Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkwing, 13 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Het is mischien 2e hands maar cker geen rommel :)
     
  2. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Just kidding.. en het is ook niet allemaal 2de hands. Alleen de Denon en mijn Dali 606jes.

    Wil er nog wel een eindversterkertje bij kopen om er nog 7.1 van te maken. Ik heb nog een paar Dali R1000's liggen, die ik als surround backs wil gaan gebruiken. Maar eerst eens een nieuw huis en daarna maar eens zien of ik het allemaal kwijt kan.
     
  3. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    ik heb ooit 5 minuten gratis shoppen gewonnen bij de raf in amsterdam........stond toen wel met me bus voor de deur 8)
     
  4. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik zo'n gd580 op een eventueel toekomstige versterker aansluit zullen de boxjes het wel begeven of niet. Is puur voor console of dvd speler toch?
     
  5. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Gut... en toen niet eens een Mark Levinson setje meegenomen? ;)
     
  6. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    kijk hier mee uit.
    deze speakers zijn puur ontwikkeld voor het gebruik met een multi media setje.
    de weerstand van deze speakers zal ongetwijfeld iets van 4 ohm zijn,wat weer inhoud dat als jij deze op een stevige versterker aansluit het vermogen voor deze speakers tot ver boven hun "kunnen" oploopt.

    kortom.....de boel zou gewoon kapot kunnen gaan.
    altertnatief is een passend setje speakers erbij kopen.....wat ook meteen 10 keer beter klinkt.

    succes ermee :)
     
  7. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
  8. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
  9. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
  10. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag allen,

    ik ben in het bezit van een philips lx8000sa.
    Handleiding: http://www.p4c.philips.com/files/l/lx8000sa/lx8000sa_dfu_eng.pdf

    Deze heeft jammer genoeg geen optische ingang. Nu heb ik geprobeerd om met een convertor van optisch naar coaxiaal toch een verbinding te maken tussen mijn xbox en lx8000sa.

    Als ik mijn set op de digitale ingang zet geeft deze aan "no valid signal". Wat kan hier de oorzaak van zijn? Wat moet ik doen om het wel werkend te krijgen?
     
  11. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan een onofficiƫle scart kopen met een Coaxial OUT, Coaxkabeltje ertussen, in je Coaxial IN pluggen en klaar is kees.
     
  12. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk ook dat dit de slimste manier is.. zal je minder energie kosten dan als je met convertors gaat rommelen enzo..

    Kben nog ff bezig met zoeken op inet of ik een voorbeeld voor je kan vinden.. nothing so far...

    edit:

    I knew it was here somewhere!! KLIK
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2004
  13. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je antwoord.
    Waarom krijg ik nu de melding "no valid signal"? Wellicht gebeurt dit met de kabel die je noemt ook.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2004
  14. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk niet omdat je dan niet met een converter hoeft te werken, en als het niet werkt breng je die kabel toch gewoon weer terug
     
  15. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Goed dat je ff je vraagstelling had aangepast Animal NL , snapte je al niet helemaal.. Als je die scart kabel met coax uit gebruikt lijkt me de kans gering dat je weer deze foutmelding krijgt, aangezien je dan met de coax in werkt, niet met de optical in... Dan is alles 100% coax op coax if u know what i mean ;)..
     
  16. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gaat het proberen. Jullie horen nog *)
     
  17. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok, veel succes:)
     
  18. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Nieuwe vraagstelling:

    Het is niet echt xbox gerelateerd, maar aangezien hier alle audio mensen zitten voel ik me genoodzaakt het hier te plaatsen ;) O-)

    Voor mijn iPod (oude versie, 10 gig) gebruik ik nu Sennheiser MX400'jes, ze werken prima, maar ik wil graag nog een stapje omhoog.

    Eisen qua vormgeving:
    • Ik wil graag iets waar ik helemaal niet om de 10 minuten aan hoef te pulken om ze goed te 'schuiven' omdat ze ff niet lekker zitten. Ik had dit eerst met mijn originele iPod oordopjes ontzettend erg, maar met de sennheiser toch nog ook een heel klein beetje.
    • Wat ik vervolgens evenbelangrijk vind, is dat ik ook 1 oor open kan laten(verkeer enzo..)
    Mijzelf lijkt een clip-on model dus het beste.

    Eisen qua geluid:
    • Minstens gelijkwaardig aan sennheiser mx400, dus een sterke bas(hardstyle hardcore techno niveau..) en heldere mid en hoog..

    Eisen qua prijs:
    • Onder de ?100.000 :p

    Mijn eigen voorstel:
    Sony MDR-Q55SL
    Bron 1

    Bron 2

    Bron 3
     
  19. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
  20. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina