2012: De Zwanenzang van de Xbox 360? (56k warning!)

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 5 nov 2011.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is relatief gemakkelijk om screens te vinden voor games die nog niet uit zijn dan trailers/andersoortige beelden. Vandaar dat ik voor de terugblik wel een filmpje maak (games zijn immers al uit, dus genoeg beelden) maar voor de vooruitblik het liever bij plaatjes houd.

    Maar goed, de vooruitblik komt eraan. :9 De terugblik net zoals vorig jaar in hetzelfde topic plaatsen of moet ik er een apart topic voor openen? In hetzelfde topic wordt het misschien wat begraven maar een eigen topic voelt wat als... overkill aan. Dunno ¯\_(ツ)_/¯
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.823
    Open ze new topics Dulle. Ik ga vanaf 2013 ook weer verder met mijn filmpjes, maar wil die shit upgraden naar betere awesomeness + een eigen topic.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Jou eerste filmpje zag er al beter uit dan mijn 100e filmpje. :+ Ik zal het nooit leren. Hopeloos. 8) Net als met PS.

    Maar een eigen topic voor je filmpjes is een goed idee. Zullen ze meer aandacht krijgen. En dan geen sticky, want ik heb niet het idee alsof dat met deze heeft geholpen. Juist tegengewerkt. :p

    Dan open ik zometeen/straks het terugblik topic. En dan komt het vooruitblik topic later. Geen idee wanneer. Dit weekend nog? Volgende week? December? We'll see. Maar dan hebben we lekker de vooruit/terugblik discussie gescheiden dan dat het in 1 topic opgehoopt wordt.

    Aangezien XBW de laatste tijd wat stilletjes aanvoelt is het sowieso niet zo erg om weer eens wat topics te openen. (we moeten ook wat meer onzin topics zoals op Neogaf! :lol:)
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.437
    Leuk Bevonden:
    4.996
    Onzin topics zijn helaas verboden hier op XBW :+
     

Deel Deze Pagina