1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky 2013: Op weg naar de Xbox One

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 27 nov 2012.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het gaat hoe dan ook een interessant jaar worden. De verwachtingen zijn dat MS zeker de console gaat tonen bij E3. Maar dadelijk doen ze het niet, en wat dan? Dat zou best goed balen zijn. Feit blijft wel dat MS goed bezig is met de boel stil te houden, terwijl over de nieuwe PS toch al zeker wel het een en ander bekend is. Hoe geweldig de games ook zijn voor 360 nu, je begint echt te merken dat ie aan het eind van zijn latijn is. Hoewel Halo 4 wel verschrikkelijk mooi is. Maar als je dan kijkt naar PC videos van een Crysis 3, Watch_Dogs, Far Cry 3 en ga zo maar door...dan wil je dat als consoler ook :D
     
  2. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Als ik heel eerlijk ben... let ik niet echt op de graphics.

    Natuurlijk is het mooi meegenomen als de graphics van een bepaald spel indrukwekkend zijn.

    Maar de gameplay/verhaal gaat voor mij boven alles.

    Heb een tijdje terug een aantal oude GameCube titels gespeeld waar ik toch wel erg van genoten heb.

    De 720 mag van mij komen, maar ik kan nog prima 1 á 2 jaar op de huidige consoles spelen.

    Als ik echt een graphics hoertje was.... had ik wel een overpriced gaming PC aangeschaft
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Agreed! Gameplay > graphics 100%

    Maaaaaar ik zou liegen als ik niet zou zeggen dat ik echt kan genieten van schitterende graphics. Toen ik Halo 4 voor het eerst zag, had ik echt zoiets van WOW!! En in Skyrim wordt de sfeer alleen maar beter door die top graphics en datzelfde geldt uiteraard voor The Witcher 2. Maar gewoon heel veel games eigenlijk.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Belichting is belangrijk, iets wat je vast gaat zien op de next-gen. Halo 4 is qua graphics helemaal niet speciaal, textures zijn nou niet echt super. Het is de belichting die het verschil maakt. Dat zie je nu ook bij GTA V, natuurlijk zijn er qua graphics wel degelijk verschil maar het is opnieuw de belichting die ervoor zorgt dat iedereen WTFOMGDAMNSLAPENTOTGTAVUITKOMTJEMOEDER zegt.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Kijk maar eens een filmpje van een volledig gemodde Skyrim

    Ik vind mezelf geen graphics hoer maar als je dat ziet steekt de 360 versie er wel heel schraal bij af

    ik heb al eeuwen een full HD tv thuis staan, tijd dan mn consoles die ook eens gaan gebruiken
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Dat zag je last-gen ook bij bijvoorbeeld Rallisport Challenge 2. Echt niet de meest gedetailleerde auto's of high-res omgevingen ofzo, maar gewoon fucking schitterende lighting en gewoon toffe banen qua DESIGN.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Daar noem je er eentje op zeg. Rallisport Challenge 2. Hopelijk zien EA en DICE in dat ze een derde deel moeten gaan maken!
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Grappig dat zoveel gamers Rallisport Challenge 2 opnoemen. Dat was inderdaad een grafisch indrukwekkende titel. Herinneren jullie je ook nog de regendruppels op de voorruit en de in een wervelstorm opwaaiende bladeren achter een auto? Prachtige details. Vooral het detail met de bladeren zie je nu nog steeds weinig. En dat op een last gen console.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    maar dat is inherent aan de fase waarin we nu zitten toch? Ik kan me niet voorstellen dat iedereen hier alle toppers speelt.

    Games als Skyrim, ME3, Uncharted 3 en Dishonored etc heb ik zelfs nog geeneens aangeschaft vanwege een grote backlog.
     
  10. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je kijkt hoe de industrie verandert is, dan kan de volgende gen weleens de saaiste worden.

    Eerder keek ik uit naar nieuwe apparaten vanwege nieuwe soort games die misschien weleens nieuwe standaarden gingen leggen, maar dat zie je tegenwoordig zo weinig gebeuren omdat ( veel ) winst maken veel belangrijker is geworden.

    Maar goed, we gaan het meemaken. Ik heb alleen nog niet zo'n behoefte aan nieuwe generatie consoles.
     
  11. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    GTA V, alleen daardoor kan de 360 nog een jaar (of 2) door gaan.
     
  12. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het eigenlijk wel gehad met de currentgen. Ik zou een Wii U wel willen, maar Uncle Reggie maakt het me onmogelijk door lariekoek te verkondigen en ik wil geen gadgetgameplay. Ik wil normaal kunnen gamen.

    De volgende xbox mag van mij komen, maar of dat in 2013 zal zijn waag ik te betwijfelen. De markt is zo aan het veranderen (in het nadeel van de oldskoolgamers), dat ik hoop dat er niet te veel toeters en bellen aanzitten.
     
  13. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Van mij mogen ze de volgende generatie aankondigen.

    Ik denk alleen dat het voor het positief ontvangen van de console wel belangrijk is dat er een goede backwardscompatibility komt.

    Verder hoop ik op een grote sprong op grafisch vlak. Een zelfde soort sprong als toen we voor het eerst beelden kregen te zien van Fight night round 3 aan het begin van deze generatie.

    de standaard moet gewoon 1080P @ 60FPS worden.
     
  14. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    60 FPS is nooit een standaard.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Een minimum dan :+
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Meh, een stabiele 30 fps is genoeg. (don't kill me :+)
     
  17. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze gaan uiteindelijk toch weer terug op 30, helemaal zodra de volgende generatie verouderd.
    Tenzij Cloud gaming het helemaal word, dan is het denk ik een ander verhaal.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    voor veel games wel, maar voor een fps of een race game vind ik 60 toch wel lekker

    ik voel echt wel verschil tussen bijv Halo en Rage



    cloudgaming zou toch juist een extra drempel zijn om hoge framerates te halen?
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Met Dulle eens. Al dat 60 fps gedoe is echt overdreven. 30 fps speelt gewoon soepel genoeg. Liever met detail, etc met 30 fps, dan minder en 60 fps ...
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oh, ik voel ook verschil tussen Rage/Halo/CoD. Maar niet zo dat ik de ene veel beter vind dan de ander qua feel. Het is gewoon... anders.

    Als 60fps kan; zeker doen. Maar soms heb ik liever gewoon mooiere graphics met een stabiele 30, dan minder met 60. :p
     

Deel Deze Pagina