1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    [​IMG]

    [​IMG]
    Platforms
    Xbox 360, PS3, PC
    ~
    Uitgever
    Ubisoft Entertainment
    ~
    Developer
    Ubisoft Entertainment
    ~
    Genre
    Free-roam actiespel
    ~
    Release datum
    20 november 2009

    [gb]Informatie:[/gb]
    ^top

    [gb]Screenshots:[/gb]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [gb]Artworks[/gb]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    ^top

    [gb]Trailers:[/gb]





    ^top

    [gb]Achievements:[/gb]

    [​IMG]

    ^top

    [gb]Boxart:[/gb]

    [​IMG]

    ^top

    [gb]Officiële website:[/gb]
    http://assassinscreed.uk.ubi.com/

    ^top

    [gb]Opmerkingen:[/gb]
    We zitten ver voor de release al aan een deeltje 2 van het vervolg op een absolute topper.
    Ik zou bijna zeggen dat ik niet de enige ben die hier naar uitkijkt? :eek:

    Als toetje nog een gameplay filmpje van de E3.
    Normaal plaats ik geen gameplay filmpjes in de startpost, maar voor AC maak ik een uitzondering



    De footage zonder gepraat:
    [yt]9FlT6KalrmE[/yt]

    ^top

     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2009
  2. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Deel1 is best vet, alleen veel hetzelfde, hopen dat deel 2 beter wordt, maar heb daar alleen geen geld voor, aangezien ik al 3 games ga kopen en er geen 4e bijkan.:mad:
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, DJ Hero is er 1 van. En volgens mij zag ik ergens dat je Alpha Protocol en Operation Flashlight ook gaat kopen.

    Kom op zeg... AP verkiezen boven AC II? :+ Ben je wel helemaal goed bij je hoofd?
     
  4. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    ja, die 3 games ja:) en ik ben goed in mijn hoofd, misschien als de game in de budget bakken ligt dan koop ik hem.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, je moet het natuurlijk zelf weten maar is het kopen van AP wel zo slim als je maar genoeg geld hebt voor 3 games? Vooral omdat de previews er over het algemeen niet zo positief over zijn.
    Dat is bij AC wel anders.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik zou me ook afvragen of je wel €100? wilt uitgeven aan een plastic turntable controller als je voor dat geld 3 spellen kan kopen :)

    btw Dulle ,. Operation Flashlight ? :D is dat grappig bedoeld of heb je teveel Alan Wake trailers zitten kijken?
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2009
  7. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Die 3 games lijken mij heb besten, en die koop ik dus, en ik wil ook nog tijd hebben met vrienden enz.
    En begin volgend jaar komen ook vette games uit, en anders heb ik geld gebrek.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Viel me trouwens op dat Altaïr eigenlijk gewoon precies hetzelfde is als Desmond. Dus gezicht, stem enzovoorts. Ezio zal tenminste een bad ass gozer worden. :cool: Lekker op de release spelen en daarna met mijn Ezio figure slapen! 8)
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zou me niks verbazen als Ezio er ook net zo uitziet als Desmond, hij zit tenslotte nog een stukje dichterbij in de stamboom dan Altair
     
  10. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Zit er weer in dat je in memories gaat spelen of is dit puur in die tijd?
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    Assassin's Creed II: Fun and Games
    A brand new gameplay style is revealed using 'toys'.


    Australia, August 27, 2009 - As part of Ubisoft's Cologne GamesCom showcase this year, the Montreal-based development team behind Assassin's Creed II finally laid a few of their cards on the table – addressing the first game's issues of lack of diversity and more. A new location was also revealed – the iconic city of Florence, Italy – home of the famous Santa Maria Novella church, which holds dark secrets within its cavernous catacombs.

    As the demo begins, we join Ezio – the lead character and veiled assassin for this story – as he undertakes the third mission in this particular quest line, 'Caveat Emptor'. To succeed, Ezio must kill three rich targets without being seen. As you can see, with new conditions now surrounding the way targets must be executed, a new dimension is added to standard assassination missions – but the changes don't stop there. The 'Conditional Success' scenario is nothing new to gaming, but it adds a further degree of risk to the role of playing an assassin.


    Ezio's 'Toys'

    'Toys' – the term Ubi Montreal has coined for the gadgets and environmental 'modifiers' that Ezio can use – play a big part in adding variety to the experience. Of these, only a few have been revealed so far, but their implications and usefulness are already clear.

    [​IMG]
    One of da Vinci's 'Toys' that Ezio gets to take advantage of.


    Coins


    Who would've thought that underlining human greed and using it as a gameplay mechanic would make for such handy tool? Underpinning this 'toy' is Ezio's ability to toss a handful of coins into a bustling crowd and then watch the chaos as villagers scatter and bounce around to collect them. It's brilliant – makes for the perfect kind of disruptive, non-violent defence.

    Poison


    From early in the game, Ezio can obtain poison for his wrist blades. With a little bit of timing, this poison not only eventually kills its target, but actually drives them insane for a good minute or so. During this time, the poisoned target babbles with madness, thrashing about and lashing out at people aggressively. If you poison an armed guard, the result can be a bloody rampage.

    [​IMG]
    Ezio lays down the law with his two buddies, knifey and pokey.

    Smoke Bombs


    As you may have seen in previous videos and previews, Ezio's smoke bombs unleash a thick cloud of soot into the area around him, lingering in the air for just long enough for a swift-footed escape. Used while being pursued, it stops guards in their tracks. Used just after an assassination, it becomes even more valuable.

    Fun and Games

    Combining all of these elements is where the beauty of Assassin's Creed II's vision becomes apparent. See, there's a lovely overlap of these Toys and their effects within the world, and this overlap highlights the beauty of logical AI and sandboxy gameplay – flexibility.

    Ezio now has a third-person version of his 'eagle vision', essentially allowing him to quickly pinpoint colour-coded targets and assailants in the environment with ease. This small adjustment has bigger implications to the way you can approach a mission. By easily differentiating guards and bystanders from your target, you pave the way for using Toys to mix things up and create some incredible distractions.


    [​IMG]
    Finding your target while on the prowl is made much easier with the improved Eagle Vision.

    Taking an example that uses all of the items above, Ezio can silently walk up behind a guard, poison him and walk away. Then from a distance, while the crowd gathers to watch the uncontrollable rantings and flailing of a madman, he can toss a handful of coins at the poisoned target. This causes the people to come rushing in and start scooping up the coins. From there, the poisoned guard will start attacking the peasants mercilessly with whatever weapon he has it his disposal. It's a total massacre – and a perfect distraction. From here, Ezio can either use the time he's bought to sneak past or simply smoke bomb his way out of sight and away from the threat of guards in the area – guards who clearly already have their hands full.

    As you can see, the toys complement each other, overlapping their uses to create a streamlined and logical way to plan your ultimate assassination and escape.

    Ezio and the Prince

    Taking more than a few cues from Ubisoft's other major action-platformer franchise, Prince of Persia, Assassin's Creed II reveals another major twist to its formula – the inclusion of secret side-missions that take place underneath many major landmarks throughout the game world. These landmarks, such as the Santa Maria Novella church in Florence, allow Ezio to gain entrance to the vast subterranean catacombs by way of a secret assassin's entrance, marked with the familiar 'A' symbol.

    [​IMG]
    Prince of Persia-style free-running obdstacle courses are just one way the gameplay has evolved and expanded in Assassin's Creed II.

    After a nifty animation in which the 'A' symbol parts and slides into the wall, a passageway is revealed and the fun begins. The objective is fairly simple – much like Prince of Persia, simply navigate through the catacombs towards your objective – be it to eavesdrop on a meeting of the Knights Templar or pursue a target. At the end, you're rewarded with access to an Assassin's treasure chamber, holding collectable crests that eventually unlock the most valuable and important item in the game. What is it? We have no bloomin' idea.

    Regardless, the inclusion of these side areas – completely voluntary missions that change up the gameplay – really do cater well to Ubisoft's promise of more and varied gameplay in Assassin's Creed II. There are still a lot of questions hanging over our heads – specifically, what other Toys can we look forward to, and will the world feel more persistent and alive this time around? Thankfully, with the game due to drop in just a couple short months, we won't have long to wait.



    Hm, ik twijfel of ik het wel moet gaan lezen. O-) Ik wil niet alles al weten voordat de game uitkomt.
     
  12. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    [GT]55027[/GT]
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    I made a funny :+

    Zo even dat interviewtje bekijken. Denk ik. Misschien.
    Eigenlijk niet. Ik wil het niet weten! 8)
     
  14. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Aardig wat nieuwe dingen in dat filmpje.. zou het niet doen als je ECHT vers de game in wilt gaan in november.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dus dat interview is het kijken waard? Ik wil namelijk JUIST echt nieuwe dingen in die game zien, anders haal ik hem niet ;)
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Tof, alleen wat heeft die Patrice gedronken/gesmoked tijdens de interview. 8)
     
  17. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweer in actie, wat meer info over het geld/economisch systeem, vergiftiging, etc.

    En idd, wat heeft die patrice gerookt joh, is wel erg melig.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Net nog even screenshots en die intro trailer ofzo bekeken. Ik wacht mijn broertje even af ivm het spelen van deze game. Ik denk dat dit precies het Mass Effect Effect heeft. Eerste deel het nodige kritiek, tweede deel overgeweldig. Ik koop hem alleen niet, leen hem wel een keer. Lijkt me echt een betere game dan deel I. Hopelijk eindelijk eens Full free roaming. Dat gevoel viel me in deel I vies tegen. ;)
     
  19. LB06

    LB06 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe meer materiaal er boven water komt hoe meer zin ik krijg in AC2. Het lijkt er inderdaad op dat de zwakke punten van AC1 voor het grootste deel zijn aangepakt en dat er straks een geweldige tweede editie uit gaat komen: meer missies, meer vrijheid in de manier waarop je mensen kunt assassinaten, meer wapens, geld, bribing, henchmen/allies en hopelijk minder irritante dingetjes zoals het niet kunnen skippen van die lange cutscenes of het niet kunnen weren van beggers zonder onnodig de aandacht te trekken. Ook de prachtige steden zoals Venezia en Firenze moeten een ware lust zijn voor het oog. Net als het Toscaanse platteland overigens. Kan niet wachten!
     
  20. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is dit dé game als het de nodige minpunten uit Deel 1 niet meer heeft.

    Dat betekent:


    • [*]Het kunnen skippen van cutscenes
    • Meer afwisseling in (zij)missies
    • Geen toekomst crap meer :+

    Vind het niet kunnen skippen denk ik het grootste nadeel want ik vond het verhaal opzich wel leuk alleen dan weer uren wachten, dat maakt het spel echt zo minder. Ik heb er echt minder plezier door gehad... :confused:

    Maar goed ook dat je nu kunt zwemmen. Ja, dit word echt een topgame _O_
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina