hey, ik zit nu op het sint lucas in boxtel, en daar studeer ik interieur/exterieur vormgeving, en ik ga volgend jaar naar den bosch om op de avans hogeschool bouwkunde te gaan studeren. nou wil ik daar ook op kamers gaan, meestal vind je een kamer via via, of via internet ofz. maar de meeste tijd kennen mensen altijd wel iemand die weggaat en dan komt er dus een kamer vrij. mijn vraag was dus eigenlijk of iemand hier op het forum, of vrienden van jullie iemand kennen die eind dit schooljaar weggaat uit zijn kamer en die dan dus vrij komt te staan. ik zou het echt waarderen als jullie mij dat zouden kunnen laten weten. ik heb al eens op kamers gezeten in antwerpen en ik had daar 16m2, ik wil dus ook zeker geen kleinere kamer dan 15/16m2 en een huurprijs onder de 300€. als iemand iets weet laat het dan alsjeblieft even via deze threat of via pm aan me weten. alvast bedankt chris (ps: ik heb toestemming voor het openen van deze threat van de moderators, dus ga daar niet over zitten zeuren thnx)