1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 7 feb 2010.

  1. maverick8001

    maverick8001 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
  2. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik wel echt haat: Zit je in een tank, vaak zit er een teammate als gunner. Ik ga altijd voorzichtig met die tank (blijf beetje achter hangen), zodat ik gelijk achteruit terug kan rijden om hem te repairen. Dan stap je uit en ga je repairen, knalt je teammate er gelijk vandoor met die tank! Das echt té irritant en is me nu al paar keer gebeurt.

    Wat verwachten jullie eigenlijk van de SP graphics? Want ik verbaas me elke keer weer als ik vanaf PC naar Xbox ga hoe ongelóvelijk veel slechter die graphics zijn. Eigenlijk is het gewoon achterhaalt en kan dit niet. Ik speel op de PC op medium (dan draait ie het soepelst) en dan is het gewoon een echt mooi spel. Zet ik echter Xbox aan, dan moet ik mn stoel nog wat dichterbij schuiven want alles is zo blokkerig,textures stellen niets voor..Bleah.
    Is hij op PS3 wel weer mooier?

    Edit: Opvallend trouwens, nog een verschilletje: Bij de PC heeft een sniperscope een soort 'blur' aan de zijkant, dit is op de consoles niet het geval.
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2010
  3. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet connecten met ea, meer mensen last van? Wil graag weer deze geniale demo doen na een week RROD onthouding.
     
  4. Hemelsmandaat

    Hemelsmandaat Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja mij lukt 't ook niet! Vanavond dan maar proberen!
     
  5. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Klopt. Ik kan namelijk met andere ea games nu ook niet online.
     
  6. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, jammer dan maar ff wachten. Zou al haast denken dat mijn nieuwe arcade ook al niet deugde :p.
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2010
  7. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    @RvQ Hemelsmandaat

    Dank, jullie hebben mij herinnerd aan een vraag voor in de FAQ :)

    Dinsdag ochtend/ middag = EA server onderhoud

    Probeer later op de middag nog eens, dan zijn de servers weer up :thumbs:


    @ RedDevil_NL
    Verbaas jij je nog over de PC vs xbox graphics?
    Xbox = 5 jaar oude tech en krijg je zo onderhand bij een pakje boter..

    Waar ik mij over verbaas is hoeveel ze nog uit die 5 jaar oude tech weten te halen ;)

    Die blur had je trouwens wel in de Beta, miss ook weer in de full
     
  8. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet dat Xbox al echt oude tech is, maar vergeleken met andere 360 games is het gewoon.. Echt niet zo heel mooi te noemen.
    Begrijp dat ze enorm veel moeten renderen met al die gebouwen etc die uit elkaar knallen, maar haal er dan teminste 2x AA overheen.

    Blur is wél aanwezig in PC beta, niet in Xbox 360 demo..
     
  9. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Enig idee hoeveel power dat kost?

    En als je op 720P renderd, niet 6xx p zoals CoD, Halo dan past dat niet in de 10MB eDRAM framebuffer dus verlies je de mogelijkheid om zonder al te veel processing power 2x AA doen

    Blur
    Ja dat zeg ik, zat wel in de ps3 en PC beta... ;)
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2010
  10. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Lolwut?
     
  11. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    :+ Simple vertaling : Xbox is onderhand oud en kan niet alle snufjes van de PC
    Zo goed? :p
     
  12. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, ze moeten gewoon echt vet hun best doen dan lukt het wel.
     
  13. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, als ze beter hun best doen! Op de gameboy lukt crysis ook wel met 16x aa!
    Werken moeten ze! :emo:

    Gelukkig geef je zelf het antwoord al, je hebt geen idee hoe het allemaal werkt
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2010
  14. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Gameplay over gfx.

    Argument is al zo oud als de virtule weg naar Rome. Ik vind de gfx van BFBC2 prima te pruimen (behalve wat struikjes hier en daar). De destruction is gewoon fabuleus. Wat Phalanx zegt, ik ben enorm verbaasd wat ze nog uit die 360 halen. Ik bedoel, zo'n 360 kost als kastje nog geen 100E (ex games en controller), maw een geweldige prijs/kwaliteit ratio.

    (ot, wel benieuwd wat cryengine voor 360 er nog uit gaat halen, zelf zou ik wel graag zien dat zeker MS eens iets gaat zeggen over een opvolgerr vand e 360 ... de 360 kan nu nog net mee, maar over een paar jaar is er zeker een giga verschil tussen state-of-the-art pc en telraam-360)
     
  15. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb dr toendertijd nog 440euries voor betaald hoor! Mijn prijs/kwaliteit is nie zo hoog meer dan :9

    Ben het er ook wel mee eens, gameplay moet natuurlijk boven gfx staan en dat doet het hier ook zeker wel. Maar vind het jammer omdat ik nu weet hoe mooi hij wél kan zijn ;)
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    :thumbs:

    Gameplay > Graphics idd. Een COD6 heeft een mapje van 1km^2, hier spreek je al snel over honderden vierkante kilometers, meer spelers dan bij COD6, instortende gebouwen, voertuigen en ga zo maar door.

    Heb liever een stabiele FPS en al dat ander geweld zoals damage aan gebouwen dan mooie graphics, want daar hebben we een pc voor.
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2010
  17. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Dat is wel waar maar toen je die 360 voor 440E kocht was het 2006(?) en de pc waar je NU BFBC2 op draait, die hw is waarschijnlijk uit 2008/9 of zo. Draai BFBC2(pc) op hw uit 2006 en we praten verder:)

    Kortom voor een habbekrats kan een gamer BFBC2 draaien op 360, maar wil je meer dan kan je voor een highend pc gaan, en ja dan ziet het er ook iets beter uit:)

    (btw, ik vind 360 gewoon lekker relaxed met de controller en XBL en FL, en allemaal dezelfde hw en controller en geen last van hackers enz.)
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Sluit ik me volledig bij aan. :thumbs:

    @RedDevil_NL
    En hoezo was jou xbox 360 €440? Want ik heb mijn launch model (3 december 2005) voor €400 gekocht. :9
     
  19. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was die bij de launch 479,- als ik het goed heb.
     
  20. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Nou dan zijn jullie genaait ik had hem voor 390 euro en de officiële prijs was destijds 400 euro.
     

Deel Deze Pagina