De Grote Voetbaldraad [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38

Welkom in deeltje 8 van 'De Grote Voetbaldraad'!

Deze thread is voor het bespreken van alles over voetbal. Alles behalve de tussenstanden ;) Daar is de volgende thread voor in het leven geroepen:
    De grote voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie]

Vorige deeltje

Voor Voetbalnieuws:

V-Bal
    Elf
    Voetbalzone
    Voetbal International
    Voetbalprimeur
    Goal[Engelstalig]
    KNVB
    Sportone
    Feyenoord Site
    Ajax.nl

Bovenstaande linkjes komen uit het vorige deeltje en als er iemand is die vind dat er nog aan aantal bijmoeten PM je ze maar, dan voeg ik ze ff toe. :)

En nog een boodschap tot slot;

• Let erop dat je niet gaat crossposten met de andere voetbaldraad!

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zo en om het nieuwe deel goed te laten beginnen is er vanavond weer Champions League voetbal. :cool:

Have fun weer :cool:

//edit;

Laatst bewerkt: 14 mrt 2006
  3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Urby zal niet spelen hoorde ik net op studio sport. Juanfran zal dus spelen. Imo niet direct heel slecht. Er van uitgaande dat ajax een vergelijkbare 1ste helft speelt als in A'dam. Dan is ie best handig om rust te brengen.

Gruwlijke aderlating daarintegen als ie weer zo gaat blunderen als ie deed tegen utrecht..

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als het er op aan komt is Inter gewoon zo veel beter dan Ajax en ze spelen thuis. Dus ik denk niet dat Inter veel problemen zal hebben vanavond.

Hoop trouwens wel dat Ajax door gaat is goed voor het nederlandse voetbal zeker omdat alle duitse clubs al zijn uitgeschakeld. Dus kan nederland wat punten goed maken in de landenlijst

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is het eigenlijk nuttig om in De grote voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] ook met delen te gaan werken? Heeft weinig zin denk ik, want 'de draad kwijt raken' is een beetje onmogelijk aangezien iedere week weer andere uitslagen zijn.

6. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is imo niet waar. Fysiek gezien waren ze in de 2e helft gewoon sterker, dit leverde ook het gelijke spel op. Niet het "goeie" spel van Inter. Wat mijn inziens niet erg spectaculair was laatste keer.

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ben echt heel benieuwd naar vanavond! Inter zal zich denk ik niet nog een keer zo laten verrassen..

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben ook wel benieuwd.
    Ik hoop dat ze wat van Huntelaar heel laten...Ajax heeft 'm nog nodig...

9. mars15

mars15 Guest

hopelijk mooie show van inter

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Laat ze maar lekker showen, Ajax maar het wel af. ;)

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik zij ook "Als het er op aan komt" is Inter een stuk beter

12. Ik hoop dat Inter een pak slaag krijgt :D

13. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    t zou wat zijn als 1 ploeg met 3-0 verslagen wordt. Of het nou Ajax of Inter is. Het is voor beide ploegen dan beschamend.

14. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    zoals ik al zij in de pub:

Inter Milan 1-2 AJAX

1e helft: Adriano, Huntelaar
    2e helft: Rosenberg/huntelaar

is mijn gok

15. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eigenlijk wel dat ze gelijke kansen hebben, zolang Ajax durft aan te vallen, maar aan de andere kant, Inter speelt thuis meestal wel goed... Ga zeker wel kijken!

16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    En wat denk je dat het zondag wordt mars? kom je ook gezellig naar alkmaar? kijk wij kunnen jullie nog opwachten met alleen een rijtje lilliput-ME voor ons.......

en ik zit echt in het vak waar jij op uitkijkt, achter de verzorgers van AZ, dus als je beetje debiel gaat doen weet ik dat jij er ook zit 8) :+

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Copy/paste slet:+

Maar van mij mag dat nieuwe stadion trouwens wel eens af komen. Kan AZ volgend seizoen mooi in een fatsoenlijk stadion spelen. De Hout kan echt niet meer...

18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Is slecht nieuws. Juanfran heb ik nooit echt gemogen en ik vind Urby echt een goede speler. Mischien dat blind er voor kiest omdat Urby iets meer aanvallender speelt dan Juanfran, zodat er met Juanfran niet teveel ruimte word weggegeven en dat inter niet makkelijk uit de counter kan scoren.

We zullen zien, maar ik denk niet dat Ajax vaak zal scoren. Een 1-2 zal al moeilijk zijn, want de verdediging van Inter is echt niet de slechtste..

19. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    urby is gebleseerd :)

20. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt vast 3-2 door een lopje van Inzagi over Stekelenburg in de laatste minuut (die Tomasson er dan inschiet omdat hij de goal op zijn naam wil) :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina