1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden Helpthread [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 2 mei 2005.

  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Laatst bewerkt: 2 mei 2005
  2. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    weet iemand hoe je in chapter 9 die scarab in dat warehouse pakt op die wagon ik kom er maar niet bij ?
     
  3. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Wall-run op die wagon recht omhoog, springen en op Y drukken (zodat je die aanval doet). Je moet ff op Y drukken omdat je dan wat hoger komt. Op deze manier hoef je niet die bewegende platformen te gebruiken.

    Let ook even op het stukje dat later komt. Als je op een gegeven moment in het Warehouse voor dat gebouwtje staat (om het pasje te halen), ligt er daar op het dak ook nog een scarab :).
     
  4. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Je moet via de zijkant omhoog rennen en dan op het hoogste punt van je run druk je Y volgens mij. Dan doe je een move met je zwaard en dat is net dat stukje extra dat je nodig hebt om op de wagon te komen. Suc6 ermee.
     
  5. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    ok bedankt mense straks ff probere ikn het huricane pack
     
  6. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Ow shit hij Alma is lastig zit te preberen maarja er heen gaan dat is best shit. door die 3 ninja's als je uit de lift komt
     
  7. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Je moet daarvoor gewoon save
    en dan de heletijd blocken en dan rollen springen dan Y (flying sparow atack) en zo verlies je het minste leven...
    als je al klein beetje leven verlies zal ik al overnieuw beginnen..
    ik zoek wel meer info over alma..

    edit: heeel mischien helpt dit..zo heb ik haar verslagen

    taktiek:
    -aanvallen blijven ontwijken als ze in de
    lucht is
    -wachten tot ze gaat staan op der pootjes
    -op der af rennen en snel slaan met 2 keer x achter elkaar
    en meteen van der vandaan springen
    -als ze blijft staan weer op der af rennen en hetzelfde
    doen
    -als ze weer gaat vliegen weer ontwijken en wachten tot ze
    weer gaat staan
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2005
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    GoiZ heeft hier een duidelijke uitleg staan hoe je Alma het best kan verslaan. Ze is inderdaad heel pittig. Dankjewel GoiZ _0/
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Die ninja's zijn ook heel makkelijk te verslaan. Zeker op dat stuk, omdat de muren gunstig zijn. Op het moment dat die lui op je af komen kies je gewoon even een muur waar je makkelijk de hele tijd omhoog kunt rennen. Je rent recht omhoog en drukt op Y. Dit moet je gewoon achter elkaar doen. Op het moment dat je op Y drukt ben je even onkwetsbaar voor die explosive shurikens waar die gasten mee lopen te smijten en daarnaast zijn ze redelijk snel dood :).
     
  10. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    cool eens proberen.
     
  11. Major Payne

    Major Payne Drunkenmaster

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    doe izuna drop, zijn ze in een keer dood. Is mn lievelingstechniek
     
  12. Victor

    Victor Guest

    Wat een handige tactiek tegen de Black Spider Ninja's is: equip je Vigoorian Flails en doe bij bij voorkeur de techniek Cremator of Dragon and Phoenix. Ze zullen zoveel hits moeten incaseren dat ze niet kunnen bewegen en je ze binnen een paar seconden neerhebt. Zo bevecht ik ze altijd tenminste.
     
  13. Keukenhufter

    Keukenhufter Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de 2e hurricane pack krijg je in het begin gelijk een Technic scroll The intercept heet die.
    er staat een beschrijving bij van hoe je die aanval moet doen maar ik begrijp het niet helemaal
    er staat
    ''While blocking use split second movement to block and gaurd yourself if succesfully emmidiatly axecute your next action when the lightning flashing''

    Ik begrijp hier niet veel van kan iemand mijn uitleggen wat ik precies moet doen
    wat bedoelen ze met Split second movement en wat bedoeld die met When the lightning flash.

    alvast bedankt
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    @ CDhoesje:

    Ik heb zelf geen hurricane packs, maar misschien dat je ff een andere member die dat wel heeft een PM kunt sturen (misschien lezen zij deze thread niet). Ik zou even in een van de algemene threads kijken wie er met die packs bezig zijn.

    Ik weet van totalSOLO en Zephyrus dat ze iig de hurricane packs hebben. :)
     
  15. F-style

    F-style ____________________

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    jah hoe zit dat precies dan dat met die hurricane packs? Is dat niet die soort van tournament mode online? Hoe werkt dat precies dan want ik heb het nog niet geprobeerd, heb al wel die Hurricanepack gedownload maar ik ga eerst ff singleplayer uitspelen...
     
  16. Victor

    Victor Guest

    Volgens mij draait het daar om punten en de gene met de meeste punten wint. Na de derde Hurricane Pack is het dan volgens mij afgelopen en komt de winnaar uit de doeken.
     
  17. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Hurricane packs

    Wat houden de hurricane packs nou precies in?
    Het is eigenlijk heel simpel, je moet de drie packs zien als drie losstaande games.
    Als je de packs gedownload hebt kan je dus kiezen uit drie verschillende mogelijkheden.

    Pack 1; normale Ninja Gaiden maar iets moeilijker dan de gewone singleplayer.
    Pack 2; Ninja Gaiden, maar dan rockhard met nieuwe moves en nieuwe vijanden.
    Pack 3; Ultrahard, maar dan met stages, heeft verder niets met de normale singleplayer te maken.

    Als je aan een hurricane pack wil beginnen moet je altijd online beginnen tot je bij het eerste savepunt bent aangekomen.
    Als je daar gesaved hebt zie je bij je savegames een nieuwe save staan met je gamertag en met welk pack je bezig bent.
    Vanaf dat moment kan je de game gewoon offline verderspelen tot het einde.
    Mocht je het einde gehaald hebben dan wordt je gevraagd of je je score wil uploaden, dat wil je natuurlijk wel en dan heb je dus een ranking met een mooi Nederlands vlaggetje erbij.
    Persoonlijk vond ik pack 2 helemaal geweldig, de nieuwe vijanden zijn zeer de moeite waard en maken deze download tot het beste wat er tot nu toe te krijgen is op live.
    Denk dat het mijn meest intense game ervaring tot nu toe is en een echte aanrader voor iedereen met live en in het bezit van Ninja Gaiden.
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2005
  18. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Zal wel handig zijn om te weten, al heb ik geen live.
     
  19. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Die hurricane packs zijn downloads die de singleplayer mode moeilijker maken.
     
  20. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een verdedegingstechniek, op het moment dat een tegenstander jou zou raken en je blockt zijn aanval op precies het goede moment ga je vanzelf over in een aanval.
    Vond het zelf in het begin erg lastig te timen, maar naar verloop van tijd krijg je er wel een gevoel voor.
    Als je zo'n aanval hebt uitgevoerd krijg je er ook aanzienlijk meer punten voor dan waneer je hem gewoon gekild zou hebben.
     

Deel Deze Pagina