1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gamers Convention 2006 leipzig] Algemeen topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door titan1980, 10 jun 2006.

  1. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik kon nog nergens een topic vinden over deze aankomende beurs. Het is de europese verse van de E3 beurs. Ik heb zeer grote plannen om erheen te gaan dit jaar. Het is even afwachten of ik slaag voor mijn rijexamen voor die data }:]

    500km heen en 500km terug als je net je rijbewijs hebt, daar trek ik dan 3 dagen voor uit denk ik. Ik wil wel genieten van de GDC en niet bekaf rondlopen van de rit.

    ok om maar ontopic te gaan...


    Is er al bekend of Nintendo er zal zijn met haar Wii, en Sony met haar PS3.

    Wie kan er wat meer over vertellen, is het het waard om een helemaal uit het Noorden des lands af te gaan reizen naar Zuid Duitsland of niet.

    Wie is er wel eens bij de GDC geweest.. hopelijk kan iemand wat meer erover vertellen
     
  2. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Weetje misschien ook een datum?
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Was king tuur er vorig jaar niet geweest? Misschien moet je hem dan ff een pm sturen
     
  4. basovich

    basovich Guest

    dat was volgens mij de WGC, weet niet of GDC hetzelfde is..
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Is niet hetzelfde.

    Wat: Game Convention 2006, het grootste Europese games event met 4 hallen vol met games.
    Waar: Leipzig, Duitsland
    Wanneer: 23 tot en met 27 augustus (23 augustus is alleen voor de pers)

    Ik ben dan met vakantie en kom halverwege terug, waardoor ik er niet bij kan zijn. Tevens heb ik het geld niet voor zo een uitje over. Dat zou ik eerder aan een 360, PS3 en/of Wii besteden. En ben hard aan het sparen voor een laptop (wat voor de next-gen gaat).

    World Cyber Games zijn de gametournooien van diverse games.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    http://www.kingtuur.nl/page/2/

    kijk daar maar eens ;)
     
  7. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    aag man die king tuur mag ik echt echt echt niet... arrogant mannetje en zo goed vond ik hem niet met Halo 2.. maar verder hoe duur zijn die kaarten ?
     

Deel Deze Pagina