1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 7 feb 2010.

  1. eddie32

    eddie32 Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    crosshair?

    hallo allemaal had even een vraagje, ik speel dit spel nu al een week en het is een prachtig spel :)

    alleen nu speel ik al een week zonder crosshair en vindt dit erg lastig moet steeds inzoomen om te schieten wie weet hoe je die crosshair inschakelt??? kan het nergens vinden bij de optie menu

    mvg eddie
     
  2. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Haha, waarschijnlijk speel je hardcore. Als je een corsair wil moet je de gewone mode gaan spelen. Dat betekent wel: Minder damage, mensen gaan minder snel dood, driehoekjes boven gespotte mensen, een map(waar je dus ook de gespotte mensen makkelijker kan zien) en nog wel wat dingen volgens mij.

    Edit:

    Ik bedacht me net dat ik eigenlijk helemaal niet weet of er wel een corsair is in dit spel? Ik heb er volgens mij bijna 90 uur opzitten, maar heb geen idee :+. Ik kreeg deze 'ingeving' toen ik dacht aan de hit indicator :9
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2010
  3. eddie32

    eddie32 Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    oke heel erg bedankt :) maar als ik een andere mode ga spelen hou ik mijn punten wel ???? want anders ga ik zo wel door
     
  4. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ja hoor, je punten raak je niet kwijt, maar zie mijn edit. Ik weet dus eigenlijk helemaal niet zeker of er wel een Corsair in dit spel zit :mad:
     
  5. eddie32

    eddie32 Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik weet het toevallig van de youtube filmpjes die ik heb bekeken van de xbox daar zie je gewoon kruisjes zeg maar denk idd dat je toch gelijk hebt van de hardcore mode daar speel ik idd op :9

    en die map heb ik er ook niet bij zoals jij dat zegt
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2010

Deel Deze Pagina