Het rijtje FP developers groeit
Sony is aan de weg aan het timmeren, ze hebben zoals vermeld ook Zipper interactive overgenomen.
Ik ben eens wat gaan zoeken, en ben tot dit rijtje First Party developers gekomen.
Quote:
- Sony Computer Entertainment, Inc. (SCEI)
- Sony Computer Entertainment Japan (SCEJ)
- Sony Computer Entertainment Korea (SCEK)
- Sony Computer Entertainment America (SCEA)
- SCE Studios San Diego (. The Mark of Kri)
- SCE Studios Camden ( Dropship)
- SCE Studios Santa Monica
- Sony Online Entertainment
- 989 Studios
- Incognito Entertainment
- Naughty Dog
- Insomniac Games
- Red Zone Interactive
- Polyphony Digital
- Zipper Interactive
- Sony Computer Entertainment Europe (SCEE)
- Guerrilla
- Studio Cambridge (voormalig Millennium Interactive)
- Studio Liverpool (voormalig Psygnosis)
- Studio London
- Factor 5
En Ninja Theory gaat voor de PS3 exclusief een aantal Heavenly Sword games maken.
Sony komt uit de kast, PS3 release in......
Sony heeft officieel bevestigd tegen persbureau Reuters (niet de minste) dat de PS3 in het voorjaar 2006 op de markt komt.
Dit in tegenstelling wat analisten riepen die de PS3 pas begin 2007 op de markt zagen verschijnen.
Sony heeft nog geen uitspraken gedaan over waar de PS3 het eerste zijn levenslicht zal zien op de markt.
De bobo van EA nl. Larry Probst ziet de PS3 niet voor de herfst in het westen in de winkels.
Sony heeft daar nogmaals geen uitspraken over gedaan dus niks is zeker.
Ook is bekend gemaakt dat de verkoop van blu ray ook in begin 2006 van start gaat. Dat geld zowel voor de verkoop van blu ray spelers als het uitbrengen van films op blu ray.
Of met de verkoop van blu ray spelers de ps3 wordt bedoeld blijkt niet uit het officiele persbericht.
btw: Mark had dit bericht al geplaatst maar het was nog niet officieel bevestigd! Nu wel!
Best wel indrukwekkend te noemen.
zoh dit was mijn post van vandaag en willen jullie mijn acount soccer2005 wegghalen want ik weet het wachtwoord niet
Laatst bewerkt: 28 jan 2006