1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto IV [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 28 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Uit de startpost:

    Komt er ook een Special Edition?
    Jazeker. In de SE zitten, naast het spel, een boekje met artwork, een exclusieve soundtrack, een kluisje en een weekendtas. Dit is de foto die R* heeft vrijgegeven:

    [​IMG]
     
  2. Ronald_

    Ronald_ Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Rockstar Social Club

    maar daar staat nu nog nix 15 april kun je je er registreren
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ok, alsnog bedankt ;)
     
  4. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5


    mmm 85 euries voor de SE of 55 voor de game + 500ms points
    dan ga ik toch voor de game + points denk ik
    zon tas is leuk.. maar wat moet je er uiteindelijk mee
     
  5. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Verzekerd van een exemplaar ok, maar verzekerd dat je hem hebt op 29 april }:] ;)
    Hier gaan er weer een pak janken als ze hun "pre order" game weer niet op datum binnen hebben :) *)
     
  6. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja, ik had zelfs ge-pre ordered in een winkel, Pre-order doosje opgehaalt, een week na de release was ie nog niet binnen:mad: sindsdien doe ik dat nooit meer..
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik heb alle vertrouwen in xboxhome :) die verzenden hem altijd precies goed ;)
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Volgens mij was die 500 Points alleen voor Amerikanen hoor. Want als ik naar een site als Bart Smit ga staat er niks over 500 Points.
     
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Als je nu gta preordered by xbox.com gratis 500MS points ??
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    heb hem nog steeds niet gepre orderd, ik ga maar een beetje gokken en gewoon hem halen op de dag zelf. 5 min hier vandaan zit toch een dixons,intertoys,bart smit, free record shop en een e-plaza ;) moet er toch wel 1tje een gta IV hebben
     
  11. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    @ fiasco Dat klopt niet volgens mij. Ik heb zon mailtje gekregen daar staat het in, lijkt me sterk dat het alleen voor Amerika geldt. Maakt ook nog weinig uit heb al zon pre-order kit gekocht bij de MM. Krijg je dan die punten ook nog wel?
     
  12. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd Pre order NOOIT een game die ik wil op de dag zelf dat hij uitkomt.
    Weet niet in NL maar in Belgiƫ volstaan max 9 telefoontjes naar winkels en heb steeds een exemplaar!!!
    En ja je kan nu zeggen van dit is GTA blablabla maar met HALO 3 en andere hyped games is het toch steeds mooi gelukt :)
    Pre order is steeds netjes in prijs en misschien extra's maar vergeet niet dat er een dikke kans is dat je de game niet hebt op de juiste datum ;)
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2008
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ik had bij assasins creed een pre order kit gekocht voor 10 euro, kom ik daar zeggen ze dat hij alleen geldt voor de limited edition van 90 euro en dat ik mijn 10 euro dus niet terug kreeg .. Sindsdien nooit meer pre ordere (en uiteindelijk na lang zeike kreeg ik natuurlijk toch nog mijn 10 euro terug)
     
  14. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ps3 komt met een gta4 bundle die voor 426 euro over de toonbank gaat geloof ik
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    premium edition kost nui 269 toch? zou me nix verbazen als m$ met een gta pack van 299 komt,.. heb echt het idee dat ze heel agressief rond gta gaan marketen en daar een grote slag willen slaan met xclusieve content en goedkopere SKU's
     
  16. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze laatste trailer ziet er mooi uit zeg! Eigenlijk moet ik nou gewoon niks meer over GTA IV lezen, dan blijven er nog wat verassingen over;)
     
  17. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en ik ga niet teveel verwachten want dan zit je er straks achter en dan vind je het toch minder;)
     
  18. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Nah, bij games zoals Halo ofzo zou dat best kunnen.. maar bij GTA?
    GTA blijft gewoon een unieke game in zijn soort, en dat wordt nooit minder:thumbs:
     
  19. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet het niet, heb wel vaker met spellen gehad dat ik dacht dat het een superpel zou zijn, en heel wat anders..maar verwachtingen waren meestal te hoog en kon de spel het niet waarmaken..
    GTA is al bekend natuurlijk..je weet wat je ongeveer kan verwachten..ziet er allemaal super uit, maar blijf wel afwachten, weinig ingame beelden gezien, leuk hoor die tussendoorfilmpjes..maar wil het toch eerst echt spelen om te oordelen en ga het niet vantevoren de hemel in prijzen..maar ik heb er wel zin in..dat wel..en het zal vast een topper worden..maar overdrijven is ook een vak.
     
  20. qusSiaGod

    qusSiaGod Registered Wanker

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vandaag Bully gekocht en het lijkt echt veel op GTA echt grappig dus ben nog wel een tijdje zoet tot GTA IV

    nu even een vraagje is de story mode in co-op speelbaar ofniet??

    misschien is het al is gevraagd maar alvast bedankt! :b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina