1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoal de titel het zegt, gaat dit topic over nederhop. Wat (zoals iedereen weet) steeds populairder word. En zoals in elke hiphop cultuur zijn er ook beef's (zoals bv, die van Kimo en Baas B) waar je over kan discuseren.
    Hier kun je ook de laatste mixtapes op zetten en zo.
    hier is de nieuwe mixtape van "The Opposites": www.theopposites.nl/vuur/
    op deze site kun je ook de "straatremixes" van D-Men luisteren: www.straatremixes.tk

    Persoonlijk vond ik D-men altijd wel relax, jammer dat ze allemaal uit elkaar gegaan zijn. Ik vond Negativ namelijk echt goed bij hun passen en ze maakte cker relaxte muziek. Eerst vond ik De Opposites niet zo tof maar hun nieuwe mixape "Vuur" is echt relax om naar te luisteren.
     
  2. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Raymzter, Typhoon, DuvelDuvel en Opgezwolle! Dat is vette nederhop!
     
  3. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    man van die ali b gastjes willen alleen maar aand8.., t zijn geen goede artiesten hun muziek gaat heel vaak helemaal nerges over...
     
  4. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Opgeduveld
     
  5. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja duvel duvel en raymzter is wel tof ja, opgezwolle vinnik soms ook wel tof. maar tog, kweenie ik vind de teksten van baas b meestal wel tof en gewoon de manier hoe lange frans rapt is ook echt super vet:p vinnik dan. yes-r vind ik ook zeer relax, hij heeft echt een relaxe "flow" :p
     
  6. Darth Nielz

    Darth Nielz Lekker hoor

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Extince, die maakt pas goede nederhop
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik luister nu heel veel naar die nieuwe cd van THC. Zitten wel een paar lauwe nummers tussen hoor.
     
  8. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Neeneenee, ik moet niets van die commerciƫle troep hebben.. Yes-R, Ali B, Lange Frans en Baas B |:-
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ben het met je eens. LF & BB waren goed op de straat remixez maar verder vind ik niet echt wat. Yes-R vind ik wel grappig maar niet super.
     
  10. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    lange en baas vond ik dope toen ze underground waren met straatremixes shit enzo.
    verder is opgezwolle extince vsop duvelduvel raymzter en brainpower zeer dope!:)
     
  11. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    relax is wel goed zijn nederlands amar ze zingen engels :p
     
  12. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Vind je?? ik vind extince maar een domme pannekoek. vroeger had hij wel leuke nummers alleen weet niet of je zijn laatste album gehoord hebt. Heeft echt totaal geen inhoud en kerel kan ook echt nie rappen....domme gebrabbel van em. Neee Petertje kan beter optyfen zijn tijd is geweest.
     
  13. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Oja, VSOP, die zijn ook chill, was ik even vergeten... Extince ken ik eigenlijk niet zo goed, weet niet wat ik ervan moet vinden.
     
  14. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    DHC en Lost Rebels dat ownt gewoon :)
     
  15. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    DHC? whawhawhawha die gasten hebben teveel taalfouten en kut flow om serieus genome te worden. maarja eerst vond ik ze ook dope. maar dat zal bij jouw ook wel over een tijdje weg gaan;)
     
  16. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze rijme bes lekker en hun zitte tenminste ni zo nepgangstah te doen. Van ik play wijve etc. Zij zegge gwoon wat ze willen en dat vink tof van ze.
    Ik vind overigens niet alles vet van ze, vooral de nieuwere nummers (niet 180cc enzo |:- )
     
  17. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand die mixtape van de opposites geluisterd en wat vond je ervan? persoonlijk vond ik het cker een goede mixtape, toffe beats en lekkere flow, persoonlijke favorieten van mij zijn: suzanne en nou wat (feat klaast).
     
  18. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Echte nederhop is: opgezwolle, duvel duvel, extince, def-p etc.

    daar kun je lange frans en baas b, ali-b, D-men enzo toch niet mee vergelijken. dat is gewoon commercieel.
     
  19. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    Yes-r is gewoon de shit, hij rapt goed en zijn teksten zijn redelijk

    Wel wordt ik gek van mensen die zeggen dat ze het land van lange frans en baas b zo'n mooi lied vinden...
    shiit, weten ze niets van calamiteiten?
    Het land waar hiphop een kind van 30 is, en je mag zelf invullen hoe vet dat is...
    vertel mij eens wat onze frans daar mee heeft willen zeggen?
     
  20. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    whahahah, frans is de bom joh! zun teksten zijn niet alijd geweldig maar dat is zijn stijl, iemand een pannekoek noeme:p geweldig! en mij boeit het echt niet of het commercieel is ik vind het gewoon chile muziek! oh ja en opgezwolle en vooral duvel duvel zijn ook best commercieel hoor 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina