzo xbox next gen ofzo vond ik beter dan xbox 360 want het vertelt je iets meer.Zoals nintendo revolution iets dat gamen nog beter gaat maken denk ik maar toch denk ik zal xbox weer uitpakken met een super goeie console xbox ownd lolz _O_ _O_ _O_ _O_ greeeetz
    Ps ze zouden beter de gamer een naam laten kiezen soort wetsrtijd maybe zouden ze dan nog een betere naam vinden. :) :)
     
  15. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Die naam is helemaal niet zeker ;)
     
  16. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou eens ff kijken naar je toetsenbord, want tegenwoordig zitten er ook punten en komma's op, erg handig.

    Die naam is niet zeker. En de gamers de naam laten kiezen lijkt me niet zo verstandig. Het gaat er immers om of de naam zal verkopen, en dan mag die gamer nog zo'n originele naam verzonnen hebben. Het moet een naam zijn die voor de nieuwe generatie gamesconsole staat. En Microsoft kennende zal daar wel een leuke naam uitkomen die, imo, niet zo heel veel zal verschillen van de Xbox.
     
  17. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    precies de naam is niet cker en microsoft wou nix met un 2 in de naam om zich van de concurenten te onderscheiden (nintendo is namelik nintendo 5th en niet revolution)

    PS, xbox 360 ik dagt dat er ng maar 1 versie was:p (ze gaan wel snel he de laatste tyd??)
     
  18. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    gadveredamme: xbox 360, ik hoop dat het niet waar is: dit is de lelijkste naam ooit!!!!!!
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Xbox 360 is echt een Naam van drie keer nix. Ik weet wel bijna zeker dat het een gerucht is of het is gewoon een Code naam zoals de Gamecube werd toen Dolphin genoemd.

    Post 888 :cool:
     
  20. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina