1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 7 feb 2010.

  1. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    PIMBECH4 gamertag voor DEMO Squad!
     
  2. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, achievements zien er wel okee uit. Maar een paar echt lastige!
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Game echt 3 uur achter elkaar gespeeld. Een level maar continu andere actie.

    K'hoop dat dat "levelen" toch wel sneller gaat in de uiteindelijk game :p
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Welke dan? :eek:
     
  5. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Achievements ... brrrr:) Ik heb echt maar 1 achievement in deze game en dat is elke keer weer proberen de round te winnen. Geeft vaak nog steeds een YEAH gevoel, vooral als het er om spant.

    Deze vocht ik vanaaf uit samen met schil1. Attackers gestopt bij de 3e base. Had wel het idee dat schil1 en ik het meeste (hersen)werk moesten doen:) Op een gegeven moment maar in mijn eentje een heel sneaky sniper squad+UAV gemold met mijn XM8. Ook al spotte ik ze, ging nog niemand erachter aan ... dan maar zelf.

    Anyway, was wel een screenshot waard

    [​IMG]
     
  6. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Misschien doelt hij op de achievements waar je alle badges enzo moet halen? Dat zijn de enige achievements waar je 'moeite' voor moet doen. Uiteindelijk krijg je ze waarschijnlijk zonder problemen :9
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2010
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Jongens, ik ga de game halen. Echt super vet, potjes van vandaag hebben me overtuigd. Nu ben ik lazy en heb ik wat vragen voor mensen die er wat meer van af weten, dan ik.

    1) Zitten er ook Airstrikes in o.i.d die je op kan roepen?
    2) Hoe gaat het ranken? Sneller als in de demo?

    Die grenades zijn trouwens ook gewichtloos :+
     
  8. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    1) volgens mij heeft de recon als unlock een mortar strike die hij kan inroepen, je kan ook A10 Tankkillers inroepen.
    2)Ja, maar naarmate je een hogere rank hebt gaat het steeds langzamer natuurlijk:+
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Zo'n achievement zoals in BC1 is er niet. :9 Degene waar je het langst over zult doen is Rank 22 worden (al ben ik bang dat je dat ook binnen no time bent). Vind het alleen jammer dat er geen achievement inzit voor de hoogste rank.

    En ik ben ook benieuwd naar de Hard difficulty, aangezien daar ook een achievemen voor is.
     
  10. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet, het level systeem van BF2_O_, na 400 uur zit ik niet eens op de helft:x
     
  11. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de PC kan je inderdaad al mortars inroepen als Recon. Dit gaan dan ten koste van je C4, maar is het af en toe zeker waard!
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Snipen op de PC is imo wel iets lastiger dan op de consoles omdat je rifle op en neer beweegt. Komt ook nog dat hinderlijke geschud bij. 8)
     
  13. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73

    lol, ging idd wel lekker gister maar heb het afgelopen weekend aardig gedaan met hogere scores dan dit en elke x ook top 3 :thumbs:

    vanaaf weer vd partij ?
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2010
  16. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Wie weet. Die scores zeggen niet alles vind ik, soms heb ik plotseling een gigascore terwijl ik niet zoveel meer bijzonders doe. Laatst was ik veel aan het TOW'n (en daarme ook constant spotten) en ik had toen zo'n gigascore. Maar met het simpele assault grondwerk scoor je toch niet giga veel terwijl ik dan wel de indruk heb belangrijke kills/arms/disarms te maken.

    Maar tuurlijk ik vind het ook leuk in de top3 te staan en sta daar (tot mijn verbazing) ook vrij vaak. Betekent gewoon dat ik kennelijk wel mijn 'teamplicht' doe terwijl sommige andere meer aan het freewheelen zijn.

    Heb ook sterk de indruk dat spotten behoorlijk veel kan opleveren, aangezien anderen dat toch weinig doen zal dat mede die top3 noteringen verklaren.


    Btw, het is altijd leuk plotseling een 'bekende' in je team te zien. Ik zag je voorbij karren in die Bradley, dus stapte ik gelijk in:)
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2010
  17. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    af en toe kun je met medic ook niet zo veel doen behalve reveiven. maar dat hoort ook bij teamwork. en het scheelt heel veel met respawnen enzo. je staat gelijk op de goede plek.
     
  18. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    dat reviven is zeker een goede toevoeging en heb er al ook al een aantal gekilled ermee :lol:

    het maakt me niet uit hoeveel score ik heb want ik meestal toch voor de kratten en soms een beetje te want dan gaat ik als een dolle stier dwars door alle explosies en kogels er dwars doorheen om de krat te armen , weet wel dat ik dood ga maar de rest van mijn maten kunnen die andere bestoken zodat hij niet disarmed kan worden :D
     
  19. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik toch maar besluit hem voor de Xbox aan te schaffen (hier heb ik immers al mic en met live kan je makkelijk party's etc maken), ga ik die maar wat meer spelen.
    Ook al kun je bij de PC beta echt véél meer unlocken (scopes, extra body armour, dikkere kogels, mortars etc) moet ik hem later toch echt met Xbox controller spelen..
    Dus als iemand t veel speelt; voeg maar toe!
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Hey! Wat is dat? Het komt wel op ons af ... gaat wel verrekte langzaam hé?
    Oh kut! Anti-tank raket! 8)
     

Deel Deze Pagina