Alles over Rareware's nieuwe 'Viva Piñata'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 15 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vision 360

    vision 360 Unregistered User

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens, in dat filmpje kon je zien dat je die pinata's weldegelijk kapot kunt slaan; er wordt in dat filmpje namelijk zo'n pinata kapotgeslagen!
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    wel lache filmpje op de FP, maakt me eigenlijk heel stiekempjes toch benieuwd :9
     
  3. Tha Ladykillah

    Tha Ladykillah Tha Nudies!

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze koop ik onder het mom van "Deze ga ik kopen voor mijn vriendin" Maar stiekem koop ik hem ook een beetje voor mezelf:p lijkt me heel leuk, vernieuwend en grappige game... Word denk ik wel wat.
     
  4. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Animal crossing leek me altijd zo cool! Deze 360 game ga ik vrijwel zeker halen! :D
     
  5. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Wie noem jij hier een kind! :p Het lijkt me wel een leuke game namelijk. Tuurlijk, het ziet er nogal kleurrijk uit en voor kinderen bestemd, maar ik denk toch dat ik hier veel lol aan zou/ga hebben. Heb je dat filmpje gezien! Heerlijk flauwe cliché humor. _O_
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2006
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
    -------------------------------
    Origineel gepost door Zifnap:
    "Haha.. ik vind het wel jammer dat er voornamelijk negatief gereageerd wordt. Het gaat er hier toch niet om of het iets voor jou is of niet? Ik denk gewoon dat dit geweldig is voor de kids (die beesten!) en dat heel veel volwassenen er ook mee kunnen lachen."
    -------------------------------

    Doelde dus ook op mezelf. :p
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2006
  7. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Had ik wel gezien hoor. Het kwam een beetje gematigd over, alsof het helemaal voor kinderen is en de volwassenen ook wel een klein beetje plezier kunnen hebben aan die game. Het was ook niet helemaal een serieuze post van mij trouwens. Waar praten we eigenlijk ook over? Het is een mening die wij nu toevallig delen. Het spel wordt imo gewoon erg cool. :) Ik kijk er nu al naar uit!
     
  8. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat dit wel een spel wordt voor in mijn collectie.. Kan me kleine meid ook alvast een beetje spelen op de 360 :)
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
    Als ik kinderen zou hebben zou ik hem ook waarschijnlijk halen. Al moet de besturing ook fatsoenlijk zijn en het spel moet natuulijk inhoudelijk ook leuk voor kinderen zijn (met alleen maar mooie plaatjes kom je er niet). Als dat allemaal in het Nederlands gespresenteerd wordt, ben ik verkocht.
     
  10. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ik moet mijn mening even bijstellen: ik zal deze game echt in de gaten houden....:cool: *)
     
  11. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is eigenlijk best wel bruut. Dat de grafische kwaliteit van de 360 gelijk is aan de kwaliteit van recente computer animatie series:D
     
  12. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb net het filmpje bekeken en ik ben overtuigd...
    Ze hebben hier echt een enorme hit mee in hun handen als ze het aanpakken, en over het algemeen kan je dat wel aan MS over laten..

    Voor kleine kinderen geweldig vanwege de kleurtjes, voor middel kinderen leuk vanwege het spelelement en voor volwassenen leuk vanwege de Ice Age humor (daar moest ik een beetje aan denken)..
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Een heel erg origineel en bijzonder spel. Doet me inderdaad heel erg denken aan Animal Crossing, en dat is echt een geweldig spel.
    Ik hou deze titel dan ook zeker in de gaten.

    Dit spel zou weleens heel groot en heel bijzonder kunnen worden.
     
  14. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    beetje van nintendo beetje van pc heeeel klein beetje van ps2
    en dat toevoegen in de marketing van xbox360..

    nou dat gaat wel goed komen..
     
  15. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Al iets bekend over een release date?
     
  16. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Met de feestdagen moet het spel komen....
     
  17. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ze hebben 50 miljoen dollar in deze game (tekenfilm, etc) gepompt
     
  18. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    K ga deze dus echt kopen tenminste eens een spel zonder bloed!
    Kan ik savonds tenminste eens slapen zonder nachtmerries.
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Deze game lijkt me best saai na een paar uurtjes :mad: . Het lijkt wel of Rare het nog steeds niet door heeft dat ze nu spellen maken voor de xbox in plaats van de Nintendo.
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Deze game had me op E3 qua graphics best impressed! Ik was wel aangenaam verast door de gameplay,... ook. Maar ik blijf een kritisch kijk hebben op Rare na de laatste "zoveel" games. Ze moeten hen terug bewijzen voor mij. Hopelijk met deze game...:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina