1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Cookie, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
  2. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Bungie kennende zal het geen MMO worden in de eigenlijke betekenis van de term, althans niet hetgeen wat velen ermee associëren. Ben erg benieuwd maar tegelijk ook skeptisch, een MMO op console? En owee owee als ik een maandelijks bedrag moet betalen om het te kunnnen spelen, dan begin ik er niet eens aan.

    Nieuwe RE? Van mij mogen ze precies hetzelfde doen als in RE4 en 5, haters gonna hate, graag wel de optie om zonder een AI te spelen aub, was meer aan last dan niet.
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2011
  3. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Maar dat is dan weer wel diefstal :+
    [​IMG]

    Verder heeft hij idd wel gelijk.
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.903
    Leuk Bevonden:
    3.282
    Bungie's MMO blijkt grap

    De presentatie die Bungie op de GDC had gegeven, waarbij één van de dia's verklapte dat ze bezig zouden zijn met een "Massively Multiplayer Action Game", bleek verkeerd begrepen te zijn. In Bungie.net's Weekly Update is met veel verwijziingen naar Charlie Sheen uiteindelijk toch onthuld dat spreker David Aldridge probeerde een grapje te maken.

    Aldridge zou tijdens de repetities overtuigd zijn van het feit dat iedereen de grap wel zou begrijpen. Volgens hem zat het 'm in de manier waarop de grap gebracht zou worden, maar dat bleek niet goed uit te pakken. Door te zeggen dat het volgende project niet "WoW in space" zou worden werd juist het tegenovergestelde bereikt.

    bron: http://www.bungie.net/news/content.aspx?type=topnews&cid=30859
     
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ha goeie. Grappenmakers daar bij Bungie.
     
  6. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Lol, mislukte grap :p
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wacht maar... Als ze het officieel gaan onthullen blijkt het toch een MMO te zijn. :+
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.903
    Leuk Bevonden:
    3.282
    Shadows of the DAMNED komt op 7 juni

    Shadows of the Damned zal wereldwijd op 7 juni gelanceerd worden. Dat vertelden Shinji Mikami en Goichi Suda gisteravond op de Game Developers Conference.

    Shadows of the Damned is volgens de ontwikkelaars geïnspireerd door de grindhouse-films Death Proof en Planet Terror van regisseurs Quentin Tarantino en Robert Rodriguez. In de horrorgame voor PlayStation 3 en Xbox 360 moet hoofdpersonage Garcia Hotspur afreizen naar de hel om zijn vriendin te redden uit de klauwen van demonen.

    In zijn gevechten kan Hotspur gebruikmaken van de demon Johnson. Johnson kan van gedaante wisselen en zichzelf in allerlei wapens veranderen zoals pistolen, geweren en fakkels. Licht en duisternis zijn erg belangrijk in de gameplay van Shadows of the Damned en voegen een aantal puzzelelementen toe.

    De game is het eerste project dat samen wordt gemaakt door Shinji Mikami en Goichi Suda. Mikami is vooral bekend als de bedenker van de Resident Evil-serie. Goichi Suda, ook bekend onder de bijnaam Suda 51, is onder andere verantwoordelijk voor de games Killer 7 en No More Heroes.

    bron : http://www.insidegamer.nl/playstati...810/Shadows-of-the-DAMNED-komt-op-7-juni.html
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :eek: Wist helemaal niet dat die 2 samen iets aan het doen waren. 1tje om om in de gaten te houden :)
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.478
    Leuk Bevonden:
    8.474
    Zo lang die kutmuziek maar niet in de game zit valt het wel mee, hoor. :+
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    screens zeggen niet alles toch, kan me niet voorstellen dat de maker van Killer 7 en de maker van Vanquish samen niet iets cools kunnen maken
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wie weet. Maar het zal waarschijnlijk niks voor mij zijn. Vanquish vond ik ook al kut. :+
    Killer 7 niet gespeeld.

    Het ziet er hoe dan ook generiek uit. Wekt totaal geen interesse bij me op.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.478
    Leuk Bevonden:
    8.474
    Maar dat komt gewoon omdat jij anti-Japanse games bent, xenofoob. :+
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat is waar. :+
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    holy crap :eek:

    [yt]ySWPxEYeNMg[/yt]
     
  17. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Damn :D Is dat Crysis 2, of al een vroege build van 3?
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nieuwe Kingdoms of Amalur screens. Had het topic eigenlijk al klaar, maar ik weet het nog niet met deze game. :+

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [SPOILER1]


    [​IMG]


    [​IMG]
    Platforms
    | Xbox 360 | PS3 | PC |
    ~
    Uitgever
    EA
    ~
    Developer
    Big Huge Games
    ~
    Genre
    RPG
    ~
    Release datum
    TBA 2011​

    [​IMG]


    Q: What is Kingdoms of Amalur: Reckoning?

    A: Reckoning is an epic, open world role-playing game that gives fans their first experience with Kingdoms of Amalur, a new universe imagined by R.A. Salvatore, brought to life by Todd McFarlane, and designed by Ken Rolston and his team at Big Huge Games.

    R.A. Salvatore is the creator of the immortal Drizzt Do’Urden and author of The New York Times best-selling Forgotten Realms series. Todd McFarlane is a Grammy and Emmy-award winning artist, writer and toy designer best known for creating the fantasy series Spawn. Ken Rolston served as the lead designer of The Elder Scrolls III: Morrowind and The Elder Scrolls IV: Oblivion before joining Big Huge Games development studio, the Baltimore, MD-based wholly-owned subsidiary of 38 Studios, based in Maynard, MA.


    Q: What can you tell me about the game?


    A: Set in the Kingdoms of Amalur universe, Reckoning will offer unrivaled RPG action combat, seamlessly integrating magical and melee attacks into an innovative and visceral experience. Reckoning includes hundreds of quests, characters, creatures, weapons and spells. More details about the game will be revealed over the coming weeks and months.



    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]



    [​IMG]

    [​IMG]

    >>>>>>>>>>>>>>


    [​IMG]

    [​IMG]



    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]



    [​IMG]



    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]

    RPG's... Awesome!

    Open World... Awesome!

    Lead designer van Morrowind/Oblivion... Awesome!

    Game... Vreselijk/Awesome!?

    We'll see. Het is iig vreselijk ambitieus.

    [​IMG]

    [/SPOILER1]

    Tsja... twijfeltitel. Ene keer denk ik OMG AWESOME!, andere keer overheerst er een groot 'meh...' gevoel.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zijn wel aansprekende namen en het ziet er ook wel grppig uit. Het doet me denken aan een cartoony Demon's souls
     
  20. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Open maar joh, als je wilt :p Sowieso wel een game die ik zeker ooit ga spelen, en ik denk niet dat ik de enige ben hier :)

    Zitten wel toffe screens bij:

    [​IMG]
    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina