1. WillemWalrus

WillemWalrus t Kan altijd stouter

Leuk Bevonden:
    0
    De naam zegt het al, hier kun je alles kwijt over je examens.
    Welke vakken zie je wel zitten? Welke absoluut niet? Ben je zenuwachtig of vind je alles wel prima?

Ikzelf doe examen VWO E&M met Wiskunde b1 en M&O. En ik zie vooral op tegen wiskunde hoewel het niveau van vorige examens me best meeviel.

2. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe examen VWO N&G met Economie 1 erbij en ik maak me zorgen om wiskunde, scheikunde en natuurkunde :confused: !! Dus eigenlijk heb ik volgens mij het verkeerde profiel gekozen, maja niks meer aan te veranderen. Ik heb geen zin om een jaar over te doen, dus ik moet et gewoon gaan halen dus ga ik maar es beginnen met leren voor maandag :9 !!!

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Havo 5 E&M zie op tegen wiskunde en economie :) Maarja.. als ik het niet haal heb ik volgend jaar tropenrooster :9 Heb alle vakken afgesloten die afsluitbaar zijn :) Dus in principe zit er er niet extreem mee als ik een jaar over moet doen :)

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hehe eindexamen. Had ik vorig jaar ook! (Havo) Ben gelukkig geslaagd toen. Doe nu een saaie accountants opleiding. Iemand nog een alternatief? :{

5. WillemWalrus

Leuk Bevonden:
    0
    Is er geen bierbrouwers opleiding? :9

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    dat wilde ik ook gaan doen na me VWO maar me oom waarschuwde dat het te saai wordt, nu ff zoeken naar alternatief, denk iets in de consultancy

7. pls_devil

pls_devil Guest

2e jaar ASO: latijn wetenschappelijk werk...moet nog alles studeren...wat doe ik eigenlijk nog hier...

8. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Ik zie op tegen wiskunde en biologie. De rest moet wel lukken. Ik vind het nog niet echt stressen, hebben jullie dat ook? krijg de uitslag op 16 juni, dat wordt eerder stressen.succes allemaal met jullie examens

9. WillemWalrus

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ook geen stress hier, sta er ook wel goed voor dus dat scheelt. Enne bedankt :9

10. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Dacht dat ik de uitslag de 11e al kreeg :eek: Wel een beetje groot verschil vind ik.

11. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ja die is er. Bij mij op school wel te verstaan. :cool:
    www.hasdenbosch.nl
    En dan kijken bij voedingsmiddelentechnologie.

12. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik denk niet dat ik examen (vmbo) Natuurkunde ga halen :{ ... Dat is té moeilijk. Daar heb ik echt moeite mee !

Verder heb ik niet al te veel moeite met de talen en leestoetsen die ik krijgen ga

Succes allemaal alvast :D

13. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Heb examen Havo E+M, maar begin nu toch wel enigzins zenuwachtig te worden. Komt ook doordat echt iedereen in mijn omgeving aan het stressen is, dan ga je vanzelf meedoen. Weet ook helemaal niet wat ik van het niveau moet verwachten. Examens M+O waren goed te doen, maar dan krijg ik opeens een Wiskunde examen voor je met vragen die me helemaal niks zeggen... Ach ja, ik zie wel! :D

14. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Examen VWO N&T met economie1 en M&O... en het begint meteen met horror op de 1e dag, scheikunde :confused: Verder eigenlijk bijna geen stress, sta der goed voor dus heb er alle vertrouwen in :)

15. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hehe ongeveer hetzelfde hier....
    Examen VWO N&G met M&O en Latijn.... Scheikunde wordt meteen lekker ja :)

16. Dinsdag begint mijn examen Nederlands, tering ik zie er zo tegen op.

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ik doe examen HAVO E&M.. ben blij dat ik informatica erbij heb gekozen want daar hoef je gelukkig geen examen in te doen..
    Ikzie vooral op tegen economie wat ik maandag al heb, en wiskunde..maar dat heb ik gelukkig pas 2 juni. Engels word een makkie.. maar ik sta overal wel goed voor.. alleen ik kan mezelf er niet toe zetten om te gaan leren! heeft iemand tips??

18. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Lol precies het zelfde hier :D
    E&M + Inf
    zie ook op tegen Ec & Wi en En wordt idd eitje :9

En ohja... heb ook moeite met de aanzet tot leren :D

19. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    examen vwo e&m en ik kan zie eigenlijk nergens echt tegenop, moet alleen nog ff meno en wiskunde wat extra voorbereiden.. Is het trouwens echt zo vreemd als je nu nog niks hebt voorbereid?

20. p-boy

p-boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    k ga problemen krygen met bp(handel/verkoop) economie en nask1

Deel Deze Pagina