1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden Helpthread [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 2 mei 2005.

  1. F-style

    F-style ____________________

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt over die hurricane uitleg :D
     
  2. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    amai...nog moeilijker :p ik vind t zo al niet makkelijk O-)
     
  3. F-style

    F-style ____________________

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ook die van mij die is echt vet... alleen erg jammer dat je in de hele singleplayergame maar 3 technique scrolls krijgt....
     
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Upgrades zorgen ook nog voor een hoop variatie hoor ;)
     
  5. de j

    de j New Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet totaal niet hoe ik aan dat wapen kom bij chapter 6 om die schakelaar ofzo uit de grond te slaan
     
  6. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb de 1ste en de 2de ninja tournament uitgespeeld. Ik heb de 3de bijna uitgespeeld maar hij si echt moeilijk.
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Kun je wat duidelijker uitleggen waar je precies zit? Dit blijft een beetje vaag zo denk ik.

    Zal best moeilijk zijn, maar wat is de bedoeling van je post? Heb je hulp nodig of was het gewoon even een opmerking? Als je hulp nodig hebt bij de 3e zou ik toch ook even wat duidelijker aangeven wat je niet lukt;).
     
  8. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ok ik ben echt een NG noob dus... maar ik heb vanmiddag NG gekocht en ik zit nu al vast in chapter 2. ik zit nu op dat stuk dat je de brug wilt oversteken over het water en als je halve wegen bent krijg je een filmpje te zien van een of ander rode samurai op een paard en daar moet je dat tegen gaan vechten. ik kan niet terug om ergens potions te kopen dus. en ik heb er maar 2(inclusief die die je op het lijk vind voor de brug bij het save point). maar ik krijg hem maar niet verslagen, die slagen met (y) werken niet omdat dat te lang duurt. dus probeer ik wat anders, ik ben al ff bezig geweest om telkens zo de muur op te lopen en dan met (y)/(x) naar beneden te knallen maar dat schiet ook niet echt op want onze rode ruiter wordt ook nog eens beschermd door telkens 2 van die tovenaartjes... ik ben NU al ten einde raad us als iemand de oplossing heeft graag _O_.
     
  9. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    ALs je bijna geen leven heb..
    moet je gewoon ff die tovennaartjes kille *)
     
  10. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ja klopt, maar het gaat allemaal zo snel, ik ben nu al wat verder gekomen, ik heb 3/4 van zijn levne eraf gehad dus, gaat steeds beter. maar hoe kan ik die vuurbal spreuken etc gebruiken? of kan dat nog niet?
     
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Je doet het in principe wel goed.

    Als je begint houd je Y ingedrukt, zodat als hij op je af komt er gelijk doorheen kan slicen. Dan ren je door naar de muur waar je gewoon wall-attacks gaat doen. Recht omhoog rennen en op Y rammen. Zo maak je die ventjes om hem heen af. Ze laten vaak blauwe essence achter, dus als het met je levensbalk wel goed zit dan zou ik toch even proberen Y ingedrukt te houden voor een essence attack.

    Maar in principe moet het goed te doen zijn als je gewoon omhoog rent en op Y drukt. Ik ga meestal voor de vent op het paard (dus een beetje inschatten wanneer hij ongeveer op je afkomt) en zo probeer im hem altijd te raken.

    Als je hem raakt gelijk blok ingedrukt houden om zijn volgende aanval te blokken.

    Bij die ballen die die andere dudes afschieten kun je gewoon wegrollen, en dan kun je ze meestal wel weer killen via de wall-attack of een combo.:)
     
  12. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok dan het is eindelijk gelukt.. en volgens mij heb ik eindelijk weer eens een game gevonden waar ik echt lang over ga doen om uit te spelen:cool:.... jullie horen het wel als ik weer hulp nodig heb:9...
     
  13. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu GvD bij alma ik heb maar 1 elixer en wel 7 van die ninpo drankjes.
    weet iemand een goede manier om dat k*twijf te verslaan??
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
  15. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag over chapter 4. Dat is die level in die grote stad waar je een ticket moet hebben om die club in te gaan. Voor deze club zit een steegje waar bovenop een wapen ligt (volgens mij) maar ik kom daar niet op?
    weet iemand dit?
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Wapen: Windmill shuriken

    Kijk naar de blauwe lijnen op de muren, daar moet je wall-runs op doen. Je springt dus elke keer van muur naar muur. Bij je laatste sprong (dus naar het platform) druk je op Y. Door op Y te drukken kom je iets verder in je sprong, en haal je het dus makkelijk:)

    //Edit: Op deze pagina staat het ook uitgelegd met behulp van een plaatje.
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2005
  17. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg die Cyborg uit Chapter 3 niet kapot :confused: Weet iemand hier raad mij ?

    P.S. Met Cyborg bedoel ik dus die eindbaas. ;)
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Deze baas kun je halen zonder 1 keer geraakt te worden door dicht bij hem te blijven. Hij slaat naar achteren, die blok je, dan wil hij je vast pakken, je rolt langs hem heen, dan doe je een combotje (XXXX geloof ik) En dan slaat hij weer naar achteren... etc. Dit patroon herhaalt zich het hele gevecht, als je het goed doet...;)

    en dit staat nog op Gamefaqs:

    Succes ermit.
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2005
  19. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik had haar verslagen met de Vigorian Flail op level 2. Toen was ze echt binnen no-time dood. Enige probleem blijft oppassen bij die aanval waarbij ze je vastpakt in zo'n bubbel om je vervolgens keihard op de grond te smijten.
     
  20. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb hem, achteraf best simpel.

    Nu zit ik in chapter 5 vast waar 3 van die draken fiends op je af komen. Erg lastig maar ik blijf proberen. Deze game is echt meesterlijk!!
     

Deel Deze Pagina