1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 1943 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Als je sniper bent kan je ook explosieven op tanks plakken, maar hoe breng je die tot ontploffing?

    Ha in mn pauze mn 1 na laatste achievement gehaald, de melee. Nu nog de 100 combats.

    Oefenen oefenen. Ik vind het wel bijzonder knap hoe sommigen zo goed de headshot kunnen. Erg grappig dat je dit ook hoort zeggen in de game: "headshot!" :lol:
     
  2. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Om ze te laten ontploffen de schietknop gebruiken wanneer je dat wapen van de explosieven in je hand heb, dan is het _0/ tank!
     
  3. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Word steeds beter met het vliegtuig. Ik had gister in een potje een een boot, een tank, een AA-gun en een bommewerper gekilled met een bom:) Wat wel lastig is is het ontwijken van vijandelijke vliegtuigen. Als er een achter je zit raak je die niet gauw meer kwijt.
     
  4. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Hehe, goed inschatten, als je niet recht achter het vliegtuig vliegt zul je hem nooit raken als je niet iets voor hem schiet \o/
     
  5. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Telkens als bf1943 start (de trial) dan komt er te staan, error connection of zo iets, failed to connect to EA server. Dus ik kom er gewoon helemaal niet in.. Iemand anders ook dit probleem?
     
  6. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup ;), staat vast wel ergens in dit topic. Je moet je gamertag linken met EA. Maar dat werkt niet goed.

    Wat ik heb gedaan, Fight Night 4 demo downloaden, met die online gaan en je gamertag linken.

    Daarna 1943 opstarten en dan werkt het wel.
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.764
    Leuk Bevonden:
    2.018
    Dat dus. Had exact het zelfde probleem. Heb exact hetzelfde gedaan als hierboven beschreven staat. Ben nu exact 2-3 dagen aan het genieten van BF1943 :D

    Ik zuig nog steeds, maar het is en blijft leuk (en soms extreem frustrerend).

    Klopt het dat je soms iemand wel 3x ofzo moet raken als sniper voor hij dood is!? Ik had een figuur 2x geraakt, en alsnog schiet hij me neer... :mad:

    Wel nog een leuke kamikaze actie: ik zat vanuit een bunker te knallen, komt er opeens een Jap binnen, en gelukkig had ik een bom neergelegd dus ik hectisch op zoek naar de bomb-detonator en heb ons netjes tegelijkertjd opgeblazen :D
     
  8. J-E-N-O-V-A

    J-E-N-O-V-A Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwestie van veel oefenen. Ik heb heel veel headshots maar heb dan ook al meer dan 100 kills gemaakt met de sniper rifle. Vanaf het begin al alleen maar aan het snipen geweest en schiet ze zelfs als ze rennen nog wel eens door de kop.
     
  9. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik had gisteren wel een tof momentje:
    Ik was een sniper op Wake island, pakte het vliegtuig en was van plan gebied van de tegenstander te capturen. Ik spring uit dat vliegtuig en zie een tank rijden, die mij niet zag. Dus ik plak 2 van die explosieven op de achterkant en die tank was geen tank meer_0/.
     
  10. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Weet iemand trouwens hoe je een tank met 1 raket voor bijna 90% beschadigd? Ik zit soms in een tank en na 1 raket zit mijn health rond 10%, zelfde met andere tanks die op me schieten. Ik ga er vanuit dat er een zwakke plek op een tank zit, maar waar precies?:p
     
  11. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Achterkant.
     
  12. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Zo simpel? Hehe, nooit geweten, maarjah meestal tref je andere tanks niet van achteren.
     
  13. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Koepel of achter:)
     
  14. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Damnn sniper werkt toch wel erg lekker :respect:

    en die gun is ook nog krachtig genoeg om voor dichtbij kills te maken !!
     
  15. masxmasx

    masxmasx Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe gebruik je de parachute? Of zit die er niet meer in?
     
  16. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij in de lucht de A knop inhouden voor parachute, had vandaag echt iets wreed. Zo'n gast was best goed met plane had me echt 3-4x gekilled terwijl ik gewoon rond aan het vechten was. Dus opeens word ik zo van achter beschoten dus ik draai om, in 1x schrok ik als de malle. Vliegt die me gewoon aan!

    Echt zo gaaf zag dat eruit
     
  17. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    In er al een verwachting wanneer de soldier profiles weer online komen?
     
  18. Mauriz

    Mauriz Active Member

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je springt gewoon met B uit je vliegtuig en druk op A tot dat je een parachute afbeelding op je beeldscherm zit.
     
  19. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zo moet dat, en als je vanaf een redelijke hoogte uit je plane springt kan je nog bijsturen(Linker stick) met je parachute zodat je bijvoorbeeld precies op een capture point beland. Hiervoor moet je dus wel hoogte hebben.
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.764
    Leuk Bevonden:
    2.018
    Geen idee of het kan, maar misschien leuk om volgende keer met de parachute hoog boven een kamp van de vijand te springen als sniper, vervolgens wat van die kleefbommen te laten vallen, en dan af laten gaan terwijl je zelf nog in de lucht bent :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina