1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Daantjuhh14, 16 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dus zit het er niet op. Jailbraken is namelijk "illegaal".
     
  2. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de startpost zwaar onduidelijk, vooral de specs van de iPhone, kan wel beetje mooi uitgeleind worden toch?
     
  3. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Vriend van me heeft hem.
    Mooi ding alleen de camera sux.
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Topic is een beetje onduidelijk. Er is al een Apple/Mac topic en een Apple iPod topic. Dus dit is gewoon overbodig.
     
  5. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    In Nederland is jailbreaken en unlocken als het goed is niet illegaal.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    nee hoor, dat hangt van je versie af (1.1.1 en 1.1.2 is niks illegaals aan).. zolang je geen copyrighted spul installeerd is er niks illegaals aan.

    er zijn een paar jalibreak methodes (met name een vroege versie van 1.1.3 ) die copyrighted files van apple gebruiken maar de methode van unlocken is volkomen legaal. Ik mag met mn iphone doen wat ik wil zolang ik geen copyrights schend
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2008
  7. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    startpost aangepast_O_
     
  8. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    zucht, gaat mij er om dat iemand niet op iemand anders zijn typefouten moet letten, vind ik zo mierenneukerig gedrag. Als je dan vervolgens zelf maart met een hoofdletter begint wat nergens op slaat kun je verwachten dat je daar op teruggepakt wordt.
    Sommigen houden er geen rekening mee dat er bijv. ook mensen zijn met dyslexie en het niet kunnen helpen.
    En DUUUHHH tuurlijk snap ik het ook van dat 4-500 euro..|:-_0/
    kortom, respect voor een ander is wel op zijn plaats...je kunt het ook normaal zeggen.
     
  9. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan wens ik je veel succes mocht je iPhone kapot gaan ;). 1, in Nederland heb je geen garantie. Mocht je naar de VS teruggaan en het blijkt dat je telefoon niet geactiveerd is, dan word je iPhone ook niet gerepareerd.

    Maar goed, ik heb de iPhone sinds begin december en tot nu toe zwaar tevreden ermee. Heb nog nooit zolang het wow-gevoel had bij een telefoon.
    En dat de camera suckt ben ik het toch niet helemaal mee eens. Het is geen digitale camera, maar voor een paar simpele shots is het ideaal.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik heb er redelijk vertrouwen in dat mocht er softwarematig iets aan dat ding gaan mankeren ik dat wel weer recht kan brijen , zo ingewikkeld is he tnu ook allemaal niet. En mocht er hardwarematig iets aan gaan mankeren heb ik gewoon pech :p (of beter gezegd heeft mn baas pech want dan wil ik een nieuw :D )
     
  11. JoMo0

    JoMo0 Unregistered User

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Garantie heb je inderdaad niet of nauwelijks. Maar goed dat is ook niet nodig want softwarematig is het haast onmogelijk om hem te bricken. En over hardwarematige problemen heb ik nog nooit iets gelezen.
     
  12. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4

    In nederland heb je geen garantie nee, want de iPhone is hier niet eens te koop. Je zult hem wel MOETEN jailbreaken en unlocken om er in NL mee te bellen. Of je moet een AT&T abonnementje nemen en hier mee bellen, maar dat lijkt me geen logische keuze of je moet te veel geld hebben ;).

    En jailbreaken verandert niets aan de garantie, gewoon een restore doen en je hebt je iPhone of Touch weer in zijn originele staat. Daar komt Apple echt niet achter. Alleen het unlocken maakt een verandering op je tel die niet ongedaan te maken is.

    Maar zoals je al zegt Apple biedt alleen garantie icm een geactiveerd AT&T, Orange, T-Mob of O2 abonnement.
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2008
  13. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    JoMo0, zeg dat maar tegen mijn baas met een niet meer reagerend onderste gedeelte van het touchscreen. Is toch lastig ;).

    AapVader, dat je hem kunt restoren is natuurlijk mooi, maar zonder activatie heb je wel een probleem (zoals je zelf ook al aangeeft).

    Maar ik ben wel benieuwd wanneer er nou wat bekend wordt voor Nederland. Het moet zo eerdaags wel, anders volgt Apple wel een hele aparte strategie.

    Waar ik benieuwd naar ben is een eventuele iPhone 2.0 (qua hardware). Met de komst van de nieuwe software in juni lijkt het mij dat of de iPhone voorlopig geen hardwareupgrade krijgt, of dat dit gebeurt voor juni, maar dat Apple veel nieuwe features ook op de iPhone 1.0 brengt (wat ze de laatste tijd eigenlijk niet doen, coverflow kun je niet legaal op je iPod video krijgen bijvoorbeeld). Afwachten dus ;)
     
  14. JoMo0

    JoMo0 Unregistered User

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet hem ook niet laten vallen. :+
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :p mijn collega liet m vrijdag uit t doosje vallen toen we uit de auto stapten, geen krasje te zien.

    is maar goed ook anders voel je je wel lullig, net 2 uurtes een iphone en dan al vernaggeld en geen garantie
     
  16. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja dat over dat jailbreaken was eigenlijk meer van toepassing op de Touch. Als je die jailbreaked, dan ziet niemand dat achteraf. Dus een Touch jailbreaken is helemaal niet erg en vergooi je je garantie niet.

    Want met de iPhone heb je helemaal geen garantie zonder geactiveerd abonnement. Maar eigenlijk is dat ook wel logisch want Apple loopt 300 tot 400 dollar mis op elke niet geactiveerde iPhone. En tot nu toe zijn er 1,2 miljoen ongeactiveerde iPhones in omloop. Dus daar loopt Apple flink wat geld mist, dus ze snijden zichzelf in de vingers door degelijke (kwaliteit) apparatuur te maken :+.
     
  17. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Sorry voor dubbel post, had hier overheen gelezen.

    Laat je baas een op www.iphoneclub.nl rondkijken, ik heb dit probleem vaker gelezen en volgens mij was dat wel op te lossen.
     
  18. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ben heel benieuwd wanneer hij in NL uit komt... abbo loopt bijna af en zown iphone lijkt me wel een erg fijn toestel..
     
  19. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al sinds oktober de iPhone en het is de beste mobiel die ik ooit in mijn handen gehad heb(en dat zijn er veel, want ik hou me er mee bezig), hele bestuurssysteem klopt gewoon en alles werkt lekker. Camera is erg goed voor een 2.0megapixel.

    Enige nadeel vind ik dat de iPhone geen 3G functionaliteit heeft en dat mis ik erg. GPRS vind ik het niet waard om geld aan uit te geven. Dit is misschien ook wel de reden dat hij nog niet in Nederland is, want Edge is allang dood in Nederland en GPRS is niet ideaal, terwijl Apples concurrentie wel gebruik maakt van het 3G netwerk. Als de 3G iPhone komt koop ik die zekerweten!

    Maar iPhone is gewoon beste wat te krijgen is tenzij je echt een PDA wilt, want windows heeft minder barrieres dan Mac OS..
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2008
  20. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit verdomme al maanden op dat ding te wachten...
    Mijn telefoon wordt met de dag gaarder... En laatst zeiden ze bij m'n Vodaphone Winkel dat hij wsl in maart zou komen, maar ik denk ook van niet...

    Vanwaar toch die delay?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina