[Centraal]De Grote Voetbal Draad [Deel5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daz, 10 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ja Ja, We zijn dus nu weer bij deeltje 5 beland. Poeh, Dat gaat erg snel zeg. Deze draad is bedoeld voor Voetbal. Ja Voetbal. Dus geen andere sporten maar Voetbal, Hoe moeilijk kan het zijn. :cool: Dit is de plek om erover te praten.

Voetbal Draad Deel 4
    Voor Algemeen Voetbalnieuws:

V-Bal
    Elf
    Voetbalzone
    Voetbal International
    Voetbalprimeur
    Goal[Engelstalig]
    KNVB
    Sportone
    Feyenoord Site

Stand van de Eredivisie:

PSV 18 42
    FEY 18 41
    AZ 18 41
    GRO 19 32
    RKC 19 31
    AJA 18 30
    UTR 18 29
    HEE 19 29
    NEC 17 27
    VIT 18 26
    RJC 19 25
    HER 19 22
    TWE 18 21
    NAC 19 19
    ADO 17 18
    SPA 17 16
    WIL 18 9
    RBC 19 5

Oke laten we beginnen met wat nieuws:
    De loting is bekend, Iedereen vind dat Oranje een zware poul heeft maar hoe zit het met de anderen? Hier is de lijst:

Laatst bewerkt: 15 jan 2006
  2. mars15

mars15 Guest

mag www.fr-fotopage.nl in de OP als feyenoord foto site ;)

7' [0 - 1] T. Caluwe 13' [0 - 2] A. Hadouir 26' [0 - 3] A. Hadouir 40' [1 - 3] A. Bruggink 65' [2 - 3] K.J. Huntelaar 68' [3 - 3] K.J. Huntelaar

3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Nee, Lijkt mij niet handig want dit is meer bedoeld voor alle clubs bij elkaar. Wil je soms duizenden links in de beginpost? Dus voor elke club die er bestaat een link naar hun site? Ik dacht het niet ;)

4. mars15

mars15 Guest

balen nou in eerdere delen mocht het wel :+

maar word mooie dag morgen
    om half 10 bij een vriend al aan de likeur dan naar de kuip bij een amateurclub al heel veel bier drinken en dan de kuip in :+

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Voor de wedstrijd Feyenoord - PSV toch? :eek: Veel plezier hoor ;)

6. mars15

mars15 Guest

ja Feyenoord - PSV

net me kaartjes geteld bewaar ze altijd

laatste 2 jaar 24 uitwedstrijden bezocht, en nog een paar ben paar kaartjes kwijt :9

7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Goed bewaard dan :eek:, maargoed laten weer ontopic gaan.

Urby Emanuelson staat in de belangstelling van Juventus. De Italiaanse club volgt de ontwikkelingen van de 19-jarige Amsterdammer op de voet. De Ajacied maakte afgelopen maanden indruk en bleek een uitstekende vervanger voor de geblesseerde Maxwell.

Ajax trok aan het begin van het seizoen Juanfran aan als tijdelijke vervanger van Maxwell, maar kwam nog maar 1 keer in actie, mede door het goede spel van Emanuelson. De linkspoot speelde afgelopen zomer mee met het WK-20 en liet ook daar een goede indruk achter. Hij doorliep de gehele opleiding van Ajax en speelde dit seizoen al 16 keer in het eerste van de club. Ook werd hij onlangs zelfs geselecteerd voor het Nederlands Elftal.

Juventus staat momenteel eerste in de Italiaanse Serie A. De club heeft een voorsprong van 8 punten op concurent AC MIlan. De Oude Dame zou Emanuelson graag komende zomer overnemen van Ajax. De intresse in de Amsterdammer is opmerlijk, aangezien eerder nog gesuggereerd werd dat Juventus graag Maxwell over zou willen nemen, wiens contract na dit seizoen afloopt.

8. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    master: misschien is het ook handig om ook ff de link van deeltje 4 in de startpost zetten. Tenminste, dat gebeurd bij vele andere vervolgen wel, en ik zocht hem al, want ik heb het einde gemist :)

9. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Goede loting, nu loten we makkelijkere ploegen in de 8e finale.

10. mars15

mars15 Guest

vast een bron van niks lijkt ook helemaal niks van te kloppen

als je paar wedstrijden goed speelt, gelijk in belangstelling van een top club

en juve gaat maxwell halen dan nemen ze die urby niet omdat die ook linksback is

11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ja daar dacht ik ook aan maar deel 3 tot 1 is ge-delete i guess.Maar ik zal hem erin zetten!:)

En Mars15, De bron is v-bal zie beginpost voor link ;)

12. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    haha, dan moeten ze wel nog eerst ff door die poule komen.

13. mars15

mars15 Guest

voor begin post ff lijst met de ranglijst van de eredivisie

14. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Dan moet ik hem heel erg vaak updaten.. Anders kijk je gewoon op een site voor de ranglijst.

15. mars15

mars15 Guest

eens per week is dat zo erg ?

16. Phan()S

Phan()S heb eindelyk een 360

Leuk Bevonden:
    0
    nederland gaat zowiezo wel door want van agentina moet nl tog wel kunne winne

17. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ranglijst van de Eredivisie staat nu in de beginpost.

18. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja tuurlijk, en we hoeven helemaal niet naar het voetbal te kijken want nederland wordt toch wel wereldkapioen8):{

19. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik vind het juist goed dat we zo zwaar zijn ingedeeld: Nu moeten we gelijk fel spelen en er voor werken. Als we tegen wat mindere landen zouden moeten gaan ze er misschien te makelijk over denken.

Laatst bewerkt: 10 dec 2005
  20. Celius

Celius Guest

Ik vind persoonlijk de poule van Nederland wel meevallen, maar iedereen noemt het de "Poule Des Doods''.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina