medegamers Ik wil gebruik gaan maken van internetplusbellen via planet ( connected by KPN ). Lees dat ik mijn oude ADSL router weg kan doen en een zg. experiabox krijg. Heeft iemand ervaring met deze box? Werkt het soepel of juist niet? Volgens Planet werkt het prima Maar ik geloof er geen snars van zonder replys van jullie Wie o wie??? Alvast bedankt!!!
hmmm kan dat via planet ook dan "internetplusbellen", want heb net PLANET opgezegd omdat ik wil overstappen naar KPN wat kost het bij planet dan bij KPN kost het 69,95 euro per maand incl. 10 euro voor onbeperkt bellen.....dan hou ik dezelfde snelheid als ik nu heb met mijn planet internet comfort abbo
Is geen enkel probleem om aan te sluiten via de experiabox. Kan zowel draadloos als met draad, zitten op die box sowieso 4 aansluitingen voor wired connection... Werkt hier prima!
ik had wel een probleem maar oke .. men zij dat het aan mijn routers lag want ik heb 2 routers en er moet een hub tussen en dat word binnekort geregeld.
2 routers geeft meestal problemen ... tenzij je veel verstand hebt van netwerken .... 2 routers is echt niet nodig .. de experia box is al een soort van router
Ik heb hier ook een Experiabox staan... Geeft geen enkel probleem met 'live-gamen'. Voor zowel de Xbox als Xbox360. Alhoewel ik wel een draadje heb getrokken. Heb eerst geexperimenteerd met een draadloos netwerkje maar dat ging niet naar behoren. Het signaal had onderweg te veel last van obstakels. Dat lag puur aan het feit dat de modem/router zich op de begane grond bevind en ik m'n console helemaal op zolder heb staan. Kortom: mijn ervaring met Experia is positief!
Heb 'm hier ook de Experia Box icm Planet en gaat idd prima! no probs what so ever. 69,95 euro per maand incl. 10 euro voor onbeperkt bellen= toch excl.10 euro die komen er nog bij voor onbeperkt bellen altijd..
Kut Kut Kut. Wij wilden ook over naar internet + bellen van kpn. We hebben nu wanadoo. Dus willen we het op zeggen zijn we net 1 maand te laat zitten we tot 31 maart 2007 er aan vast.
zo...net de overstap gemaakt naar internet-plus-bellen van planet, ik hou hetzelfde pakket aan qua snelheid, maar ben voor 10 eurootjes extra wel van dat telefoon abonnement af van KPN ! en kan mijn vriendin ook nog eens onbeperkt bellen (vaste nummers) is da leuk ? hoeft ze der eigen ook niet meer te vervelen als ik op live zit te gamen...hehe
Oooo....heb ook zelf het grootste gezeik gehad met Wanadoo en ik was wel op tijd. Maak dat je wegkomt daar Ontopic: Is dat aansluiten van de experiabox voor elke leek te doen???
zekers wel te doen, krijgt er een goede handleiding bij hoor, telefoonlijn waarop de experiabox wordt aangesloten, vanuit de experiabox split je telefoon en data, zitten 4 netwerkkabelaansluitingen op, en zit gelijk een antennetje op voor 1 draadloze verbinding....dat is hetgeen ik op kan maken van diverse websites (planet & KPN) ...moet hem zelf nog ontvangen, maar paar jaar geleden zelf ook voor de ADSL aansluiting hier gezorgd....een kind doet de was......
eey ik heb een router weg gedondert en een hub er neer gezet geen problemen meer! toppie gewoon doet t perfect
Ik heb deze Experia-box sinds afgelopen weekend maar het lukt mij niet meer om Windows Media Center aan de praat te krijgen. Hebben meer mensen met de Experia daar ook last van? Of werkt het bij jullie wel goed? Xbox Live! werkt wel goed (tenminste de test en de chat, ik heb nog niet gegamed)
Eperia-Box en Xbox 360 mediacenter Ik heb sinds gisteren de Xbox 360, en dat is dus echt een gaaf ding !!! Heb ook de Experia-box (ISDN-versie) en het lukt mij ook niet meer om Windows Media Center aan de praat te krijgen. Ik heb het vermoeden dat het aan de experiabox ligt. Op de site van KPN las ik dat de Experia niet van UPnP voorzien is ???? http://www.kpnadsl.nl/support/technischevragen-experia.html#313 Heeft dit er misschien mee te maken?
Experia-Box en Xbox 360 mediacenter Ik heb sinds gisteren de Xbox 360, en dat is dus echt een gaaf ding !!! Heb ook de Experia-box (ISDN-versie) en het lukt mij ook niet meer om Windows Media Center aan de praat te krijgen. Ik heb het vermoeden dat het aan de experiabox ligt. Op de site van KPN las ik dat de Experia niet van UPnP voorzien is ???? http://www.kpnadsl.nl/support/technischevragen-experia.html#313 Heeft dit er misschien mee te maken?