1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

  1. Assault

    43,6%
  2. Engineer

    30,8%
  3. Support

    12,8%
  4. Recon

    12,8%
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dit jaar een release is perfect imo. In maart komt End Game uit, die dan nog een paar maandjes grijs spelen en dan tegen de tijd dat ik BF3 wel gezien heb komt BF 4. Kan niet beter. :thumbs:
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    precies, 2 jaar vind ik genoeg
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik denk dat ik deze wel ga kopen, maar dan op de nieuwe xbox :cool:

    Met 64 online _O_ heerlijk
     
  4. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom geen 128 players ?
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    waarom meer dan 32? als het aantal spelers maar in verhouding is tot de map size en de balans goed is

    in 3 zijn sommige mappen te groot voor 24 (veel van de armored kill mappen bijvoorbeeld)

    maar andere mappen zijn perfect voor dit aantal

    als de verhouding maar klopt maakt het aantal me niet zo heel veel uit

    Hoop dat we op de nextgen gewoon het aantal krijgen waar het spel oorspronkelijk voor gemaakt is. Voor 3 is dat 64
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Of je doet iedere map wat anders met een max van 64 op bepaalde mappen.
    Maar je daarnaast iets kleinere mappen en daar is max 32 dan. :)
    Bijvoorbeeld Metro. Hadden ze gewoon max 32 moeten maken imo.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nah, want hoe ga je dat dan met je maprotaties doen? Flikker je dan gewoon de helft eruit als Metro langs komt?

    Per gametype moet je een vast standaard aantal spelers kiezen, dat kan niet anders
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb je een punt.
     
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Next gen 64 man in 60 fps _O_
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    60 fps kijk ik wel echt naar uit. Een battlefield die zo smooth is op de consoles als de beste CoD's ...

    wat wil je nog meer
     
  11. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik hoop dat dit de CODKILLER gaat worden. Ik hoop niet weer een teleurstelling als toen met BF3 en MoH.

    Ben benieuwd....
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het gaat afhangen van wat CoD dit jaar gaat doen. Als MW4 net als 3 word denk ik dat BF weer flink wat spelers gaat overhalen

    Maar zoiets gaat sowieso niet in 1 keer met 1 game gebeuren. Het zal net zo gaan als met PES en Fifa.

    Pes was koning maar door jaar op jaar hun game te verbeteren en er veel geld qua licenties en marketing tegenaan te gooien heeft de 1 de ander langzaam aan de top verdrongen.

    CoD is nog steeds koning qua sales maar de glans is er al wel vanaf en het begint wat te brokkelen. Nu moet iemand een paar jaar achter elkaar gewoon een betere game maken die net zoveel aandacht krijgt.

    BF3 was voor mij al de CoDkiller. Ik heb cod4,5,6,7 kapot gespeeld. Toen kwam BF3 en daar MW3 en BOII links voor laten liggen, was er gewoon klaar mee
     
  13. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    COD en Battlefield vergelijken met Fifa en PES vind ik wel een goede vergelijking.

    Een COD killer zal het niet worden, want BF is een hele andere shooter. Het is wel goed dat een flinke jongen als BF nu de concurrentie echt aan kan gaan met COD, dat houdt ze daar ook lekker scherp. Wel lekker BF op de next-gen. Wordt zeker mijn game.

    Is BF4 al serieus door EA aangekondigt eigenlijk?
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Niet officieel , maar vorig jaar was MoH jaar dus dit jaar is BF weer aan de beurt

    Het is geen geheim dat EA elk jaar 1 van beide om en om uitbrengt om met de jaarlijkse CoD te concurreren.

    En het is ook geen geheim dat BF van die twee duidelijk de game is die het echt zal moeten gaan doen voor EA :+

    Ik zou liever eigenlijk om en om een BF en een BFBC hebben, MoH kan me gestolen worden
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben ook wel klaar met COD. Genoten van 4 en World at War daarna is me interesse langzaam weg gegaan. Wel MW2 geprobeerd tof te vinden maar is niet echt gelukt. Denk ook dat omdat ik ouder werd. Zeker nu vind ik de "volwassenheid" van BF veel meer bij me passen. Ik heb niks meer met messen en axen gooien na de andere kant van de map bijvoorbeeld. :)

    EA heeft gezegd deze zomer dat die in ontwikkeling was en ja toen ze met MOH kwamen en de BF4 beta access. Was het wel duidelijk. :)
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Omdat je hele andere verwachtingen had, zoals gezegd BF3 is een heel ander spel en voor velen juist een erg goed spel. Als je een vervanger van CoD zoekt zal je dat hier niet vinden.

    Oja, dat hoef je dan straks ook niet 100x duidelijk te maken dat je het niks vindt :emo:
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2013
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Gaat er zowiezo weer komen :) Vind Battlefield 3 een heel verrassende game. Had niet verwacht dat ik hem zo vaak zou spelen.

    Als BF4 ook zo word ... met de nodige verbeteringen komt de game er zeker.

    Ben heel benieuwd hoe de game er uit gaat zien. Datzelfde geld voor de NEXT-GEN COD :)
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Met de Moh pre order kreeg je een Battlefield 4 beta key oid. Dus die game komt zoiezo wel idd. :)
     
  19. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Hoeveel gaat die nieuwe console eigenlijk kosten, 400-500 euro? Ik heb geen idee of ik hem onmiddellijk ga kopen. Ik wacht het graag af en misschien zijn er problemen mee en worden die pas na 1-2 jaar verholpen en op het einde krijg je weer een slim versie of iets in die trant. Zo kan ik het blijven uitstellen. :+
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ergens tussen de 50 en 1000 euro ;).
     

Deel Deze Pagina