1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 20 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    Jullie luie donders blijven je maar verschuilen in het Algemeen gedeelte. Tijd om de discussies over games naar het goede gedeelte te verschuiven. HET GAMES GEDEELTE!

    Nu met Gamescom werd dat al helemaal tijd.

    Dus even een snelle copy/paste van het andere nieuwtjes topic. Aangezien het doel van het topic precies hetzelfde is...

    [​IMG]

    Dit is wat het topic in leven houdt en waar het in de eerste plaats voor is aangemaakt. Heel veel games hebben een eigen topic op XBW waar je er lekker over kunt keuvelen. Maar soms (vaak) komt er een nieuwtje of gerucht langs wat nergens past. Of wat verloren zou gaan omdat het dan alleen door de fans van díe game zou worden gelezen.

    Nieuwe game aangekondigd, maar je bent er niet dusdanig in geïnteresseerd dat je er direct een eigen topic voor aanmaakt? Post het hier. Screenshots, trailers... whatever. Zo houd je mensen toch op de hoogte, en wie weet... Misschien raakt iemand wél dusdanig geïnteresseerd dat er een topic voor wordt aangemaakt.​

    [​IMG]

    Dit is geen saai, statisch topic. Het is niet de bedoeling dat hier alleen droge nieuwtjes/geruchten worden gepost en that's it. itt het Koopjes topic mag je hier wel reageren op berichten. Ergens niet mee eens? Ga de discussie aan!
    Wordt er iets geteased? Speculeer er op los!
    Wil je iets kwijt over de huidige staat van de gamesindustrie? Lucht je hart!

    Niets is te gek!​

    [​IMG]

    Het ondergeschoven kindje van dit topic. Toen ik het eerste deel aanmaakte was ik er niet zeker van of het zou aanslaan, dus voegde ik een extra mogelijkheid toe om het topic in leven te houden. Er is tot op heden niet/nauwelijks van gebruik gemaakt, maar dat maakt niks uit. De mogelijkheid bestaat nog steeds.

    Dus. Zoals eerder gezegd bestaat er op XBW voor wel bijna iedere grote(re) game een eigen topic. Bijna iedere game, niet allemaal dus.
    Mocht je een keer een vraag hebben over een game waar je geen topic van kunt vinden, probeer het hier eens! Misschien helpen we je, misschien verwijzen we je door naar het juiste topic, maar je hebt het tenminste gevraagd! Nu hoef je je nooit meer af te vragen 'wat als ik het nu gevraagd had'.

    Geen slapeloze nachten meer!​


    [​IMG]
    En meer? Ja, meer. Er is altijd meer. Je kunt hier ook dingen posten die niet echt in alle voorgaande categoriën thuishoren. Dit kan van alles zijn.
    Is er een evenement zoals de VGA's, TGS waar geen eigen topic voor is?
    Doe je aan cosplay en wil je je foto ergens showen?
    Wil je tapdansen op de muziek van Halo?

    Verzin maar wat. Het kan hier.

    Maar remember, voordat je post:
    [​IMG]

    [​IMG]

    Wat links die misschien nuttig voor je zijn. Misschien. Waarschijnlijk ben je al lang gestopt met lezen en zie je deze tekst niet meer. (╯°□°)╯

    Aan de mensen die wel zijn blijven rondhangen! Hoi, leuk je te zien! Hier zijn ze:

    Als eerste nieuws sites om je nieuws op te halen als je wilt bijdragen aan dit topic ipv alleen te lezen:
    En eventueel deze:


    Vorige delen:

    • LATERRRRR ‎


    Laatste nieuwtjes uit het vorige deel

    • ER IS NOG GEEN VORIG DEEL, NOOOOHHH
     
  2. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    In Europe this Holiday: All pre-orders of #XboxOne will include a copy of FIFA 14 (while stock lasts) #Xboxgamescom http://say.ly/bUG6xzC

    [​IMG]


    First, omdat frontpage artikel het niet doet :+
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    PS4 met Fifa is nog steeds goedkoper, en in de meeste landen komt ie niet eens dit jaar uit. MAAR wel een goede bundel. Ik denk dat ik toch zou gaan twijfelen als ie dus niet in 2014 uitkwam.

    Fable Legends
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Fable Legends Overview

    Fable Legends unites the classic gameplay that players have come to love from the series with all of the next-generation capabilities of Xbox One. For the first time, grab your friends and go on adventures - up to four Heroes can cooperatively discover the quests and stories of Albion. Or, play the villain where you can mastermind the game in real time. “Fable Legends” takes advantage of the graphical processing power of Xbox One, and when coupled with Unreal Engine 4, delivers a rich and beautiful world.

    Features

    Rediscover The Magic of Fable - Return to Albion, a picturesque land full of thrilling stories, exciting combat, and high adventure. It’s no surprise that millions of players have visited and adored the welcoming countryside of this once upon a time storyland. “Fable Legends” brings you to a place where history, myth, and folklore are practically the same thing. Of course you’ll also find monsters, villains, and even the occasional disaster, but you shouldn’t take it too seriously. Albion is a unique fantasy land where epic, tragic, and comedic stories all combine for a one of a kind experience.

    New Ways to Play the Hero - In “Fable Legends”, you’re never completely alone. You can play the game single player, with a party of three heroic AI companions that follow your lead through stories and adventures. Or you can play cooperatively with up to three friends and discover the game’s quests and content together. Play whatever style you want, when you want. After all, you’re the Hero. And just what kind of Hero you choose to play is up to you. “Fable Legends” takes you back to a time when Albion is teeming with Heroes, so there’s bound to be one for you. Fearless warriors. Cunning tricksters. Masters of Will. Paragons of virtue. Heartless mercenaries. Intoxicated brawlers. Chicken chasers. They’re all here, and many more besides. You’ll be able to customize your abilities, alter your appearance, and advance your Hero by earning experience and finding new armour, weapons, and treasures.

    Or Is Evil Your Thing? - Fable has always presented opportunities for mischief and villainy, and in “Fable Legends” we’re going to offer a way to play the bad guy as never before. The Villain player takes control of the many creatures, minions, traps, and environmental hazards that Heroes must overcome. Villain play combines elements of strategic decision making and tactical control. When those pitiful Heroes enter an area, you’ll choose which minions are sent into battle and where to place these creatures to maximize their effectiveness. Once the fight begins, you issue the orders for your creatures to execute: telling them where to go, which Hero to attack, and what abilities to use to ensure your evil plans come to fruition.

    Expand Your Controls through SmartGlass - As a Hero, you can use SmartGlass on your tablet or smartphone to track your game progress, get more information on Heroes, quests, and other content. As a Villain, you’ll be able to use a SmartGlass-enabled device to play as the Villain when you’re in the same room with your Xbox One. In this way, you can play right next to a Hero player in couch co-op.


    Ik moet bij die titel de hele tijd aan die XBLA game denken. :+
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Fable Legends klinkt anders erg tof :eek:
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Fable en Forza zijn voor mij de redenen dat ik nog steeds een Xbox gamer ben! :)
    En geen woord over KINECT! _O_
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Oei Fable wordt een must buy :)
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben erg benieuwd naar gameplay, zeker met smartglass :cool:
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Vergeet Halo niet!
    Nou ja, al is dat gevoel wat tanende na Halo 4.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Maar in welke tijd speelt die nieuwe Fable zich af?
     
  10. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    400 jaar voor de eerste geloof ik
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Mooi! Het magische was er wat af in deel 3 door de nieuwe technologieën, het klinkt alweer leuk :)
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Microsoft blijft bezig met dealtjes zeg :p
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Met al die timed exclusives is het nu belangrijk om te vragen 'hoe lang?', want als het maar en maand of 3/4 is hebben wij er door die vertraging niks meer aan. :+ (niet dat je er ooit echt wat aan hebt, maar goed. Het is niet meer dan fanboy voer :p)


    En hoeveel iedereen ook op Kinect zit te haten, dit lijkt me toch weer heel erg leuk:
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja alhoewel DLC of andere content bij games als FIFA en COD wel echt heel goed zijn voor sales hoor. Als jij 3 maanden moet wachten op een expansion terwijl je die op de andere console al vrolijk kan spelen is dat gewoon vrij klote bij een game die elk jaar weer een nieuw deel uitbrengt :)
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Klopt. Exclusives, welke vorm dan ook, zuigen. :+ Ik zit met smart te wachten totdat er nog maar 1 console over is. Geen keuzes meer, iedereen dezelfde games, geen fanboy wars meer. Iedereen blij! :cool:

    Ik baal bv van die Ultimate Team exclusive. :mad: UT boeit me in principe niks, maar juist dat Legends gedeelte wel.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die dan denkt laat ik er maar 1500 euro voor vragen. Want ja ben toch de enige console. :+
     
  17. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Als er 1 console overblijft zou dat slecht zijn voor de game industrie
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar niet voor mij. :+ Microsoft, Nintendo en Sony gewoon samen games maken voor 1 console. Heerlijk. :cool:
    Dat zegt iedereen altijd, maar ik denk niet dat dat gebeurd. Alleen al met de Xbone hebben we laten zien dat als we maar genoeg lawaai maken we dingen kunnen veranderen. Geen twijfel over mogelijk dat dat ook mogelijk zou zijn met zo een idioot hoge prijs.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Natuurlijk een beetje overdreven maar 1 console op de markt vind ik eigenlijk niet echt fijn.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarom niet?
    Ik weet wel dat het nooit zal gebeuren hoor, maar toch. Ik wil het. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina