1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 10 jan 2006.

  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Hallo beste mensen _0/

    Aangezien er in het PGR3 draadje regelmatig naar hulp gevraagd wordt, heb ik dit draadje geopend voor alle mensen die ergens niet uitkomen m.b.t. PGR3! :)

    De PGR3 thread Deel 1
    De PGR3 thread Deel 2
    De PGR3 thread Deel 3
    De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

    Hier tips voor de beruchte Cone challenges:

    En hier tips voor snelle tijden rijden:

     
  2. Thamaster

    Thamaster Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ok dankje :D
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Toevoeging!

     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2006
  4. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat met de GTR de meeste WR in cone's worden gehaald is niet waar, sterker, je haalt daarmee echt geen WR! Met de GTR heb ik wel een WR in Time vs kudos... daar kan het (omdat je extra tijd krijgt), maar niet in cone challenge's(geen extra tijd). Die RUF is echt véél beste! Misschien is die ook beter in andere onderdelen.... dat is moeilijk te zeggen.... en dat stukje daarboven.. het is de RUF SuperCar Concept.. niet de Ford.. was mijn fout
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2006
  5. Celius

    Celius Guest

    Mijn top 3 van de auto's in PGR3 :
    -McLaren F1 LM
    -Ferrari F50 GT
    -Mercedes CLK-GTR SuperSport

    De McLaren F1 LM gaat zo lekker door de bochten ;)
     
  6. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    het lukt me niet om 10000 kudos te behalen in 1 race, heb ik nodig voor me achievement.

    in welk veld kun je dit het beste doen?
    met welke auto?
    en hoe doe je dit.

    ik zelf heb geprobeert het met de f50 gt op het allerlaatste veld in de solo career, maar kom niet verder dan 8000 kudos..

    iemand tips
     
  7. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor welke archievement heb je 10.000 kudos in een race nodig? Als je de style badge bedoelt, dan heb je slechts 1k (=1000) kudos nodig.
     
  8. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    die bedoel ik ja, balen man, zit net 3 uur te proberen om 10000 te halen,
    maar ik heb die style badge nog steeds niet gehaald.

    Style Racer Badge - 50GP
    Earn the Following Badges:
    - 25m powerslide (heb ik denk ik nog niet, hoe doe ik dit het beste?)
    - 10x Combo (heb ik denk ik wel met cone challenge)
    - 25k Online Kudos (heb ik op zeker al)
    - 1k Kudos in a race (heb ik ook zeker)
    - Kudos for every maneuver (ik twijfel, moet dit in 1 race?)

    tips?
     
  9. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Tip: Kijk een paar posts hierboven (van Metal Mark). :)
     
  10. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de info van de exotic car owners, ik heb nl ongeveer 70 autos, maar ik had die achievement nog steeds niet..Dus ik heb nou maar een paar ongebruikte auto's verkocht en de auto gekocht die ik nog nodig had.
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Er zijn 9 garages en je moet iets van 91 auto's hebben (Weet niet precies hoeveel auto's :)). Je houd als je overal 1 van hebt 4 plekken over (waar je dus een dubbele auto kan plaatsen) als het goed is :)
     
  12. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Om ff duidelijk uit te leggen :+

    Je hebt náást de beginners garage 8 andere garages met elk 10 plaatsen.
    Dat is bij elkaar 80 plekken en je hebt 80 auto's in het spel.

    Je kan dus met alle auto's precies die 8 garages vullen, plús een lege beginners garage die je dan overhoudt. :)

    EDIT: Mark had het ookal uitgelegd. :+
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2006
  13. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de style racer achievement gehaald!!
    is best te doen :cool: nu ik weet hoe.
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jep ik en JPRaceGamer (Waarschijnlijk wel meer mensen...) hadden hem al in 1 keer gehaald naar die tip. Tis echt heel makkelijk :). Wat wel grappig was op het makkelijkste niveau is dat als je een 360! doet in het begin, ze ook alweer in de eerstebocht allemaal weer hebt ingehaald 8)
     
  15. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand deze uileggen in het 'normaal' nederlands, liefst iemand die hem al gehaald heeft.
    Niet dat ik geen engels kan, maar op 1 of andere manier krijg ik er (bijna) geen wijs uit.
     
  16. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb de style racer achievement gehaald toen ik de eliminator race deed op het Full F1 circuit (op platinum met de RUF Supercar :cool:), die is 4 rondjes backwards.
    Daar had ik na 1 rondje zon grote voorsprong dat ik zo wild ben gaan rijden dat ik perongeluk alle slipvariaties eruit knalde :+ De air en 2 wheels zijn daar ook n eitje :) Voor zover ik me kan herinneren deed ik daar alleen geen 360 maar hang me dr niet aan op ;)

    Tip: je kunt een lijstje maken van alle kudos moves en dan het spel op pauze zetten en de gemaakte moves afstrepen :)

    /ed: Ik denk dat dit zon beetje de moves zijn:

    Overtake
    Slipstream
    Slipstream overtake
    360
    Air
    2 wheels

    E-Brake Slide
    Feint Drift
    Braking Drift
    Power Over
    Power Feint
    Braking Feint
    Braking Power Over

    Clean section
    Clean race
    Fast lap
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2006
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Je doet de allerlaatste Tournament en dat is de Elimantor op de Full F1 Circuit Reverse, je doet het makkelijkste niveau en je kiest als auto de F50 GT (A klasse) (Of een ander maar deze is gewoon relaxt om rondje mee tedraaien :+). Als je dit heb gedaan doe je de race, als eerste doe je een 360! *Je staat al stil dus gewoon flink gas geven en het pookje een kant op gooien. Als je dat heb gedaan rijd je weer met een rotgang naar de tegenstanders *Die haal je alweer in bij de eerste bocht*. Daar ga je eerst achter een auto aan driften. En je maakt ook direct ff een Overtake! door een auto in tehalen. Heb je dit gedaan rijd je ff flink voor de kopgroep uit en ga je een beetje slippen door de bochten heen, handrem gebruiken! En slip wat heen en weer. Je moet ook ff stilstaan en dan gas geven, dan maak je ook een soort drift dacht ik. Laat remmen in een bocht moet je ook ff doen, dus ff flink op een bocht in rijen en dan nog ff laatremment door een bocht heen. Je moet gewoon wat uitproberen en dan haal je ze vanzelf wel, gewoon wat heen en weer slippen! Op het einde van de baan heb je nog een schansje *Laatste bocht*. Maak daar je Air, ga in de berm staan en geef gas, schansje en je vliegt. Maak ook zo je Two Wheels door slippend over dat schansje heen tegaan.

    !!Zorg er voor dat je helemaal geen muur raakt want je hebt ook een Clean Race nodig

    Benson gaf al een lijstje van de drifts :)

     
  18. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat engelse heel goed proberen te volgen(paar keer), en ik heb volgens mij echt alles gedaan, maar ik kreeg hem niet.
    Moet alles in 1 race? zoniet dan is het wel handig.

    En nog een ander vraagje:
    Ik ben nu bezig om alles op goud te halen, ik kan zowat alles halen behalve de cone challenges :confused:
    Ik rijd met een Lamborghini Murcielago R-GT
    Maar kan ik genoeg punten opbouwen door alleen door die poortjes te gaan? Want ik tijd op dodemans tempo anders haal ik de poortjes niet(slippen enzo) en dan kan ik slecht driften.


    Oohja, iemand nog een tip bij welk circuit/race ik veel kudos kan verdienen? wil namelijk rank 1 worden :9


    Edit: whaha, laat die tip voor style racer bage maar zitten, ik had hem al. :+ stom zeg |:-
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2006
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Alinea 1: Ja alles in 1 race
    Alinea 2: Op goud kan je wel alles halen als je alles linkt bij Platina moet je bij sommige wat slippen.
    Alinea 3: Waar je veel kudos kan verdienen? Erm...Cone Challange proberen tehalen. Anders met Novice een street race doen en dan veel slippen. Maar je kan Rank 1 het makkelijkste halen met Cone Challange...
     
  20. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat even naar mn achievements te loeren en toen zag ik dat ik 'Gothem Hero' nog niet had, hoe kan je iemand naar je laten kijken? stom geluk?
     

Deel Deze Pagina