1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Call of Duty : Black Ops [ Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Syn3rgy, 9 nov 2010.

  1. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    de call of duty website, bij waw kon je de stats bekijken van alle kills zowel de mp als zombies, welke ranking je stond, welke wapens je mee had gekillet en hoeveel ermee enz. enz.

    Is dat nu niet meer?
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    heb je zoekparameters ingesteld?

    ik zoek op locale only en dan duurt het zoeken wel wat langer maar ik kom dan wel bij heel veel nederlanders in de lobby (vaak aangevuld met wat engelsen)

    en dat komt de verbinding natuurlijk enorm ten goede


    Het kan ook nog zijn dat je NAT strict of moderate is, heb je dat al eens getest?

    edit:// was trouwens ook een party van 3. Wel allemaal open NAT
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2010
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    En ik er doorheen proberen te kruipen...:F:
     
  4. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    aha ik snap het, verplaatst naar bo leaderboard himself, alleen staan daar je zombie kills ook enzo?
     
  5. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb niks ingesteld, waar kan ik dat doen? Ik zit gewoon bij Amerikanen en zo en het duurt nu al 5 minuten ofzo voor ik in een lobby zit. Net vond hij steeds genoeg mensen, maar vielen er steeds weer mensen, dan weer wat erbij, dan weer eruit, heel irritant, werd steeds weer ergens anders ingezet.

    Ik heb mn nat volgens MW2 op open staan, maar sinds we KPN glasvezel heb die de ports eerst op strict had gegooid waardoor ik zelf moest klooien in mn router om de ports open te krijgen vind ik iig de match making heel traag, en volgens mij levert me dat ook veel nadeel ingame op :mad::mad::mad: Geen idee hoe ik het op moet lossen. Als de ports op open staan is het toch gewoon goed? Of kan je dan nog steeds een kutverbinding hebben?
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Geeft MW2 aan dat de NAT open is? Dan zou het goed moeten zijn, en anders moet je even kijken of je een DMZ optie in je router hebt en daar het ip van je xbox invullen.

    die zoekparameters stel je in door in de lobby (als je party leader bent) op de back knop te drukken.
     
  7. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    kan daar allemaal aan liggen, kan ook aan de cod server liggen,ik bedoel hoe fcking veel spelen nu, hun website is ook totaal verpauperd nu, vet sloom.
     
  8. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, in MW2 zegt ie dat ie open is. In de router klooi ik liever niet meer, heeft me toen veel moeite gekost om het op open te krijgen en heb geen idee hoe ik het voor elkaar heb gekregen :p Heb net de Xbox live connection test gedaan bij network settings en alles is goed, maar toch heb ik het idee dat ik last heb van lag.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dan zou ik als ik jou was eens op locale only gaan zoeken en kijken of je ook lagged tegen nederlandse tegenstanders met een nederlandse host.

    dat zou namelijk zeker niet moeten (zeker niet als je glasvezel hebt). Sterker nog, als je echt een dikke glasvezel lijn hebt zou je zelf regelmatig als host geselecteerd moeten worden.

    als dat nooit gebeurd zou er toch nog wel eens iets in de forwarding niet lekker kunnen lopen
     
  10. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik zal het proberen, maar ben bang dat ie dan helemaal geen matches meer vindt. Hoe zie je of je als host gekozen bent? glasvezel is leuk, maar standaard levert KPN geen service op gamen en staan je porten gewoon op strict, waardoor je zelf moet gaan klojooen, en het stukje in je eigen tuin is nog altijd koper hier.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Wanneer de match start moet je snel de leaderboard openen , de speler die als eerste vol groen heeft is de host
     
  12. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ok. ik ben nu locale only aan het zoeken, kreeg net 4 mede-spelers, volgens mij geen Nederlanders, zijn nu weer weg, heeft nu alleen een "matched player" gevonden, en hij is al 4 minuten bezig.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is echt niet normaal, is er op internet niks te vinden van gebruikers bij dezelfde provider met dit probleem?

    ik zit met mn ziggo kabeltje binnen een minuut in een match
     
  14. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Na 6 minuten start een match! Maar volgens mij geen Nederlanders en ik ben geen host, heb 3 streepjes.
     
  15. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, internet staat volledig vol over mensen met KPN Glasvezel en problemen met online gamen, kijk maar. Ik heb echt geen idee wat ik eraan moet doen, maar het vergalt het hele gamen.
     
  16. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    top game hoor!
    nog ff wat internet probleempjes nu er 1.6 miljoen mensen spelen, maar ik heb me vandaag vermaakt, en werwacht dat nog veel vaker te doen.
    enige gekke vind ik dat de 9 chopper (24 kills mee) beter is dan de 11 chopper
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik ben echt erg tevreden over dit spel.

    Geen enkele last van lag, glitches of noem zo maar op.
    Vind dat sommige zwaar overdrijven. MW2 beter als Black OPS? Hell no.

    Ik kan hier wel weer een pagina lang gaan lullen over waarom MW2 > Black OPS maar daar schiet ik zelf geen ruk mee op. Grafisch ziet het er allemaal top uit. Het is niet zo "schoon" als MW2. Vind de level designs echt prima, je blijft niet meer steken achter onzichtbare muren en je hebt veel meer "cover" om achter te duiken. De levels ademen ook gewoon meer "sfeer". Tot nu toe alleen maar op NukeTown, Array en Grid gespeeld. Ben echt heel tevreden! Werd / word alleen helemaal scheel van al die customise dingen 8)

    Zombies is gewoon erg vet. Met 4 man knallen en ervoor zorgen dat je blijft overleven. Jammer genoeg haal je het nog niet ver. Het lijkt er wel op dat Treyarch het aantal zombies wat op je afkomt verhoogd heeft. Na level 8 ( en het openen van deuren ) ga je al bijna kapot. Heb je dan geen goede wapens dan kan je het schudden.

    Mijn rating van de reeks? Black OPS - COD4 - COD5 - COD:MW2

    EDIT
    Ohja, ik heb bij MW2 nog NOOIT 1.6 miljoen mensen online gezien. Zelfs niet bij de launch.
     
  18. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Wel mn eerste positieve potje, 9-7 met een killstreak van 4, maar het blijft dus waarschijnlijk een slechte verbinding die ik heb, alhoewel ik dat niet kan aantonen of achterhalen en ik weet niet ook niet hoe ik het moet verbeteren, of ik moet weer naar tele 2 kabel gaan.
     
  19. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben gewoon met me weinig mb weetr niet hoeveel en zit er gewoon binnen 10 sec in!
     
  20. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    en zijn jullie er ook zo snel met als je zoekt op locale only? of duurt het dan ook langer.
     

Deel Deze Pagina