[XOne] [Algemeen] Halo 3 [deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door ArtificialFaith, 14 okt 2008.

  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Vanavond rond half 9 dan maar?
     
  2. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Vind ik best.. Besef me wel dat ik nog ergens een orgineel halo 3 schijfje vandaan moet halen dan, maar dat komt wel goed :+ Heb alleen nog ODST campaign zelf... :9
     
  3. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Half 9 ga ik niet redden, maar als jullie daarna nog andere achievements gaan halen ben ik van de partij (vanaf kwart voor 10 ong).

    Ik heb nu bijna alle online achievements van Halo 3 gehaald \o/ . Gister extermination gehaald. Nu moet ik alleen nog een double kill from the grave op Orbital. Echt een kut achievement want je moet gewoon mazzel hebben. Ga nu altijd zoveel mogelijk grenades gooien als ik op dat level bij vijanden in de buurt ben. Had ik gister een tripple kill mee maar bleef ik zelf leven |:-
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb een vraag aan de mensen die de Halo Trilogy Soundtrack in huis hebben. Ik wil toch wel eens de Halo soundtracks gaan aanschaffen, en in de Trilogy lijkt me dat uitstekend. Máár, zit deze collectie in een DVD-doos? Dan kan ik hem niet tussen mijn CD-collectie plaatsen en ben ik dan ook niet geïnteresseerd.
     
  5. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie is er up voor het halen van de mythic achievements in social? Het liefst een groep van 8 dan kunnen we afspraken maken =) Ik moet ze bijna nog allemaal halen. :thumbs:
     
  6. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Heb deze hier nog nooit gepost, misschien kan ik hier nog wat mensen blij mee maken.

    [yt]ArQtYGeikFs[/yt]
     
  7. Forty

    Forty Guest

    /blij

    thanks voor post.
     
  8. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    http://www.amazon.com/Halo-Trilogy-Complete-Original-Soundtracks/dp/B001HEICW6 Hier zie je de boxart, lijkt idd op een dvd doosje..
    (Heb de trilogy zelf niet btw)
     
  9. Forty

    Forty Guest

    Wie kan me helpen met Legendary campaign?
     
  10. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Speelt hier iemand nog wel is Halo 3 online?
     
  11. JustBlaze

    JustBlaze Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik speel nog regelmatig H3 online, er zijn nog voldoende mensen online om alle playlists (zowel social als ranked) te vullen en vrij snel games te vinden. Inmiddels heb ik level 50's in alle playlists gehaald op een nieuw account, als je een keer wilt spelen laat maar iets weten.
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2011
  12. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ODST ook maar weer eens halen zodat je alle DLC hebt. Halo 3 multiplayer is gewoon oldskool, niet die shit met perks en andere dingen zoals in Reach... Ik heb het een lange tijd niet meer gespeeld (sinds 2009 ben ik gestopt), maar toch heb ik er weer veel zin in nu we weten dat Halo 4 en de remake van Halo: CE komen! :D
     
  13. Rutgerboy

    Rutgerboy Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Sinds gister weer begonnen met halo 3 voor 6,99 kon ik hem niet laten liggen hehe
    Wie speelt er nog wel is online?
     
  14. Ferry xxNL86xx

    Ferry xxNL86xx Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik:)

    Super leuk spel man.:p
     
  15. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice... Dit bericht van mij is van juni 2011 en onderhand heb ik nog steeds niet Halo 3: ODST gekocht. :+
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Boefje :+
     

Deel Deze Pagina