groenlinks en pedofielen...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 28 feb 2007.

1. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De pedo-partij is er weer. En hoe! Straks heeft men een senator in onze Eerste Kamer.

"Sex met kinderen moet kunnen, en Ik kan ook wel eens op een knaapje vallen".
    Dit zijn de woorden van Herman Meijer, een actief pleitbezorger van de pedofiele zaak.

En Herman maakte het nog bonter: "Kinderen zouden minder verstandig zijn en niet goed duidelijk kunnen maken wat ze wel of niet willen. Onzin. Alle leeftijdsgrenzen moeten gewoon uit de zedelijkheidswetgeving worden geschrapt".

En doodleuk voegde hij hieraan toe: "Als er geweld wordt gebruikt dan is dat gewoon geweld of misbruik en dan zijn weer genoeg andere wetten om daar iets tegen te doen''.
    Meijer omschrijft zichzelf dan ook als "polymorf pervers".

Deze Herman Meijer was partij-voorzitter van GroenLinks, maar moest aftreden in verband met de affaire Sam Pormes, de GroenLinks senator die in Jemen een opleiding in een terroristenkamp had gevolgd. Maar het kan verkeren. Herman Meijer is weer in genade aangenomen en staat nu op nummer 5 voor de lijst van de Eerste Kamer. En daarmee zit er straks (weer) een actieve pedofiel in onze Senaat.

Meijer pleitte al samen met de werkgroep RozeLinks voor de afschaffing van de leeftijdsgrenzen in de zedenwetgeving en zelfs het geheel afschaffen van die wetgeving. De werkgroep heeft enkele opmerkelijke citaten staan op de website van GroenLinks.

Zo klaagt GroenLinks dat de wettelijke strafbaarstelling van sex met kinderen "een belemmering kan zijn."

In de visie van GroenLinks zijn "jongeren tussen 12 en 16 zelfbewust op seks uit," en aan die vraag willen de kindervrienden van GroenLinks graag voldoen. Maar daarbij vergeten ze dat kinderen makkelijk beïnvloedbaar zijn. Kinderen zijn te manipuleren tot dingen waar ze later spijt van hebben. Feitelijk wil GroenLinks kinderen tussen de 12 en 16 vogelvrij verklaren, zodat pedofielen de jacht op hen kunnen openen.

Maar ook onder de 12 jaar zijn kinderen sexuele objecten. Volgens GroenLinks heeft zelfs de peuter "recht op intimiteit en sexualiteit", als de peuter dat zelf maar wil. Op 18 juni 2006 stond nog op de website van GroenLinks: "In een ideale maatschappij zouden mensen van alle leeftijden bescherming tegen ongewenste intimiteit en seksualiteit moeten hebben en zou er daarnaast ook een recht voor iedereen zijn om gewenste intimiteit en seksualiteit te beleven." Dit citaat is nu verdwenen.

Dat dit bij kinderen tot grote problemen kan leiden, voorziet GroenLinks blijkbaar wel. Daarom stelt ze tegelijkertijd dat "de slachtofferhulp significant moet worden verbeterd" en pleit voor "(hogere) subsidies voor hulporganisaties."

Laat het duidelijk zijn. Pedofielen misbruiken kinderen, en verwoesten met hun geilheid een heel mensenleven. En dan heb ik het over de gevallen dat het 'goed' gaat. Ik heb het nog niet over de tientallen verdwenen en vermoordde kinderen.

Maar GroenLinks wil kinderlokkers de ruimte geven om op kinderen te jagen. En met Herman Meijer komt straks deze pedo-partij in de Eerste Kamer.

even dit stukje van ander forum afgeplukt trouwens

het is dus weer zo laat mensen de ranzige klootzakken zijn er weer:mad:

2. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Euhmm, wattefaaaaak!?!?!?
    Iets zegt me dat dit HEEL verkeerd is...

"Maar GroenLinks wil kinderlokkers de ruimte geven om op kinderen te jagen. En met Herman Meijer komt straks deze pedo-partij in de Eerste Kamer."

Dat ze DAT zelfs durven te zeggen...

Die gasten die in die partij zitten moeten echt ff een vriendin zoeken... Van hun EIGEN leeftijd!!!:mad: Sick fucks!

3. SneakySpidy

SneakySpidy Supra

Leuk Bevonden:
    0
    Omg, het moet niet gekker worden, dat ze maar van me afblijven want ik bijt hoor !! :+

4. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zo'n gevoel dat ze dat zelfs geil vinden...O-) :'-(
    Een gast van 60 die een peuter ff zit te... :x
    Ik denk dat het maar tijd is om een bodyguard bij elk pas geboren kind te houden... Gezien die volgens hun wel weet of ie dat wil...|:-

5. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    Oei, Ik zie een heleboel pedo`s die solliciteren voor bodyguard... :{ :9

nee, bah!
    Ik ga dalijk niet meer stemmen, ik wil niets met de nederlandse politiek te maken hebben. De enige oplossing is emigreren :thumbs:

Laatst bewerkt: 28 feb 2007
  6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Geef dan ook meteen een bronvermelding, want dit lijkt me erg sterk.

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Opknopen:)

8. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me inderdaad ook erg raar. Lijkt me niet dat GroenLinks een pedo-partij aanhangt. Volgens mij is er gewoon sprake van een verdraaid tekstje of een verkeerde interpretatie. Graag een betrouwbare bron :).

9. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Wel weer goedkoop om zulke 'propaganda' tegen GL te gebruiken. Wel typisch, op zo'n achterbakse manier. Maarja dat soort mensen zal je altijd hebben. :)

10. Adaptor

Adaptor Wipeout op de Xbox!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit verhaal geloof je toch zelf niet?

11. Avantar45

Avantar45 OpticonNL

Leuk Bevonden:
    0
    www.google.nl -> zoeken naar rozelinks
    Krijg je de volgende site: Rozelinks

Ga je vervolgens naar de standpunten kan je een gedeelte van de eerste post in terugvinden.
    Het is misschien een beetje overdreven in de eerste post,
    maar het komt er wel op neer dat deze 'partij' seks met kinderen vanaf 12 jaar wil legaliseren.

12. Blox

Blox 老外

Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal ophef over niks. Ik heb de standpunten doorgelezen en ze zeggen het volgende:

Voor 2000 was er deze rechtsituatie: sexuele contacten met kinderen vanaf 12 jaar zijn alleen vervolgbaar als of de wettelijke vertegenwoordiger van het kind (vader, moeder of een andere voogd) of het kind zelf een aanklacht indient.

Na het jaar 2000 is er deze rechtsituatie: alle sexuele contacten van kinderen onder de 16 zijn verboden, zelfs als beide kinderen dezelfde leeftijd hebben en geen aanklacht tegen elkaar indienen, bijvoorbeeld een vriend en vriendin van 15 jaar.

Groenlinks zegt: wij vinden de rechtsituatie van voor 2000 beter en willen daar naar terug. Ik ben het met groenlinks eens.

13. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een onzinartikel zeg.

14. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    Laat hem maar in de politiek komen,
    Dan komen zijn adres gegevens vrij en dan leeft meneer niet meer zo lang hoor :)

15. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    In dat opzicht ben ik het ook met groenlinks eens.

Ik heb verder alleen de begin post gelezen, maar het lijkt me erg sterk dat dat allemaal waar is. Ik ga even desktop research doen, want pedofilie is de smerigste zaak die er bestaat en moet genadeloos hard bestraft worden. Een pedo in de regering is gewoon not done.

Kijk het is dan wel een mentale conditie waar die geen soms zelf niets aan kan doen, dat betekent nog niet dat zich niet in moet houden. Stelletje zieke klootzakken zijn het over het algemeen.

Edit: Ben niet heel veel tegen gekomen. Op het eerste gezicht staan er niet zulke verkeerde dingen op de site van Rozelinks, maar die Herman Meijr lijkt me een vrij ziek ventje.

Laatst bewerkt: 1 mrt 2007
  16. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als dit nou onzin blijkt te zijn dan mijn grote excuses

dan kan die ook gelijk dicht

17. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    groenlinks is een duivelse partij. dat is al jaren bekend. vooral die femke.

18. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ja.

Stem SGP! O-)

19. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0

argumenten?
    onderbouwing mening?

20. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Wat denk je zelf. Dat de openingstekst in dit topic letterlijk strookt met hoe GroenLinks hierover denkt? In de verste verte nog niet! Een eigen interpretatie aan iets geven!

Op dit moment ben je strafbaar als je sex hebt met iemand die jonger is dan 16 jaar. GroenLinks wil dat je als 15 jarige vrij mag beslissen of je nu sex wilt of niet. Zou dat, vertaalt naar de praktijk, veranderingen met zich mee brengen? Tuurlijk niet. Tegenwoordig neuken 13 jarigen zich zelfs al suf.

Deel Deze Pagina