Alles over Rareware's nieuwe 'Viva Piñata'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 15 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik deze game zie, het zal msh dwass klinken zie ik altijd pikmin ik kweet niet hoe het komt
    dit zpel heeft me het gevoel van pikim en at dus zeer goed is
    voor mij is rare weer goed bezig met pf0 en kameo hebben ze zeer goede games afgeleverd en ze lijken het met deze game ook te doen hoeplijk word he hype niet te groot
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Juist goed dat nu ook dit soort spellen op de 360 komen, dat maakt de 360 meer een family console. Mij lijkt dit spel trouwens ook helemaal geweldig, maar ik hou dan ook van kleurtjes :+
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Juist niet. Ik denk dat je met dit spel juist lang bezig kan bent, zoals Animal Crossing. Een spel als Vina Pinata is juist verfrissend in de line-up van de Xbox 360. Op de 360 komen al genoeg shooters en sportgames, dus dit spel kan zeker geen kwaad :)
     
  4. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    True True :D
     
  6. MarijnB

    MarijnB Special User

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze Game likt me echt geen ene moer aan, geef mij maar een game waar je op je puntje van je stoel moet zitten om het te spelen.
     
  7. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    och dit is een game om van te genieten. Zondagavond met je begaaide kl***en liggen kijken naar al die lekkere kleurtjes en simpele humor :p
     
  8. cydroid

    cydroid -=AaD=-

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het spel er heel verfrissend uitzien :) ik denk ook leuk voor mn kleinen ichtje om beetje mee te spelen enzo en ik vind sim spellen als zootycoon ook leuk dus dit word vast leuk :)
     
  9. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    en er moet natuurlijk ook eens aan de jongere gamers gedacht worden ook hé. Viva pinata voor de kindjes (onder ons :D) en Spore voor de 'volwassenen' *kuch kuch*

    De jongere gamers die blijven nog met gemak 20j spelen. Sommige 20+ers die hebben tegen hun veertigste andere prioriteiten... ;) Think business.
     
  10. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha meesterlijk.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 jun 2006
  11. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    co sign
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Eigenlijk had ik niet een pretpark game verwacht met pinata`s.
    Maar ik moet eerst maar eens zien hoe en wat blijft het me boeie etc.

    Ziet er voor de rest natuurlijk goed uit, ene die strip is wel meesterlijk ;).
     
  13. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een volwassen vent, maar toch heb ik wel een zwak voor de lieve beestjes in Viva Pinata en ik ga deze titel ook zeker weten aanschaffen.

    Bovendien heb ik gezien dat je de vijandige pinatas kan *whacken* (tot op zekere hoogte) dus ja... Ach, ik mag dit soort spellen wel! En voor de kleintjes en de minder aggressievelingen is het een welkomen toevoeging op het assortiment van games.
     
  14. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    'Viva Piñata' is zeker niet voor iedereen weggelegd. Ikzelf was bij de eerste screenshots en info al verkocht, dit is helemaal mijn soort spel. Het valt idd een beetje uit de toon als je het vergelijkt met de gemiddelde xbox of 360 spel, maar dat is juist goed. Nou zal het dan niet jouw soort spel misschien zijn, dat kan en daar is ook verder niets mis mee. Zelf ben ik b.v. totaal niet gecharmeerd van voetbalspellen.
    Maar als ik je opmerking zo leest verwacht je dat Rare zich aan zou moeten passen aan het imago wat de 360 heeft. Dat is juist wat ze net niet moeten doen. Rare (en dit geldt voor elke ontwikkelaar) moet gewoon zijn spellen maken zoals ze altijd hebben gedaan en willen maken, als ze zouden doen wat "hoort" op de 360 (of welke console dan ook) dan krijg je uiteindelijk alleen maar spellen op een bepaalde console die kloontjes zijn van elkaar. En dat is iets wat imo al teveel gebeurt.
     
  15. cydroid

    cydroid -=AaD=-

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    hier sluit ik mij helemaal aan. en trouwens wie zegt dat dit ook niet beetje de stijl voor xbox kan worden xbox is toch voor iedereen en niet alleen voor de sport en schiet spellen..
     
  16. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik volg Nemesis hierin ook. het wordt tijd dat ze meer variatie in de consolegames steken. Ik hou van adventure en RPG maar dat hoeft voor mij geen hack&slash te zijn absoluut niet. Sportgames zal je me zelden zien spelen. En al die voetbalclonen ben ik meer dan spuugzat gezien.
    En qua grafix zal dit spel absoluut niet moeten onderdoen peins ik.
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Van Rare en eigen ding moet wel het geeft de xbox 360 een nieuwe imo en das juist goed als je na gaat dat het imo is van bloed hakke etc games.

    Deze game lijkt mij ook wel boeiend (maar voor hoelang??) maar lijkt misschien wat kiddy maar doet dat elke rare game niet??
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2006
  18. Spunker

    Spunker Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel gaaf, dit word een van de redenen om de x360 te halen...

    Ik hou persoonlijk wel van die vrolijk gekleurde spelletjes.
    En de Wii komt al bij me vriendinnetje, vandaar ik geen Wii neem ;) (Mochten mensen hier naar vragen :)
     
  19. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb eerder vragen over de post boven je. Damn, ik kan er helemáál geen wijs uit. Sorry.

    Wat is bijvoorbeeld de betekenis van imo afgezien van "in my opinion/in mijn ogen"?
     
  20. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij bedoelt hij met 'imo' het woord 'image' of 'imago' en niet een variant op 'in my opinion' (imo) of 'in my humble opinion' (imho).

    Maar goed, ik ben ook wel fan van die felle kleurtjes. 't Lijkt me gewoon een hele gezellige vrolijke game op te spelen. En zeg nou zelf, echt vrolijke games zijn vrij schaars!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina