EEY mensen bij conker single player zit er zoon gast in zoon ton en die zegt dat 2010 doller moet betalen :{ maar weet iemand waar al dat geld ligt ik dus echt niet ik zoek me kapot!! weet iemand een goeie site daarvoor of een walktrough please help iemand _0/
Ik denk dat je even wat duidelijker moet zijn,Hoever ben je al in het spel?In iedergeval je moet gewoon missie uitspelen en dan kun je pas in de molen.
In elk level zit geld verborgen; 'Money'. Als je op start drukt zie je hoeveel 'money' je al in dat level gevonden hebt en hoeveel je nog moet vinden. Kortom, je moet in elk level al het geld vinden, voordat je verder kan! Succes en zoek ze!
Ik denk dat je in de Conker: Live and Reloaded helpthread ook je vraag had kunnen stellen.. heb je dat geld al waarvoor je door een poort moet?
ja ik was inderdaad onduidelijk ik zeg het ff op nieuw. ik kwam terug van die katvissen en die hondhaai ik kreeg 10 doller van hun , toen kwam ik terug en een gast in een ton bij een windmolen zegt dat ik 2010 doller moet betalen maar ik heb 1210 en ik zoek me kapot
bij die katvissen zie je iig die hondvis tegen de toren aanknallen, dan kan je op hem springen en daar naar boven, daar ligt $300.. heb je de hive al opnieuw gered? anders moet je even met mrs. Bee gaan praten -> $400 ook een lastige -> boven op de berg waar je pooballs op moest rollen ligt nog $100, rol de bal omhoog en voordat je hem door het gat moet duwen spring je op de bal, en daarna op de top van de heuvel..
Ik wil niet mierenneuken ofzo, en niet omdat het mijn thread is, maar je kan het gewoon in de centrale Conker Helpthread vragen. Om toch ff je vraag te beantwoorden, ik weet niet hoe het kan, maar het is gewoon zo. (ik ben daar ook net voorbij (vanochtend nog) en ik vond het ook "dom")
Ga gewoon door met het stellen van je vragen in de draad die er al was over Conker. Dit draadje gaat dicht, omdat we niet voor ieder deel in een spel een nieuw topic aanmaken, er was al een topic over, namelijk: Conker, live&reloaded. Hierin kan je alles vragen over het spel, en hulp vragen als je vast zit