1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Call of Duty : Black Ops [ Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Syn3rgy, 9 nov 2010.

  1. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanmiddag mijn spel rond 13:00 ontvangen van Bol.com...
     
  2. Rutgerboy

    Rutgerboy Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Oke hm raar.
    Heb een gister middag bestelt dus het zou gewoon vandaag moeten komen.
    Zie nu wel dat mijn bestel status is verandert opeens.
    Heel de dag stond het op inpakken of verwerken en nu staat het op verzonden maarja wel te laat verzonden ja.
    Zal dan waarschijnlijk morgen komen.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2010
  3. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben denk ik heel wat pre-orders te verwerken gehad.

    Ik kreeg gister avond mail rond 18:50 dat hij was verzonden, waarschijnlijk heb jij hem morgen middag dan wel binnen..
     
  4. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg vandaag nog een brief van ze binnen met de vraag of ik niet wat geld van ze wil...

    Alle gekheid op een stokje, ik ben echt bereslecht in BO zeg! hahah zit er gewoon nog niet in.
     
  5. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Shipment? Serieus? Die vond ik altijd heel tof! Slechtste CoD map tot nu toe vind ik Showdown, extreem saaie campmap was dat... Op shipment kon je tenminste lekker run 'n' gunnen met een Silencer op je SMG
     
  6. Rutgerboy

    Rutgerboy Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Oke bedankt voor je reactie.
    Dalijk maar effe modern warfare 2 doen:cool:
     
  7. bleisboi

    bleisboi Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet dat mensen de multiplayer van BO slecht vinden:confused:, je kunt nog heel erg goed sniperen, alleen niet QS...Met gungame heb ik mijn sniperkills zo gemaakt. Ook 1 in the chamber is een erg leuke game:p Nog geen 1 keer verloren,,misschien is t daarom ook wel leuk(A)

    Level 13 nu na 3 uurtjes spelen,levelen gaat hard, ken niet wachten op me AK74u!!_O_
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben gelukkig niet de enige die de game echt niet ok vind dan, phew! Net de game nog eens kans gegeven, maar gaat hem echt niet worden. Constant loopt je team je in de weg en duwen ze je gewoon achter je cover vandaan waardoor je dood gaat. En het is gewoon weer zo belachelijk op rails allemaal.
     
  9. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Het viel me op dat de kills op het leaderboard veel sneller toenemen dan dat ik er maak.. iemand die weet hoe dat kan? Ik heb volgens mijn combat record 181 kills en volgens de leaderboards 1761:p

    Vind het een tof spel! Vette maps en wapens.
    Je moet nu echt veel vaker schieten dan in mw2. De m16 is duidelijk minder krachtig, net zoals de rest.
    Verder is het echt typisch treyarch(cod3/5 stijl)!
    Je bent wel ff bezig alles vrij te spelen denk, vind dat echt vet!:D

    Lekker online knallen met maten nu dus!
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    toch ook S&D in hardcore?
     
  11. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    One in the chamber _O_ Fantastische gamemode!
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja klopt. Die was ik vergeten. Vind ik een beetje jammer. Niet eens HC HQ. Daarnaast was moshpit iets waar ik bijna een jaar op heb moeten wachten...
     
  13. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Volgens mij heb ik super veel last van lag, het is niet zo dat mn beeld blijft hangen, maar de matchmaking duurt minuten en als ik iemand frontaal zie en al aim down the sights ben ik dood met maar 1 afgevuurde kogel :mad:
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hehe je bent niet de enige. En dat heb ik terwijl ik iedere map host ben. 1 kogel in mijn teen en ik ben dood terwijl de tegenstander 1 magazijn nodig heeft. Ik denk dat ik gewoon last heb van slechte hitdetectie.
     
  15. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nergens last van, wel vreemd weer :/
     
  16. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vamiddag de multiplayer zo'n 5 uur gespeelt (enkel Team Deathmatch en Gun Game). Hier een "review" zover mijn ervaring.

    Ik moet beginnen met te zeggen dat ik Modern Warfare 1 EN 2 beter vind dan Black ops, maar dit had ik stiekem ook al verwacht. Call of Duty 4 vind ik de beste blijven

    Maakt dit Black Ops een slecht spel? Absoluut niet, sterker nog het is een heel goed spel. Helaas schiet Black Ops in bepaalde opzichten gewoon net te kort tegenover Modern Warfare.

    Wat ik erg goed gedaan vind door Treyarch is dat ze ontzettend veel irritante dingen hebben "gefixt" en door zijn gegaan met de goede dingen van Modern Warfare 2. Dingen zoals Juggernaut, Stopping Power etc. Verder is er eindelijk weer fucking recoil. /Yay! De killstreaks spelen ook een minder grote rol.
    De balance hebben is een stuk beter.

    Verder hands down voor Gun Game. Harstikke vet en leuk. Wager Match is echt een toffe toevoeging!

    Maar op één of andere manier vind ik Modern Warfare lekkerder/vloeiender spelen. Het speelt gewoon een stuk lekkerder en de sfeer van heden vind ik toffer dan de koude oorlog.

    Vooral ook de maps zijn echt bagger naar mijn mening. Té groot, teveel hoekjes en blokjes. Te weinig open velden / kleine maps. Snipen is al helemaal onmogelijk.
    Té veel sneeuw en jungle maps en er zitten zo goed als geen urban maps in. :'-(

    Over het algemeen zijn de graphics verder prima te pruimen ook al zijn ze zeker minder dan Modern Warfare 2. Vooral de karakter modellen. Wtf man... N64 graphics..

    Verder vind ik het ook jammer dat er geen Spec Ops in zit. Ik heb eventjes 1 ronde zombies gespeelt en Spec Ops > Zombies by far.

    Begrijp me niet verkeerd, het is een harstikke leuke game en een waardige opvolger van Modern Warfare 2 maar de kwaliteit haalt hij niet qua multiplayer. :)

    Edit: Wat zijn de geluiden in deze game trouwens bagger. Echt waar klinkt een helicopter nou naar... :emo:
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2010
  17. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Die lag verpest de hele game!! :mad: :mad:

    Wonder boven wonder net 8-8 gespeeld en mn eerste kill streak van 3 gehaald, ondanks dat mn team dik verloor. Maar leuk is anders.

    Ik hoef me iig niet meer druk te maken over k/d, die is nog niet eens 0,5 door die kutlag en zou normaal gesproken toch rond de 1 zijn.
     
  18. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb precies hetzelfde... Zal in de loop van de week hopelijk wel opgelost worden.. Toch? Je wordt op deze manier bijna gedwongen om te campen..
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Daar zijn de meningen over verdeeld. Ik vond ze allebei leuk en kan niet echt zeggen welke ik beter vond. Echter is deze zombies totaal hetzelfde met alleen nieuwe maps. Ik had het ook na 2 games al gezien. Beetje jammer dat ze er niet iets nieuws mee hebben gedaan.
     
  20. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nergens last van op 2 bar connecties? Misschien moet je nog wennen aan de recoil? Daar had ik namelijk wel last van...
     

Deel Deze Pagina