Nou dan zal ik wel ff inhoudelijk aftrappen
Ik ben dus geinteresseerd in alle next-gen consoles, hoewel het (nog) in mindere mate voor de Nintendo Wii. Ik ben natuurlijk vanaf 2 december al de trotse bezitter van de X360, waar ik tot op de dag van vandaag nog steeds veel plezier mee heb. Ik denk dat er voor de X360 nog heel wat moois zit aan te komen op gamesgebied, en ik weet zeker dat we tot nu toe nog niet gezien hebben waar het apparaat
echt toe in staat is. Natuurlijk ben ik al achterover geslagen door het grafische geweld en het next-gen gevoel van een prachtgame als Oblivion, maar ik denk dat ik nog heel wat klappen te verduren ga krijgen in de toekomst
De PS3 heeft ook zeker mijn interesse, dit omdat ik ook al vanaf de PS1 veel plezier beleef aan de franchises die er op deze consoles verschenen zijn. Sony heeft het tot nu toe altijd erg goed gedaan bij me, dus er is voor mij geen rede om
niet uit te kijken naar hun next-gen console
Dan tot slot de Wii....tja, om heel eerlijk te zijn ben ik nog wat sceptisch. Ik ben nogal een conservatief ingesteld persoon, dus bij het motto "een nieuwe manier om games te spelen" wordt ik al een beetje huiverig zegmaar
Aan de andere kant hebben we hier wel te maken met Nintendo, en als zij ergens goed in zijn is het wel de andere weg inslaan en toch succes boeken. Met andere woorden, ik kijk het even aan hoe het gaat verlopen....maar ik denk dat er uiteindelijk ook wel een Wii op mijn kamer zal komen te staan naast mijn X360 en PS3. Ik ben ook vrij laat begonnen aan een GameCube, een DS heb ik tot op heden nog niet (alhoewel ik me ookal voorgenomen heb om de Lite versie te gaan aanschaffen omdat ik het spelaanbod wat interessanter ben gaan vinden)....dus laten we zeggen dat Nintendo er tot nu toe altijd nog in geslaagd is om me (later) over de streep te trekken, en ik zie niet in waarom ze dit met de Wii
niet zullen gaan flikken bij me
Klik om te vergroten...