1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 7 feb 2010.

  1. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    ^Lol

    Nu weer bezig op Xbox.. Shit wat is die UAV SUPERgoed met secondary gun erbij! Damn.. Tussen de bomen hangen en je kan zóveel kills maken.

    PC
    -heeft betere squad selection, waarom is dat scherm er gewon niet bij de xbox?
    -heeft ZOOOOVEEL betere grphx!

    Xbox:
    -lijkt makkelijker/vloeiender, kwa kills en hit detection..
    -makkelijker snipen
    -je blijft gecrouched, hoeft niet ingedrukt te houden
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik vind dat ze wel wat dingetjes aan mogen passen voordat de game gereleased word.

    - Granaat gooi snelheid, nu lijkt het wel een veertje :+
    - De controls van verschillende voertuigen. Ik raak CONTINU in de war
    - De minimap, laat jou teammaten duidelijk zien maar je SQUAD nog DUIDELIJKER, nu zie je gewoon niks
    - Snelheid van bewegen wat omhoog, wat minder "gezweef"
     
  3. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    hoe krijg je op die UAV dat schieten trouwens ? zoveel kills maken met die raket zeker ?
     
  4. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Die XM8 is behoorlijk accuraat. Dat belooft nog wat met 'reddot' etc.

    Ik heb het (lekkere) gevoel dat BFBC2 duidelijk meer infantry based is dan BFBC1. Zeker de heli's tot nu toe zijn niet zo dodelijk als in de vorige versie. Ik wordt iig vrij zelden door zo'n ding gekilled en haal ze zelf met regelmaat naar beneden. Misschien ook omdat de 'spot'icoontje minder flashy zijn dan in BFBC1.

    En bv zo'n fixed TOW, die kan nog steeds vernietigd worden maar dan komt dat ding na een tijdje wel weer terug. Was dat in BFBC1 ook? Volgens mij was toen 'kapot is kapot'. Dit is nu dus wel beter, want in BFBC1 werden die dingen in het begin gelijk gemold en dan kon je daarna weinig tegen tanks (ja RPG en JDAM)

    Kortom, persoonlijk vind ik deze BFBC2 heerlijk gebalanceerd spelen. Veel beter dan BFBC1. Iemand dezelfde mening? Of zijn er gasten die BFBC1 (demo) beter vonden?

    Niet op mijn pc (die trekt dat niet eens:))
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2010
  5. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0

    Van die A-10 weet ik niets af? welke gadget moet dat dan zijn? Volgens mij komen die A-10 standaard als de attackers crate x hebben veroverd?
     
  6. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog wat vaags: De 'dont go- area' is gróter op de Xbox.. Hoezo zou dat nou weer zijn?! Ik bedoel dus het stuk dat je mag betreden voordat je A en B gedestroyed hebt, op elke plek
     
  7. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Hoe weet je dat zo zeker dan? De game is regio locked.
     
  8. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja absoluut , deze game is meer gebalanceerd ,en voelt eigenlijk weer als vanouds aan , beetje de BF2 feel krijg ik er weer bij

    Als je een game bij cd-wow.NL koopt dan kan je uiteraard verwachten dat het een PAL versie is, ik heb daar ook wel is wat gekocht maar duurde verschrikkelijk lang voordat het binnen kwam.
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2010
  9. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Verwachten is iets anders dan zeker weten. Gamehubs bijvoorbeeld heeft de laatste dagen iedereen zn geld terug gegeven omdat het region locked was. Achter cd-wow zit een aziatische firma, die een NL website op heeft gezet om meer klanten te binden, vandaar dat je zo lang moest wachten ook dus.

    http://www.gamehubs.com/region-locked-battlefield-bad-company-2.html
     
  10. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik het me goed kan herrineren is cdwow een engels bedrijf.
     
  11. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Hmm, lastig dan.. Ik heb m ook nog niet gepre-ordered dus zoek ook een goedkoop adresje, maar je weet bij cd-wow niet waar ze de game vandaan hebben, en zijn ook niet zo betrouwbaar toch?
     
  12. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn absoluut niet zo betrouwbaar ,en dat is jammer want ze hebben leuke prijsjes.

    Ik heb er 3 keer wat besteld ,waarvan 1 keer iets al binnen een paar dagen binnen was.
    Andere 2 keer meer dan 3 weken op gewacht.
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Goedkoopste dat ik tegen ben gekomen tot nu toe(bij een NL shop) was 48,50,-
     
  14. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
  15. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Laatst bewerkt: 8 feb 2010
  16. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je je chute trekt als je van een gebouw springt?

    thnx.
     
  17. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    ik spam altijd de (A) knop. werkt prima.
     
  18. PepperPwny

    PepperPwny Just sayin'

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    3000 totaal... ik moet denk ik echt gaan oefenen

    ik had zelfs MW2 van daar op de releasedag. zal wel goed zitten dan
     
  19. maverick8001

    maverick8001 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een geweldige game is dit. Het schieten is wat traag, maar het went gelukkig wel snel.

    Grafisch overtreft de game genre genoten als Modern Warfare 2, maar qua speelstijl weet ik het nog niet.

    De tijd zal het leren. Ik heb in ieder geval de game al gepre-ordered bij een goedkope webshop. Ze hebben me gegarandeerd dat ik de game op de dag van release binnen hebt. :p

    Voor de mensen die de game nog niet hebben gehaald maar dat wel van plan zijn misschien is dit een goede optie.
     
  20. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    ff voor je verbeterd :thumbs:
     

Deel Deze Pagina