1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Call of Duty : Black Ops [ Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Syn3rgy, 9 nov 2010.

  1. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik hoop het, en ik hoop dat het niet aan mijn connectie ligt, sinds we KPN glasvezel hebben is het volgens mij sowieso al minder dan bij Tele2.
     
  2. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het een prima game, alleen waarom staan er nergens stats? :confused:
     
  3. Stalkernl

    Stalkernl Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn bevindingen:

    Als je niet helemaal gehyped aan deze game begint kun je naar mijn mening veel plezier hier hebben. Hardcore search and destroy speelt naar mijn mening erg lekker, er zitten leuke nieuwe toevoegingen in het spel (camera, bewegingssensor, customizing etc.).

    Als je van een shooter houdt is dit wat voor jou. Als je verwacht na codmw2 om een nieuwe run en gun game te vinden met commando over 300mtr is dit spel niks voor jou.

    Wat me wel opvalt is dat er zo veel te customizen is dat het nu nog een beetje onoverzichtelijk is wat je allemaal kunt doen. Maar het kopen van toevoegingen e.d. op je wapen werkt erg goed.

    Wat ik wel een beetje raar vind is dat ik volgens mij ongeveer 8 maps heb gehad terwijl er toch 14 zouden zijn. Misschien nog ff wat langer spelen.

    Nog 1 dingetje: Alle mensen die het niks vinden en 938 x hier posten dat het niks is bedenk dan dat een ander het wel goed kan vinden. Blijkbaar ben je jezelf aan het overtuigen of zo. Als je het 1 of 2 keer zegt is het ook goed.

    BTW: mensen die graag hardcore s&d spelen voeg met toe: NL Stalker NL

    ps. als je van in de microfoon schreeuwen en constant denkt dat ik het intressant vind dat je nu voor de 10de keer nieuwe sokken aanhebt voeg me dan maar niet toe :9
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Krijg gewoon de geluidjes en hitindicators. Heb ook even terug gekeken in theater. Gasten moeten gewoon dood gaan. Daarnaast aim ik altijd op het hoofd en torso. Nu heb ik bij stats nog steeds 0 headshots uit 500 kills en zitten bijna alle hits in de benen...duidelijk iets mee mis dus. Of de stats zijn ook nog steeds gebugged.

    Welk lvl ben je nu? Je unlocked namelijk een socrecard en daar staan alle stats op. Deze zijn veel uitgebreider dan in MW2.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2010
  5. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Skorpion is geweldig!
     
  6. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Bij welk level krijg je die dan?
     
  7. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Net weet ik veel hoe lang geprobeerd om met 6 tot 8 man (verschilde beetje de "formatie") servers te joinen en werkelijk waar vreselijk. Nog erger als een match joinen @ MW2 met zoveel man.

    Zal wellicht liggen aan de verhalen dat de servers eruit liggen (wat wel grappig is gezien alles p2p gaat) of dat er zoveel man inene online is (dik 1,7 miljoen net). Maar het vergalt wel beetje de cod avond :mad:
     
  8. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie van de mappen ?
    Buiten nuketown zit er eigenlijk niet echt iets leuk bij vind ik.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2010
  9. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind Jungle dope :eek:.
     
  10. broodplank

    broodplank 450Pk!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Net continue nuketown gespeeld. Voor een uurtje of 2. Ben nu Level 15.
     
  11. Fritske23

    Fritske23 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Leaderboards klopt echt niks van!?! :mad:
     
  12. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Die speel ik het liefste,als die map komt dan blijven ze daar op stemmen.
     
  13. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet wat jullie zo tof aan Nuketown vinden. In TDM is het granaten spam en FFA zitten ze in ieder hoekje met ARs...
     
  14. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik vind de game (onverwachts) echt super tof!
    Ik was dan ook totaal niet gehyped en was gewoon benieuwd.

    De maps vind ik juist geweldig! Ze stralen stuk voor stuk veel meer sfeer uit dan die van MW2. Ook zijn de Wager Matches een goede toevoeging en vind ik vooral one in the chamber geniaal!

    Het is even afwachten of mijn skills beter worden, anders breng ik hem misschien alsnog terug :+
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Level 16 nu. Om 17:10 begonnen.
    Heb nog geen seconde SP gespeeld. Alleen nog maar MP Domination. Geweldige game!
    Loopt heerlijk op de PS3!
     
  16. Timmy Panda

    Timmy Panda Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 3 uur vandaag de multiplayer gespeeld. Echter, kan ik geen enkele match terug zien in de Theater Mode. Hebben jullie hier ook last van? Of moet ik in de opties iets aanzetten ofzo? :confused:
     
  17. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier precies hetzelfde! Totaal niet gevolgd deze game, dacht dat ik wel klaar was met CoD, maar deze heeft me positief verrast :).
     
  18. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ben nu level 20 meteen de Galil gehaald. Is echt een heerlijk wapen_O_
     
  19. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    De game mist serieus urban maps zoals Strike en Crash.
     
  20. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan nu echt niks met die cod site worden he
    Log je in, ga je naar missions, ben je niet meer ingelogd en dat soort shit nu het zulke gaos is na de release op de website


    P.S. kan iemand me nou een keer helpen met waar ik op de cod site mn gamertag invul zodat ik stats van black ops kan bekijken? Staat dat systeem er nu welineens in?????????????


    maar ik heb wel onwijs veel zin in de game met de sp,mp en zombies man o man:)
     

Deel Deze Pagina